Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подходящо ли е масло за американски коли за FIAT?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Карах с такова масло и не усетих някаква разлика - нито към подобрение, нито към влошаване. Някой обаче твърдят, че изискванията към маслата в САЩ са по слаби отколкото в Европа. Всеки сам да си прави изводи и да взема решения. Реасе.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #17
      кола

      Е сугурно който го купува пъвро ще гледа какво слаа има и за дизел и за бензин и нее 1 литър а е около 940 милилитра
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        sok1 написа:
        Някой обаче твърдят, че изискванията към маслата в САЩ са по слаби отколкото в Европа. Всеки сам да си прави изводи и да взема решения. Реасе.
        Това не го вярвам. Там повечето автомобили са доста мощни. Вярно, че горивата са по-качествени, но мазилните качества трябва да ги има. Пък и на екологията доста наблягат. А ниската цена.....ми то това си е нормалната цена. Ако някой си мисли че срещу 40лв. за мотул, кастрол, мобил получава нещо повече, много се лъже. Тук в Б-я цената вече не означава качество. Ако му е сигурен произхода, по-добре това, отколкото надутите като цена европейски.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Ако му е сигурен произхода, по-добре това, отколкото надутите като цена европейски.[/quote]а кой ще ми каже какъв е произхода на точно това масло.дали това което го пише на бутилката отговаря на съдържанието.
          FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

          Коментар


            #20
            sok1 написа:
            .. изискванията към маслата в САЩ са по слаби отколкото в Европа. Всеки сам да си прави изводи и да взема решения. Реасе.
            American Petrol Institute - API e показател за всички масла продавани и в Европа, няма ACEA (Association des Constructeurs Europeens d’Automobiles)стандарт, защото е Европейска организация, какво ги интересува американците чуждо мнение като ще се продава само там. По API отговаря на последния стандарт, а повечето полусинтетики в БГ отговарят на предишния стандарт SL.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #21
              Колега това масло ми е до болка познато. Бях с такова масло на бравото. Маслото наистина е качествено но определено на фиата много му "харесва" на 2000 км доливаш 1 литър. Смених маслото и сложих някакво измислено немско МАНОЛ. Колата ми на 10000 доливам 300-400 грама което е нормално. Моя съвет е да не го слагаш.
              Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
              Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

              Коментар


                #22
                yori2 написа:
                Колега това масло ми е до болка познато. Бях с такова масло на бравото. Маслото наистина е качествено но определено на фиата много му "харесва" на 2000 км доливаш 1 литър. Смених маслото и сложих някакво измислено немско МАНОЛ. Колата ми на 10000 доливам 300-400 грама което е нормално. Моя съвет е да не го слагаш.
                Само че това е крайно недостатъчна информация за да вземе колегата решение по въпроса. Какво точно е било едното и другото масло и т.н. Колко пъти си го правил този пробег до 2000км. с въпросното масло? Имай в предвид, че маслата с добри миещи свойства в началото може и да се горят. Но може и да е некачествено и да става прекалено редичко като загрее. Искам да кажа, че информацията, която даваш е ценна, затова малко дообясни.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  max-2 написа:
                  Американците сменят масло на 3-5000км.(3000мили). Не знам дали е заради огромните магистрали или маслата им са по-смотани......
                  Това звучи абсурдно
                  Fiat Punto 1.1 - 1994
                  NISSAN Primera 1.6 - 1997

                  Коментар


                    #24
                    за маслото използвано в д-те на ФИАТ

                    Здравейте КОЛЕГИ ,Искам да се включа в тази дискусия относно маслата . Карам ФИАТ 1.6 16 Мое лично мнение че тези двигатели на коли втора употреба с неустановени километри пробег трябва да се карат с качественни масла ,КАКТО И НАЙ НОВИТЕ ! Смених няколко марки и всичките похапваха масло ,докато стигнах до моят избор От момента в който сложих LIQUI MOLY 10 W-40 +MOS2 нямам НИКАКВИ грижи ,а относно дали е това маслото за този мотор ВСЕКИ има право да коментира .Не харчи, не пуши ,тих мотор и само ..lachate mi cantare .. чао !
                    LIVERPOOL

                    Коментар


                      #25
                      Ето аз какво ще ти отговоря. Не повтаряй повече този ход с това масло LIQUI MOLY 10 W-40 +MOS2. А ако толкова му се радваш го сипвай поне през 2 смени.Разхода на масло ако не е през уплътненията на клапаните, то е през сегментите. Доста често е второто. Калпавите масла не ги мият добре и те започват частично да блокират и неуплътняват. Маслото което си сипал има същата задача, да ги заплеска още повече, вместо да ги освободи. Друг е въпросът с качеството на конкретните масла. Тези, които си губят вискозитета при работна температура, естествено, че ще се горят.Направо се чудя, след като гоним екология, защо Европа разрешава все още продаването на тези боклуци с графит, MOS2, тефлон и тем подобни простотии.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        дуплика

                        Колега Благодаря но аз ще пия троянска сливова - казват че увреждала възпроизвеждането в семейството а ей го на три 3 деца !!! Ще си карам с това масло щото мотора е тих безшумен и вече повече от 50-60 хилки НЯМАМ ГРИЖИ ха ха ха а вие карайте с тези американски фъшкии !!! САМО hergestellt in Deutschland !
                        LIVERPOOL

                        Коментар


                          #27
                          Re: дуплика

                          РУМЕН БОГДАНОВ написа:
                          Колега Благодаря но аз ще пия троянска сливова - казват че увреждала възпроизвеждането в семейството а ей го на три 3 деца !!! Ще си карам с това масло щото мотора е тих безшумен и вече повече от 50-60 хилки НЯМАМ ГРИЖИ ха ха ха а вие карайте с тези американски фъшкии !!! САМО hergestellt in Deutschland !
                          Трябва да си купиш и немска кола, те трябва да обичат повече киселината, която се получава от MOS2. Колегата правилно казва да го сипваш през смяна, така ще усещаш повече ползите, отколкото негативите на това масло.

                          Коментар


                            #28
                            Re: дуплика

                            ЗДРАВЕЙТЕ ! Продължаваме с коментарите ,но както отбелязах това е МОЯТ ИЗБОР ! и не налагам мнение .Ако някои все още не е установил ЦЕЛИЯТ авто свят се съобразява с немското качество !Никъде в инструкцията не пише да се употребява през смяна !Няма мотор който да избира според маслото откъде да го харчи ! Професионалният ми опит се осланя ЕДИНСТВЕНО на практиката !Павил съм многократно ремонт на различни д-ли , и моят мотор съм отварял и до сега никакви промени в луфтове и няма никакви отлагания и нагари както се опасяват колегите . Това което искам да ви кажа е че ,ТЕЗИ А-ЛИ С НЕИЗВЕСТЕН ПРОБЕГ КМ. трябва да се карат с качествени масла .Всеки има свободата на СВОЯ избор, хубавото или лошото е че си оставаш да живееш с него ! ТАКА Е И С ЖЕНИТЕ ! ХА ХА ХА ! ЧАО !
                            LIVERPOOL

                            Коментар


                              #29
                              :D Голяям защитник на швабите Италианеца е сложил стикери за всички мазилни и охлаждащи течности в ДВГ, защото той е проектиран да работи с тях. Аз лично се съобразявам с това. Който каквито л..на иска да си налива в ДВГ - проблема си е негов. Имам приятели, които на немските си коли наливат италиански масла - значи са по-добри от немските. В крайна сметка - разни хора - разни идеали
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                ре

                                караме италиански коли с менте бензин и немски качесвени масла и се ЗАЯЖДАМЕ ПО БЪЛГАРСКИ !Никога ли не уважаваме мнението на другите !?Никого не обиждам ! само споделям мисли ! КРАЙ ОТ МЕН ПО ДИСКУСИЯТА !!!
                                LIVERPOOL

                                Коментар

                                Working...
                                X