Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел от Schell

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дизел от Schell

    Здравейте колеги,Преди около две седмици заредих от Шелл малко нафта да си почистя едни детайли и вижте какво имаше като гориво - една огромна мътилка в сравнение с другите бензиностанции (големите вериги - проверено)А ето и част от отговора на:Dr. Plamen D. Yankulov PQ Excellence Lead CEE Supply & Distribution, Supply/Biofuels Focal Point, Shell Bulgaria EAD "o Горивата, които предлагаме в нашите търговски комплекси са от сериозни и надеждни производители и са придружени от всички необходими сертификати и анализни свидетелства, гарантиращи тяхното качество. o Транспортът до търговските комплекси се извършва с помощта на специално предназначени за целта цистерни, които се проверяват за чистота преди да се натовари съответното гориво. След натоварване цистерните се пломбират електронно и разпломбирането им става при доставката, само в присъствието на представител на съответния търговски комплекс. o Всички горива (без изключение) съдържат специални присадки, които значително подобряват тяхното качество. o Имаме изградена система за постоянен (периодичен) и случаен контрол на качеството на предлаганите горива, като анализите се провеждат в независими акредитирани лаборатории. Опитали сме се да разработим системата така, че да сведем до възможния минимум риска от нерегламентирани действия от страна на персонала и/или външни лица. Получаваните резултати от анализите ни дават основание да вярваме, че качеството напълно отговаря на нормативните изисквания. o Съществува изградена система за контрол на качеството на горивата на държавно ниво, която се изпълнява от съответните оторизирани органи. В съответствие с нея се извършват редовни проверки в независими лаборатории и при регистрация на проблем (който се тълкува като нарушение на закона) са предвидени много сериозни финансови санкции. Получаваната обратна информация от проверките също не ни дава основание да се притесняваме за качеството на предлаганото гориво. o В резервоарите на търговските комплекси има специални сензори, които регистрират в реално време нивото на горивото и съдържанието на вода в резервоарите и техните показания се следят непрекъснато. Т.е. малко вероятно е да бъде извършена нерегламентирана манипулация с горивото и това да остане незабелязано. "Вярвате ли в това? Бихте ли споделилиГрешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    Прикачени файлове

    #2
    Не вярвам. Просто имат добър фантасмагорист (ПР).И сигурно ще кажат, че е мътно от добавките
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Колега,за коя верига става въпрос?В заглавието на темата(Schell) или е сбъркано името или е някоя имитация на Shell.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        и защо трябва да вярваме на теб, а не на човека от ШЕЛ?
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Защо Аз не вярвам:Някой да е виждал въпросните сертификати и анализни свидетелства и до колкото разбирам те важат за горивата в самия завод на производителя, какво става с горивото след като излезе от там не се знае.Кои са тези "сериозни и надеждни" производители и според какво се определя производителя като сериозен и надежден?Щом всички горива са толкова качествени, защо на "всички горива (без изключение)" се добавят присадки (а те от какъв производител са?) за подобряване на въпросното качество?Доказано ли е с анализи и сертификати, че тези добавки подобряват качеството на горивото и че не го скапват след известно време?И все пак някой от вас вярва ли на написаното от представителя на Шел?А питали ли сте се защо в момента тече масова (радио/тв/принт) рекламна кампания на Шел?А какво обясняват във нея? Колко е качествено горивото на Шел.Който се занимава с реклама ще разбере какво имам в предвид.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Те вашите очи направо са подвижни лаборатории бре хора. Занесете двете проби да им се направи анализ и ако са извън стандартите, тогава давайте да плюем. До тогава всичко са спекулации.

            Коментар


              #7
              Не спекулирам, просто ми изникват въпроси от написаното по-горе, което си е чист ПР.Изобщо не коментирам, че снимката може да е фалшива.А какво е било питането подбудило такъв отговор?
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Ако беше пуснато от добре познат колега от форум-а можеше и да повярвам, но на човек, на който това е първото и единствено към момента мнение...Би изглеждало като: Дай си оръжията за масово унищожение - Нямам такива! - Дай ги - Няма такива!... /след смазването.../ Я, той наистина нямал... я гледай ти, такъв зъл човек, пък нямал...цъ,цъ,цъ... карай.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Мътноста е един от параметрите, който се следи при производство на нафта и наскоро ЕС занижи изискванията към него.

                  Коментар


                    #10
                    Каквито са шефовете такова е и горивото..............Работя в Шел от 2 години,нещата се променят катастрофално!Веригата запада,повечето от фирмите,управляващи станцийте са в сивият сектор,заплатите са нищожни,управителите се облагодетелстват за сметка на персонала,да не говорим че разликата в заплатата на управител и касиер примерно е огромна,по света това го няма.Един управител ако взима 1000лв,един касиер взима 300/400,като между тях няма стапала за изкачване,тъй де от касиер ставаш управител!!!!Плановете за изпълнение са измислени,така че да не можеш да ги изпълниш и да вземеш бонус.А и най важното,за 12 часова смяна форткортът взима едно кисело мляко,вредни,представете си!А е доказано,че бензиновите пари са едно от най вредните неща за човешкият организъм!!!Незнам дали управляващите фирмата се замислят че при една стачка,като в Гърция,тази верига няма да е бъде повече!!!А е въпрос на време да се организира синдикат,не искам да напомням че момчетата на колонките ако престанат да работят само за една седмица,фирмата заминава,а последствията за бизнеса,не знам!!!!Словачето да помисли!!!...............Работя в тази фирма вече няколко години.Много неща се промениха в начина на управление на фирмата.Благодарна съм,че обекта в който работя не е пряко подчинен на Шел.Имаме страхотен мениджър и страхотна управителка.Всеки от нас на тази станция е в отлични отношения с тях.Те са хора,достойни за уважение.За управлението на офиса обаче мога да кажа само това,че там явно заменят хората,които знаят и могат с такива,които нямат никаква представа какво работят.За да стигне един човек до офиса,трябва да е започнал като форткорт,касиер,уравител и т.н.,за да знае всички етапи на работа.Всяка година се публикуват огромните печалби на Шел,а на персонала се изпраща писмо,в което пише,че трябва да се гордеем,че работим в тази фирма.Е да,но дори и тази гордост ни отнемат.Всички от офиса трябва да слязат по станциите и да видят,че там служителитемогат да разговарят и не само заслужават уважение,а и много по високи заплати.Жалко за голямата фирма,защото ще загуби репутация,добър персонал и много клиенти с такова ръководство......................Служител съм в Шел от 8 год.Нещата са много по-различни от преди но няма начин всичко се променя.За толкова години все още съм си касиер не че не си разбирам от работата но просто мразя да се подмазвам.Заплатите бяха горе-долу добри но напоследък всичко като че ли се разпада.Опитват се да ни направят по един касиер на дневна смяна а това би означавало падане на кач.на обслужване.Не може цял ден 12 часа да си под непрекъснато напрежение и да бъдеш учтив и да се усмихваш.Идва един момен в който тотално изперкваш и имаш чувството че ще изкрещиш.Стоката те чака теб да я наредиш тоалетната да я измиваш поне на 1 час трябва да си избършеш ройона който ти е за деня и всичко това между обслужването на клиентите.А на този обект на който рабатя аз отделно от това сме като кварталната кръчма.Сандвичи готвено скара бира и всичко това гарнироно с цигарен дим.НАПРАВО ГАДОСТ.Като се прибера вечер ухая страхотно.Ивсичко това за 450 лв.Добре че все още изпада по някоя фактура та да си избиеш поне пътя.Аз пътувам около 70 км.А иначе управителя ни е супер колегите са ми страхотни с малки изключения.Та именно заради тях не ми се напуска иначе да съм избягала.Ама къде ще отида от трън та на глаг.Тук поне с шефовете се разбираме и ако ми се наложи да отсъствам няма проблем.Но клиентите вече са ми писнали ужасно през тези 8 год.съм ги видяла всякакви е има и забавни истории но не сме мотивирани.Скъпи служители в офиса ние ви изкарваме заплатите ние сме лицето на Шел мотивирайте ни дайте малко по-големи заплати дайте нови униформи ходим като клошари с тези глупави червени пуловери.Аз от 3год.не съм получавала униформа.Не може само да прибирате реколтата преди това трябва да посеете.Погрижете се за нас за да имаме стимул да работим и да идваме с желание на работа.Това на мен не ми се е случвало скоро.Ходя защота не мога да си позволя да не работя детето ми иска да се храни.А то заплатата ни вече не стига и за храната а какво остава за другите неща.ПОМИСЛЕТЕ.Аз си харесва работата и искам да работя но нямам вече стимул.МОТИВИРАЙТЕ НИ и ние ще ви се отблагодарим с големи продажби и добро обслужване.....................Мизерно заплащане,работите по дванадесет часа,а ви плащат за 8,нощен труд не се заплаща допълнително.Отвратително отношение от управителя.Привилегията е да почистваш тоалетните,а ако те са чисти-паркинга.Фирмена сигурност-за 2 години се смениха около 75-80 колеги,при пълен състав 18-20 души.При заработване на 190-220 часа,вие си преценете с какво свободно време разполагате.Може да ви "повишат" в касиер.При такова текучество се назначават хора без елементарно възпитание или образование.През 12 часова смяна ти се полагат 30 минути за обяд и 15 минути следобедна почивка,останолото време задължително на крак.За персонала на колонките е забрането да е на закрито при каквито и да е условия.Избягвайте обекти с управител Катя Бойкова-(Шел Марица,Шел Пълдин за Пловдив ,Шел Асеновград също).............В заключение няколко думи от мен.Колко обекта има компанията?Кога е последния открит обект?Избягвайте да зареждате от тях зареждат предимно фирмени и автомобили на държавната власт.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      заключвам тематасамо "плюене", без доказателства
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар

                      Working...
                      X