Колеги, искам да попитам тези от вас които са запознати...Та- миналата година купих летни гуми които търкалях без проблем, до момента в който не се наложи да сменям накрайник.Проблема след смяната на накрайника съм го описал в тема тук, но това сега не ме вълнува толкова.Ходих на реглаж на предните колела и след сумати мотане човека каза, че имам "крива гума".Въпросите ми са следните: Покрива ли се като гаранция този дефект, ако видимо по гумите няма наранявания и следи от удари, балони и др.?.Как точно се установява този дефект?.Мерси предварително!.Накратко: след реглажа на предните колела колата почна да "дърпа" на една страна.Човека в сервиза я гледа пак и след като каза, че всичко си е наред като параметри ми завъртя гумите(лява и дясна), колата поспря да дърпа толкова осезаемо и това му беше заключението-крива гума.Не разбирам много, но мен лично силно ме съмнява да е така, тъй като преди смяната на накрайника не съм имал проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за "криви" гуми
Collapse
X
-
Ако гумата ти е крива, първия гумаджия ще ти го каже. Възможно е гумата да е била наред и в последствие да се изкриви заради разкъсване на вътрешните пластове или на теловете. Щом не е станало при удар би трябвало гаранцията да го покрие. ( стига гумата да е крива). Лесно можеш да разбереш от гума(джанта) ли ти е проблема. Ако с летните дърпа, а със зимните не
-
не се шашкай, така са. миналата година и аз си взех 2 чисто нови клеберки и ходих на реглаж, онзи ми дава разпечатката и гледам всичко е ок, да ама дърпа колата... разменихме гумите и всичко заспа. Мисля, че е от тежестта на самата гума. В крайна сметка след като ги размених не дърпа, пробвай същото и със заднитеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар