Кой, как и колко често го сменя???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хидравлично масло...
Collapse
X
-
При закупуване на автомобила бе смененна в сервиз, догодина (три години след първата смяна и около 60 000км) ще я сменя отново.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Преди година някъде го сменях по метода на спринцовката. Бях взел три литра и доста си поиграх, докато претакам няколко пъти масълцето из системата. Резултат - само визуален Разлика във волана нямаше.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Преди 2-3 месеца, когато купих JTD-то изсмуквайки го с тънък маркуч, наливам новото, карам с него седмица, източвам наново и така докато издухам 2л.Старото явно не бе сменяно от както е станало кола , беше гъсто и черно, разлика имаше и то осезаема, първо че цвета вече е наситено червен и второ волана олекна чувствително .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
nedialk00
колеги ако маслото ви е черно, след смяна има разлика и то осезаема, но просто не сте направили нищо с това претакане, аз си купих 3 литра масло, и чак на 3тия път стана рубинено червено както си трябва - та ето как се прави най-ефективно без да се разиват пробки :1.изсмуквате хидравличното масло от казанчето2. развивате казанчето което се държи на два болта с глави 13мм3. разкачате маркучите и си купувате две нови скоби за тях че старите са смотани4. взимате едно шише литър и половина от минерална вода, хващате маркуча който отива към рейката(той е по тънкия, не че има как да го объркате де) прекарвате го край врътката за обезвъздушаване на парното пъхате го в шишето, и въртете волана до крайно ляво и дясно положение 3-4 пъти поне5. сега шишето се е понапълнило махате го, слагате маркучите закрепвате казанчето, пълните го, припалвате колата за 4-5 секудни и загасяте(понеже помпата веднага засмуква и остава на сухо, е освен ако няма 2ри човек който да долива веднага)6. повтаряте процедурата още 2 пъти като е хубаво след втория път на процедурата да минете 200-300 км и чак тогава да смените за последен 3ти път, така маслото ви ще е рубинено червено и волана ще е доста по мек разбира се това важи за доста черно и гъсто масло; и друго след първата процедура разлика почти няма да има защото маслото пак е лайняно тъй като по маркучите и в рейката винаги остава от старото
Коментар
-
gamma написа:Преди година някъде го сменях по метода на спринцовката. Бях взел три литра и доста си поиграх, докато претакам няколко пъти масълцето из системата. Резултат - само визуален Разлика във волана нямаше.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар