Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политрон - тестове на живо през седмицата

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    sugarboy написа:
    Аз съм намислил към края на месеца, като приключа с обиколките си тук-там, да сменя Селениата ми 20К с някакво 5W 40, хем да изкарам зимата с него. Промивка може ли с това МТС да се направи и пак ли трябва 1000 километра с него да карам. Също, откъде да го поръчам, защото ако са 1000 километра, скоро трябва да го сипвам? Ако пък не е МТС, с какво ще е подходящо да промия, преди преминаването от 10W 40 на 5W 40?
    В твоят случай, промивка не ти трябва. МТС си го купи от вносителя. Във Велико Търново има магазин на Политрон.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Sev написа:
      добре дезащо не го пробват на нов автомобил щом са толкова сигурни в резултата :D
      Питай Политрон България де.Под мое наблюдение с Политрон работят следните чисто нови автомобили 1. Пандата2. Рекстон 2.7XDI3. Меган 1.6 MPI4. Соната 2.0 дизел5. Октавия 1.6 FSI6. Авенсис 2.0Това са чисто новите. Някои от тях са с над 150 000км само с Политрон. Всички са с борд комп и всички отчетоха по-нисък разход. Едни повече, други по-малко, зависи и от задкормилното устройство. Никоя не се противи. На всички ауспусите са бели. Двигателите отвътре чисти. Три от тези чисто нови автомобила, имаха сериозен разход на масло, сега не се долива. Рекстана например гореше 2литра за 10 000км. Мисля, че е достатъчно. За автомобилите от по-старата генерация няма какво да споменавам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Интересува ме удълженият пробег(50К за синтетиката без ограничение във времето) дали е валиден при ползване на друго качествено масло и МТС?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          А как стои въпросът за тестове при турбо двигатели.1. Бензин и Дизел? 2. Нови, както и такива с пробег над 200хил км. примерно?
          Lupo - The Monster
          Е83 3D

          Коментар


            wwalker написа:
            Интересува ме удълженият пробег(50К за синтетиката без ограничение във времето) дали е валиден при ползване на друго качествено масло и МТС?
            Не мисля. То и полусинтетиката има МТС но е за 25 000км. Все пак зависи каква база е маслото и какво друго има в него. Освен това зависи и от машината. Условията са много, затова производителя на Политрон казва, че е желателно през определен интервал в километри, да се взима проба от маслото и да се проверява.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              geo_g написа:
              А как стои въпросът за тестове при турбо двигатели.1. Бензин и Дизел? 2. Нови, както и такива с пробег над 200хил км. примерно?
              За тестове Аз не мога да отговоря. А и какво се има в пред вид. Такава машина да работи без масло ли? Ако е това ще работи! Пак да наблегна, че тези тестове не означават да си карате колите без масло, просто показват, че политрон може да ви спаси двигателя при такава ситуация в рамките на стотици км.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Danchojn написа:
                geo_g написа:
                А как стои въпросът за тестове при турбо двигатели.?
                За тестове Аз не мога да отговоря. А и какво се има в пред вид.
                Не говоря за тестове без масло.Предвид по-високата натовареност при турбодвигателите, имам предвид нещо от рода на препоръки от производител, спецификации, одобрения? Също и дали някой е пробвал при нов и не толкова нов двигател в реалини условия: отзиви за шумове, харчене на масло и гориво, течове и т.н. показатели свързани с екплоатацията на двиг. в реални условия?
                Lupo - The Monster
                Е83 3D

                Коментар


                  Ами 3 чисто нови автомобила на приятели, с турбо са с над 100 000км пробег с пълната синтетика. По старите, и при тях има с турбо но те са с по-малко км. Както вече няколко пъти споменавам, при някои двг-та от сериозен разход на масло, сега не се долива. В оффроода има доста случаи вече, на спасени двг-та от Политрон. Не знам точно какво искаш да чуеш, но аз заставам зад думите си - Няма по-добра защита на двигателя от тази, която предлага Политрон МТС. Най-пресният случай покрай мен - Камион МАН. Протекоха му и двете турбини от калпаво масло. Беднотия, беднотия, но взеха и да се обаждат. Сега камиона е зареден директно с масло Политрон 10W40, без предварителна обработка, което не е правилно, но какво да правиш, собственика решава. И двете турбини утихнаха за около 100км. Теча също намаля, но според мен няма да спре напълно, защото МТС-то не може с вълшебната пръчица да добави метал. С риск пак да се повторя, ще кажа, че продукта е ориентиран да премахне основният проблем - триенето. Не да вдига на крака коли от моргите, въпреки, че и това съм видял.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    geo_g написа:
                    Предвид по-високата натовареност при турбодвигателите, имам предвид нещо от рода на препоръки от производител, спецификации, одобрения?
                    Самите масла си имат одобренията на API и те са достатъчно добри. Хората обаче не разбират, че като добавиш МТС към маслото то вече надхвърля всякакви изисквания. Ако искаш да коментираме по този въпрос, ще трябват и по-конкретни въпроси.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      FEN TEMPRA BG написа:
                      И няма да сгрешиш! Благодарности на Данчо, че ме "зариби" и мен :D...но при последното пътуване от Пловдив с постоянна скорост 100 км.ч. Мареата се представи с разход 4.2, направо не повярвах. Сори за спама, моля за милост
                      И аз имам подобни наблюдения след третиране на двигател 1.9 JTD на Брава с "MTC". Изчаквам да мина още някой и друг километър, да затвърдя впечатления и тогава да пиша, но щом и друг го споменава - може би не си внушавам чак толкова. Сипах МТЦ някъде в средата на юни, около 350-400 мл. След около 2 седмици ходих на срещата на форума в Китен с моята кола, изминах 987 км. От тях на отиване над 90 % с климатик, на връщане - почти половината с климатик. Разходът беше < 4.5, което е най-ниският ми разход откакто имам колата, и то без да се стремя да карам икономично. Откакто се прибрах, заредих отново догоре, и карах месец и половина почти без да зареждам, като изминах около 830 км в София по обичайния ми маршрут, който е еднакъв за последните 3 години. От тях - първите 150 км с климатик. Отново мога да кажа, че колата постига най-ниския си разход за градско каране. В момента мога да заредя около 42 литра, а направих междинно зареждане от 20 литра. Общо 62 литра, а съм изминал 1035 км. Дали е от MTC-то, или горивото е станало по-качествено - не зная. Но факт е че след сипването на препарата колата харчи по-малко по някаква причина. За сравнение - като се цъкне на иконката в подписа ми, може да се види разходът през същото време на миналата година, на по-миналата...

                      Коментар


                        В крайна сметка това МТС как се ползва? Добавя се в маслото преди смяна,добавя се в маслото след смяна...? На страницата на политрон не е написано нищо.Колко км трябва да се кара с него?Оги,имаш ли нови засичания на разхода?Забеляза ли промяна в двигателя и каква е тя?
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          dudulia написа:
                          В крайна сметка това МТС как се ползва? Добавя се в маслото преди смяна,добавя се в маслото след смяна...? На страницата на политрон не е написано нищо.Колко км трябва да се кара с него?Оги,имаш ли нови засичания на разхода?Забеляза ли промяна в двигателя и каква е тя?
                          На сайта на Политрон, пише достатъчно. Прочети "Анализ на използваното масло".Мои резултати от Пандата! Последните 1600км ги направих с кутия на покрива. Повечето км. са по магистрала и скорост 100-120км/ч. - Среден разход 5.6/100. 380кг багаж. Автомобила е бензинов.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Danchojn написа:
                            dudulia написа:
                            В крайна сметка това МТС как се ползва? Добавя се в маслото преди смяна,добавя се в маслото след смяна...? На страницата на политрон не е написано нищо.Колко км трябва да се кара с него?Оги,имаш ли нови засичания на разхода?Забеляза ли промяна в двигателя и каква е тя?
                            На сайта на Политрон, пише достатъчно. Прочети "Анализ на използваното масло".Мои резултати от Пандата! Последните 1600км ги направих с кутия на покрива. Повечето км. са по магистрала и скорост 100-120км/ч. - Среден разход 5.6/100. 380кг багаж. Автомобила е бензинов.
                            Е това с разхода за мен нищо не означава,защото аз не знам колко трябва да харчи твоята кола.Нещото,което не ми хареса е,че трябва да налея ново масло (карам със скъпи масла),да му добавя добавка за 40 лева,нов филтър и след 1000км да хвърля всичко това. Не мога ли да го добавя преди смяна на маслото и да си спестя един филтър с 4 литра масло?
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              dudulia написа:
                              Не мога ли да го добавя преди смяна на маслото и да си спестя един филтър с 4 литра масло?
                              Danchojn написа:
                              Минимум 1000км. преди да източиш селенията сложи вътре едно Политрон МТС.
                              00' Bravo 105 JTD

                              Коментар


                                Напоследък не съм влизал много във форума, извинявай за късния отговор. Та както вече казаха другите - МТЦ-то се добавя поне 1000 км преди смяна на масло. Колкото повече работи с МТЦ - толкова по-добре, уж. Аз го налях преди около 2500 км в масло Yahoo VX 600 (5/40). Промяна в двигателя няма - работи си все така нежно и мекичко, поема значително по-добре отпреди, като имай предвид, че си сипвам и малко двутактово масло. Ако не сипя - веднага усещам разлика към по-лошо, но е малка. Сигурно си внушавам, все пак става въпрос за малко отклонение в разхода, не осезаемо. Трябва да напълня догоре тези дни, за да засека разход, но се опитвам всеки ден да го смятам по стрелката, която си я познавам добре и в рамките на литър мога да знам във всеки един момент колко мога да напълня. Та по тази груба сметка - както и да го смятам - не мога да го изкарам повече от 6.1. Все пак колонката накрая ще си каже всичко.

                                Коментар

                                Working...
                                X