Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Наистина ли бензинът в България не е качествен !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    Вярно, ама бързах. При тях е цяла база, и е доста стриктно всичко. Освен базата за зареждане разполагат и с добре оборудвана лаборатория. Знам, че има тяхна бензиностанция някъде във Слатина и горивото е гарантирано добро, без добавки и е по-евтино. На мен ми е неудобна и затова незнам подробности, но ако някой иска ще питам.
    Ако наистина може да кажеш къде е тази бензиностанция в Слатина, аз ще изпробвам горивото от там. Така или иначе си наливам добавка винаги като зареждам.Относно качеството на горивото, и аз съм на мнение че има разлика (макар и малка) в качеството на горивото зареждано в БГ и това в Австрия. Не зная в какво точно се състои - октаново число или добавки, но определено 95Н от БГ е по-зле от 95Н от OMV или AGIP в Австрия.
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #17
      http://saksa-bg.com/index.php/cruiseБензиностанциите са Круиз. Има адрес. Аз лично до момента не съм зареждал от там. Но по думите на моят приятел там е единственият чист 95.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        И аз съм чувал, че горивото на тези бензиностанции е много хубаво и много евтино. Ето го обекта: ТУК

        Коментар


          #19
          А бензинът не трябва ли да има добавки за почистване на системата...понижаване на детонациите и т.н.?
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #20
            MadHead написа:
            А бензинът не трябва ли да има добавки за почистване на системата...понижаване на детонациите и т.н.?
            Еми нали 95 октана са си там. Автомобил предвиден за този бензин и качествен такъв, няма да има никакви проблеми. Аз също си слагам винаги моя добавка, с цел смазване и почистване, но не и от детонации. Там се оправя компа. Той така или иначе държи аванса на ръба на детонациите, за да изкара максимална полза от горивото. Но ако горивото е достатъчно лошо и компа неможе да обере аванса толкова, че да спрат детонациите.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Аз лично съм правел проверка с два различни автомобила който показват на борд компа колко октана е е бензина който сипваш или е в резервоара. Този тест е прилаган на 2 от големите веригибензиностанций едната Шел другата Лукойл. Незнам с къква точност е измерването на борд компа но и на двата обекта при зареждане с стандартния 95Н колата показа октани 91.5 дори нямаше и 92 октана. При зареждане на 98 и 95 V-power колата показа точно 95 октана. Друго което ми идва на ум е като отидете на безиностанциа погледнете гърлата на пистолетите на различните бензини. По мой наблюдения при едните се забелязва много отлагания докато другите са чисти Малко или много това също подсказва за някакво качество на бензина независимо дали е с добавки или не.
              Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

              Коментар

              Working...
              X