Карах с такова масло и не усетих някаква разлика - нито към подобрение, нито към влошаване. Някой обаче твърдят, че изискванията към маслата в САЩ са по слаби отколкото в Европа. Всеки сам да си прави изводи и да взема решения. Реасе.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подходящо ли е масло за американски коли за FIAT?
Collapse
X
-
sok1 написа:Някой обаче твърдят, че изискванията към маслата в САЩ са по слаби отколкото в Европа. Всеки сам да си прави изводи и да взема решения. Реасе.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
sok1 написа:.. изискванията към маслата в САЩ са по слаби отколкото в Европа. Всеки сам да си прави изводи и да взема решения. Реасе.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Колега това масло ми е до болка познато. Бях с такова масло на бравото. Маслото наистина е качествено но определено на фиата много му "харесва" на 2000 км доливаш 1 литър. Смених маслото и сложих някакво измислено немско МАНОЛ. Колата ми на 10000 доливам 300-400 грама което е нормално. Моя съвет е да не го слагаш.Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс
Коментар
-
yori2 написа:Колега това масло ми е до болка познато. Бях с такова масло на бравото. Маслото наистина е качествено но определено на фиата много му "харесва" на 2000 км доливаш 1 литър. Смених маслото и сложих някакво измислено немско МАНОЛ. Колата ми на 10000 доливам 300-400 грама което е нормално. Моя съвет е да не го слагаш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
за маслото използвано в д-те на ФИАТ
Здравейте КОЛЕГИ ,Искам да се включа в тази дискусия относно маслата . Карам ФИАТ 1.6 16 Мое лично мнение че тези двигатели на коли втора употреба с неустановени километри пробег трябва да се карат с качественни масла ,КАКТО И НАЙ НОВИТЕ ! Смених няколко марки и всичките похапваха масло ,докато стигнах до моят избор От момента в който сложих LIQUI MOLY 10 W-40 +MOS2 нямам НИКАКВИ грижи ,а относно дали е това маслото за този мотор ВСЕКИ има право да коментира .Не харчи, не пуши ,тих мотор и само ..lachate mi cantare .. чао !LIVERPOOL
Коментар
-
Ето аз какво ще ти отговоря. Не повтаряй повече този ход с това масло LIQUI MOLY 10 W-40 +MOS2. А ако толкова му се радваш го сипвай поне през 2 смени.Разхода на масло ако не е през уплътненията на клапаните, то е през сегментите. Доста често е второто. Калпавите масла не ги мият добре и те започват частично да блокират и неуплътняват. Маслото което си сипал има същата задача, да ги заплеска още повече, вместо да ги освободи. Друг е въпросът с качеството на конкретните масла. Тези, които си губят вискозитета при работна температура, естествено, че ще се горят.Направо се чудя, след като гоним екология, защо Европа разрешава все още продаването на тези боклуци с графит, MOS2, тефлон и тем подобни простотии.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
дуплика
Колега Благодаря но аз ще пия троянска сливова - казват че увреждала възпроизвеждането в семейството а ей го на три 3 деца !!! Ще си карам с това масло щото мотора е тих безшумен и вече повече от 50-60 хилки НЯМАМ ГРИЖИ ха ха ха а вие карайте с тези американски фъшкии !!! САМО hergestellt in Deutschland !LIVERPOOL
Коментар
-
Re: дуплика
РУМЕН БОГДАНОВ написа:Колега Благодаря но аз ще пия троянска сливова - казват че увреждала възпроизвеждането в семейството а ей го на три 3 деца !!! Ще си карам с това масло щото мотора е тих безшумен и вече повече от 50-60 хилки НЯМАМ ГРИЖИ ха ха ха а вие карайте с тези американски фъшкии !!! САМО hergestellt in Deutschland !
Коментар
-
Re: дуплика
ЗДРАВЕЙТЕ ! Продължаваме с коментарите ,но както отбелязах това е МОЯТ ИЗБОР ! и не налагам мнение .Ако някои все още не е установил ЦЕЛИЯТ авто свят се съобразява с немското качество !Никъде в инструкцията не пише да се употребява през смяна !Няма мотор който да избира според маслото откъде да го харчи ! Професионалният ми опит се осланя ЕДИНСТВЕНО на практиката !Павил съм многократно ремонт на различни д-ли , и моят мотор съм отварял и до сега никакви промени в луфтове и няма никакви отлагания и нагари както се опасяват колегите . Това което искам да ви кажа е че ,ТЕЗИ А-ЛИ С НЕИЗВЕСТЕН ПРОБЕГ КМ. трябва да се карат с качествени масла .Всеки има свободата на СВОЯ избор, хубавото или лошото е че си оставаш да живееш с него ! ТАКА Е И С ЖЕНИТЕ ! ХА ХА ХА ! ЧАО !LIVERPOOL
Коментар
-
:D Голяям защитник на швабитеИталианеца е сложил стикери за всички мазилни и охлаждащи течности в ДВГ, защото той е проектиран да работи с тях. Аз лично се съобразявам с това. Който каквито л..на иска да си налива в ДВГ - проблема си е негов. Имам приятели, които на немските си коли наливат италиански масла - значи са по-добри от немските. В крайна сметка - разни хора - разни идеали
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар