Може ли да кажеш модела на NGK тогава? Аз стигнах до един(DCPR7EVX-10), който пак не се внася. Ако има NGK, може би тях ще предпочета.
На НГК нормалните свещи за тоз мотор са до 12.2004 BKR5EZ и от началото на 2005 DCPR7E-N-10 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Иридиеви свещи на НГК за точно твоя мотор са DCPR7EIX, които са аналог на Денсо IXU22
Именно, и на мен по цена излизат почти като нормалните. Затова е цялата галимация. Сега чакам отговор от едно момче, което ги внася и продава по форумите, и ще ви кажа цените и координати ако всичко е наред.
Може ли да кажеш модела на NGK тогава? Аз стигнах до един(DCPR7EVX-10), който пак не се внася. Ако има NGK, може би тях ще предпочета.
На НГК нормалните свещи за тоз мотор са до 12.2004 BKR5EZ и от началото на 2005 DCPR7E-N-10 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Иридиеви свещи на НГК за точно твоя мотор са DCPR7EIX, които са аналог на Денсо IXU22
На Денсо централният електрод е 0.4мм а на NGK е 0.7мм. На всякъде твърдят, че с по-тънък електрод е по-добре. По-добре се контролирала искрата при високи обороти. Аз мисля, че които и да взема ще е все тая. Освен това и двата вида, са достатъчно добри стига да са истински. Просто реших да ги сменя, да пробвам и този производител. Ще пиша като ги монтирам, по-натам ще споделя и за разхода. Но аз лично мисля, че единственото им предимство е свързано с времето. По износоустойчиви са и искрата няма да се променя толкова във времето.
Еми вече пандата е с денсо иридиум IXU22. Покарал съм с тях около 50км. градско в София. Ми откровенно колеги, по-добре е. Усеща се разлика в паленето и ниските обороти най-вече. Но пък и свещите са чисто нови Ще видим по-натам, времето ще покаже, но за сега мнението ми е, че този 1.4% полза, може и да има. За мен лично ползата ще е да ги сменя след 60 000км. например, щото вечни неща няма.Човекът от който ги купих се казва Красимир Кръстев. На този адрес kristof_bg@hotmail.com приема поръчки и запитвания. До момента, изключително коректен, Аз съм доволен. Поздрави на всички.
Така, ако някой е любопитен Навъртях вече достатъчно километри, част от които в планината, а там е мястото, където се издънва всичко фалшиво и калпаво. По-добре е колата. Във високите обороти, не усещам разлика, но в ниските има. За разхода нищо не мога да кажа за сега. Но ако това положение, се запази достатъчно дълго време, определено иридиевите свещи си заслужават. Не си внушавам, двигателчето на този автомобил не е кой знае какво, за 4х4 особенно и всичко лъсва веднага.
Може ли актуална информация 18 месеца по-късно?Колко км си навъртял със свещите? Имаш ли нови впечатлкения?
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
След близо 30 000км с иридиевите свещи, нямам към тях никакви забележки. Веднъж им разменях местата, около преди 5 000км и изглеждат все едно сега съм ги поставил. Направих го заради системата на запалване. Лично аз в бензинов двг освен иридиеви Дензо или NGK друго няма да поставя повече. Скоро смених свещите на една Б класа 1.5двг с иридиеви и там се отрази на работата на мотора и във високите обороти. При мен много много не се усети но на тази Б класа разликата е чувствителна.
Вдигам малко темата само за информация, ако някой го вълнува. Над 70 000 съм с Denso IXU22, изглеждат все едно съм ги поставил вчера. Малко износване се забелязва по "ground" електрода и толкова. Автомобила се държи отлично. Мисля че им стига толкова. Поръчах си същите за подмяна. След толкова километри и моточасове все повече ме притеснява керамиката, затова ще ги сменя.
Коментар