Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Антифриз и зимна течност за чистачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Антифриз и зимна течност за чистачки

    Здравейте,Може ли някой да ми каже, във връзка с наближаване на зимния сезон при наливане на антифриз и течност за чистачките, как стои въпроса с наличната вода и лятната течност за чистачките. Те трябва ли да се премахнат по някакъв начин или се наливат новите в тях и кога се прави това? И още нещо - течността за волана - тя сменя ли се и замръзва ли през зимата? Благодаря предварително!

    #2
    Интересни въпроси, течността на хидравликата за волана е масло и не замръзва, хубаво е да се сменя на 60-100 000 км. според производителя и задължително, когато е почерняла и се пени. Гореизброеното е за автомобил с хидроусилвател на волана, по-новите коли след 2000г. често са с електроусилвател! Течността в казанчето е хуабво да се употреби до дъно и тогава да се налива зимна, но не е проблем да сипеш зимен концентрат в казанчето с лятна течност и задължително се пускат пръскалките и отпред и отзад, понеже остава лятната течност в тръбичките и може да замръзне. Охладителната система на автомобила е задължително да се кара с антифриз и зиме и лете, поради смазочните качества на антифриза и свойствата му да отмива ръжда и боклуци, също трябва да се сменя на всеки 2 години, но малко хора го правят, преди всеки зимен сезон се проверява мразоустойчивостта му и ако трябва се долива с концентрат! Също се проверява нивото на електролита в акумулатора, ако е обслужваем изобщо.... Още един флуид, който е с наложителна подмяна това е спирачната течност на всеки 100 000 км. или 2-3-4г. според производителя, също редовно не се спазва. При сп. течност също е възможно замръзване, но в много частни случаи!
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Няма да замръзне течноста на сервото. То си е масло за автоматични скорости. Доколкото знам се сменя на 5г или 100 хиляди километра.Колата се кара с антифриз не само зимата, а винаги.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        wwalker написа:
        Няма да замръзне течноста на сервото. То си е масло за автоматични скорости. Доколкото знам се сменя на 5г или 100 хиляди километра.Колата се кара с антифриз не само зимата, а винаги.
        Лятото има вода в казанчето, това проблем ли е?

        Коментар


          #5
          van_dal написа:
          Интересни въпроси, течността на хидравликата за волана е масло и не замръзва, хубаво е да се сменя на 60-100 000 км. според производителя и задължително, когато е почерняла и се пени. Гореизброеното е за автомобил с хидроусилвател на волана, по-новите коли след 2000г. често са с електроусилвател! Течността в казанчето е хуабво да се употреби до дъно и тогава да се налива зимна, но не е проблем да сипеш зимен концентрат в казанчето с лятна течност и задължително се пускат пръскалките и отпред и отзад, понеже остава лятната течност в тръбичките и може да замръзне. Охладителната система на автомобила е задължително да се кара с антифриз и зиме и лете, поради смазочните качества на антифриза и свойствата му да отмива ръжда и боклуци, също трябва да се сменя на всеки 2 години, но малко хора го правят, преди всеки зимен сезон се проверява мразоустойчивостта му и ако трябва се долива с концентрат! Също се проверява нивото на електролита в акумулатора, ако е обслужваем изобщо.... Още един флуид, който е с наложителна подмяна това е спирачната течност на всеки 100 000 км. или 2-3-4г. според производителя, също редовно не се спазва. При сп. течност също е възможно замръзване, но в много частни случаи!
          В казанчето за охлаждане има вода, а не е ли противопоказно да чакам да се махне водата напълно, защото доколкото знам има едно ниво, на което е необходимо да се поддържа?И как се проверява тази мразоустойчивост? Какво имаш предвид под "и задължително се пускат пръскалките и отпред и отзад, понеже остава лятната течност в тръбичките и може да замръзне."

          Коментар


            #6
            Puntcho написа:
            В казанчето за охлаждане има вода, а не е ли противопоказно да чакам да се махне водата напълно, защото доколкото знам има едно ниво, на което е необходимо да се поддържа?И как се проверява тази мразоустойчивост? Какво имаш предвид под "и задължително се пускат пръскалките и отпред и отзад, понеже остава лятната течност в тръбичките и може да замръзне."
            Дай да разделим нещата.Първо - охлаждаща течност за двигателя. Пълни се през казанчето и се гласи на ниво между горната и долната чертички. В казанчето се налива антифриз. Ако ти през лятото караш с вода - това не се препоръчва. И през лято и през зима - антифриз. Ако не си сигурен как точно се сменя добре е да отидеш в сервиз и да им кажеш че в охладителната система си налял вода и искаш да я смениш с антифриз.Как се проверява антифризът - уред който е подобен на спиртомер, в магазините за автоаксесоари ще те ориентират. Или пък някой познат който вече си е купил такъв. Друг приблизителен начин е да извадиш със спринцовка малко антифриз, в пластмасова чаша и във фризера за една нощ. На сутринта трябва да изглежда като течност а не като желе или като буца.Второ - течност за чистачките. Това е другото казанче с нарисувано стъкло и чистачка на капачката. Там аз през лятото съм налял вода със съвсем малко препарат за измиване на стъкла. Не е съвсем правилно обаче ми върши работа. През зимата - зимна течност за стъкла - за да не замръзва в казанчето. Нищо лошо няма да стане ако долееш в казанчето. Обаче по-добре е да изпръскаш старата течност за стъклата, наливаш зимната и пръскаш 10-тина пъти предните пръскалки и 10-тина пъти задната пръскалка за да премине зимната течност през маркучетата.
            Bravo 1.6 / 16

            Коментар


              #7
              Riki888 написа:
              Puntcho написа:
              В казанчето за охлаждане има вода, а не е ли противопоказно да чакам да се махне водата напълно, защото доколкото знам има едно ниво, на което е необходимо да се поддържа?И как се проверява тази мразоустойчивост? Какво имаш предвид под "и задължително се пускат пръскалките и отпред и отзад, понеже остава лятната течност в тръбичките и може да замръзне."
              Дай да разделим нещата.Първо - охлаждаща течност за двигателя. Пълни се през казанчето и се гласи на ниво между горната и долната чертички. В казанчето се налива антифриз. Ако ти през лятото караш с вода - това не се препоръчва. И през лято и през зима - антифриз. Ако не си сигурен как точно се сменя добре е да отидеш в сервиз и да им кажеш че в охладителната система си налял вода и искаш да я смениш с антифриз.Как се проверява антифризът - уред който е подобен на спиртомер, в магазините за автоаксесоари ще те ориентират. Или пък някой познат който вече си е купил такъв. Друг приблизителен начин е да извадиш със спринцовка малко антифриз, в пластмасова чаша и във фризера за една нощ. На сутринта трябва да изглежда като течност а не като желе или като буца.Второ - течност за чистачките. Това е другото казанче с нарисувано стъкло и чистачка на капачката. Там аз през лятото съм налял вода със съвсем малко препарат за измиване на стъкла. Не е съвсем правилно обаче ми върши работа. През зимата - зимна течност за стъкла - за да не замръзва в казанчето. Нищо лошо няма да стане ако долееш в казанчето. Обаче по-добре е да изпръскаш старата течност за стъклата, наливаш зимната и пръскаш 10-тина пъти предните пръскалки и 10-тина пъти задната пръскалка за да премине зимната течност през маркучетата.
              Много благодаря!

              Коментар

              Working...
              X