Кой, как и колко често го сменя???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хидравлично масло...
Collapse
X
-
При закупуване на автомобила бе смененна в сервиз, догодина (три години след първата смяна и около 60 000км) ще я сменя отново.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Преди година някъде го сменях по метода на спринцовката. Бях взел три литра и доста си поиграх, докато претакам няколко пъти масълцето из системата. Резултат - само визуаленРазлика във волана нямаше.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Преди 2-3 месеца, когато купих JTD-то изсмуквайки го с тънък маркуч, наливам новото, карам с него седмица, източвам наново и така докато издухам 2л.Старото явно не бе сменяно от както е станало кола, беше гъсто и черно, разлика имаше и то осезаема, първо че цвета вече е наситено червен и второ волана олекна чувствително
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
nedialk00
колеги ако маслото ви е черно, след смяна има разлика и то осезаема, но просто не сте направили нищо с това претакане, аз си купих 3 литра масло, и чак на 3тия път стана рубинено червено както си трябва - та ето как се прави най-ефективно без да се разиват пробки :1.изсмуквате хидравличното масло от казанчето2. развивате казанчето което се държи на два болта с глави 13мм3. разкачате маркучите и си купувате две нови скоби за тях че старите са смотани4. взимате едно шише литър и половина от минерална вода, хващате маркуча който отива към рейката(той е по тънкия, не че има как да го объркате де) прекарвате го край врътката за обезвъздушаване на парното пъхате го в шишето, и въртете волана до крайно ляво и дясно положение 3-4 пъти поне5. сега шишето се е понапълнило махате го, слагате маркучите закрепвате казанчето, пълните го, припалвате колата за 4-5 секудни и загасяте(понеже помпата веднага засмуква и остава на сухо, е освен ако няма 2ри човек който да долива веднага)6. повтаряте процедурата още 2 пъти като е хубаво след втория път на процедурата да минете 200-300 км и чак тогава да смените за последен 3ти път, така маслото ви ще е рубинено червено и волана ще е доста по мекразбира се това важи за доста черно и гъсто масло; и друго след първата процедура разлика почти няма да има защото маслото пак е лайняно тъй като по маркучите и в рейката винаги остава от старото
Коментар
-
gamma написа:Преди година някъде го сменях по метода на спринцовката. Бях взел три литра и доста си поиграх, докато претакам няколко пъти масълцето из системата. Резултат - само визуаленРазлика във волана нямаше.
Ефект във волана никакъв освен, че течността си стана хубаво червена
Проблемите ми с хидравликата се оправиха като смених помпата. Това за бравата де.
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар