Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, не мислете че на газ свещите не се износват повече. Износват се. Маслото наистина може да се кара малко повече, но не и свещите. Когато се увеличи между електродното разтояние все по опасно става за кабелите и бобините. Въпросните денсо, са мисля с обикновен централен електрод и не може да се очаква кой знае какво от тях.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      nedialk00 написа:
      според мен са добре, мойте изглеждат ето така - каране на газ
      Тези свещи е трябвало да бъдат одавна сменени. Ако не го направиш, скоро може да сменяш я бобина, я някой кабел...
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        @Danchojn: Колега, това което писа в трите поредни поста смятам е ясно вече. За мен е по-интересно да коментираш последният ми пост от вчера за свещите специално за газ, с който повдигнах темата.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          Хм, много е възможно GAP - те да са различни. Так ли е?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Danchojn написа:
            Хм, много е възможно GAP - те да са различни. Так ли е?
            Едва ли... От сайта на Bosch за тези за газ излиза малко противоречива информация - в пълното описанието ги дават 0.9мм, а в краткото описание 0.7мм, като видимо на око съм склонен да вярвам на първото. Но са доста по-различни от нормалните свещи за този двигател - с един електрод са и топлинното число е +8, докато нормалните са с 2 електрода и топлинното число е +7, GAP е 0.9мм(най-вероятно еднакъв).Ако двигателя освен че трепери с тях беше и шумен бих ги отписал тотално, но напротив, с тях е по-тих!?Това треперене на тихите обороти се усеща леко и в купето по светофарите. Останало ми е като впечатление от доста таксита, разбира се на газ, където много често е същото усещане като спрат на светофарите. Даже при тях е доста по-силно и направо си тресе.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              wwalker написа:
              Решил бях да пробвам свещите на Bosch за този мотор за газ FR7 DC+ (еднополюсни). С тях мотора работи доста тихо, нормално ускорение, но на тихи обороти ’трепери’ и на газ и на бензин, което ме озадачава. Рестарт на ECU, коригиране от изпарителя... без ресултат.Покарах малко с тях и върнах старите Bosch FR7 LDC+ (двуполюсни).Може би ще ги сложа на следващото дълго, демек по близо 2 хиляди км в посока, но определено за градско не са много удачен вриянт.
              Еми всичко е ясно. Между електродното разтояние си е едно и също но положението на искрата е различно.FR7 LDC+ е 5мм.FR7 DC+ е 3мм. Напълно достатъчно за различно поведение на двг.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Да, така е. Дали може да се кара с тях, въпреки че трепери двигателя на празен ход? Все пак си излизат по каталог.
                Прикачени файлове
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  Единственият начин за да си сигурен е, да разбереш, какво препоръчва Фиат и да се придържаш към него. Може да варираш с типа свещи, като материал и тем подобни, но с другите параметри не.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    след 7-8 смени на свещите и различни проби съм възприел следната схема- смяна на свещи преди всяка зима, което за мен означава на около 20 000 км. Така хем колата пали перфектно зимата /преди няколко зими цяла една зима палих на 3 цилиндъра заради изгоряла дюза/ и нямам отказ, хем разхода си седи малък, хем си купувам евтини свещи от рода на бриска 20тина лв и ми е мирна главата. Денсо, Бош, Шампион, Голдън лодж .... след 20 000 като сложа чисто нови и се усеща сериозна разлика на ниски обороти в дърпането и разхода спада малко.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      pakumba написа:
                      след 7-8 смени на свещите и различни проби съм възприел следната схема- смяна на свещи преди всяка зима, което за мен означава на около 20 000 км. Така хем колата пали перфектно зимата /преди няколко зима цяла една зима палих на 3 цилиндъра заради изгоряла свещ/ и нямам отказ, хем разхода си седи малък, хем си купувам евтини свещи от рода на бриска 20тина лв и ми е мирна главата. Десно, Бош, Шампион, Голдън лодж .... след 20 000 като сложа чисто нови и се усеща сериозна разлика на ниски обороти в дърпането и разхода спада малко.
                      Абсолютно вярно. Обикновените свещи се сменят на такъв пробег.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        wwalker написа:
                        Да, така е. Дали може да се кара с тях, въпреки че трепери двигателя на празен ход? Все пак си излизат по каталог.
                        Поразходих се малко из каталозите и PRODUCT CROSS REFERENCE. FR7DC+ --> тази свещ не е за този двигател. Не карай с нея защото ще имаш проблеми. FR7LDC+ тази си е правилната. Ето и NGK варианта http://www.ngkpartfinder.co.uk/cross...manufact=BOSCH
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар

                        Working...
                        X