Значи днеска взех една бутилка хидравлично масло за темпричката, но преди това не видях каква точно спецификация трябва да е и взех каквото имаше Някакво HEXOL ATF Torsion, спецификации- GM Dexron IIIG, MB 236.1, Ford Mercon, Allison C4... От всички тези глупости работа ми върши само това Dexron IIIG.Гледах в един сайт за техническо обслужване на Фиат Темпра, че маслото трябва да e Dexron II ATF, обаче моето не е II ами III и сега се чудя да го слагам ли? Каква е разликата м/у II и III, и какво означава това G накрая...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за спецификация на хидравалично масло
Collapse
X
-
Здравейте отново,смених маслото, но след няколко дена каране усетих, че воланът е станал малко по-твърд при въртене на място и в движение.Реших, да проверя нивото на маслото, но не можах да отворя капачката на казанчето...просто не помръдва Възможно ли да е станало вакуум?Или просто е заяло, не знам...И възможно ли е да е от това, че напълних казанчето почти до горе, понеже не отрих къде са чертичките за макс и мин ?Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!
Коментар
-
Маслото по таблични данни не е лошо, друг е въпросът колко маслото им отговаря. Одвий задължително капачката, с леко почукване ако трябва. Не е добре да е до горе. Ако наистина не виждаш мин и макс то остави нивото на 2/3 от обема. Я кажи каква ти е колата, да видим тази ли спецификация вообще се изисква.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами трябва да я отвиеш. Нещо се случва с тази чудна течност дето си налял. По спецификации става. Не си се минал с парите, за твоята кола дори се препоръчва и по-добър от този АТФ. Мапркучите за ниско налягане изглеждат ли нормално? В смисъл, нито твърди нито вдлъбнати(ако прави вакуум)?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар