Написах това и в другата моя тема за Политрон, но мисля че всъщност тук му беше мястото. Извинявам се.Оказа се, че на последният тест в Бургас автомобила е управляван от представител на Нисан Форума. Ето какво е споделил. http://www.nissanbg.com/forum/viewto...3249&start=105
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политрон - тестове на живо през седмицата
Collapse
Заключена тема
X
X
-
http://www.facebook.com/event.php?ei...дващият тест, ако има някой от там може да поиска да гледа.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
http://www.facebook.com/event.php?ei...000585365-ти пореден тест. Ще е в София. Аз ще се постарая да присъствам.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
http://www.facebook.com/POLYTRON.BULGARIA.LTD4-я тест на Политрон е завършил без проблем. Предстои 5-я.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Здравейте,На 5-я тест на Политрон може да се каже, че от нашия форум присъствах само Аз. Целта на теста, беше да се кара докато блокира ДВГ. След като източиха маслото, хората от Политрон-България започнаха теста. Така и не постигнаха целта, да блокират двигателя. След 6 часа и 30мин. каране и 200км. и 100м.(точно по километража на автомобила) изминато градско разстояние, автомобила продължаваше да си работи все едно нищо не се е случило. Изобщо не чувстваше липсата на масло. Беше взето решение теста да се прекрати, защото нямаше смисъл. Налято бе обратно маслото, автомобила работи като нов. Това са факти, които можеше да види всеки, при желание разбира се. А сега ми го покажете някъде това, правено в света. Някоя хондичка, или някой Мерц, с МОБИЛ1, да покара 200км, градско без масло, да му върнат маслото в картера и мотора да си работи БЕЗ НИКАКВИ ЩЕТИ. Да след този пробег, за мен по двг, няма никакви щети. Цял ден с отворен капак на клапани и прахоляк от улицата. Всички знаете Българска армия, колко "изряден" булевард е. Мисля, че представителите на Политрон за България, направиха достатъчно и предостатъчно, за своите клиенти. Никой вносител на масла, не го е правил. Никой не е накаран на сила да си сложи Политрон в колата. Хората показваха, който иска е видял. А който желае истинска защита на двигателя - отговора е Политрон И пак да кажа - Аз не съм рекламно лице на Политрон България, но защитавам този продукт защото наистина работи. Моля също, ако някой изкаже мнение за продукта, да е на база с опит от него, не просто ей така.Поздрави на всички, живи и здрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
FEN TEMPRA BG написа:Danchojn написа:Здравейте,На 5-я тест на Политрон може да се каже, че от нашия форум присъствах само Аз.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Скоро пазарувах, от магазина на Симеон. Който не знае, магазина се премества. Ще бъде там до 15.07.2011. След това на Вела Чорбова, където е офиса на Политрон. Разбрах и друго интересно. Въпреки, че този тест дето мина, беше обявен за последен, може би ще има 6-ти във Великотърново, поради проявеният огромен интерес от хората там. Повече нищо не знам. Днес пак ще пазарувам от магазина и ако има нещо ново утре ще споделя.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не, не е така без нищо. На сайта на Политрон България има одавна качен документ - PDF формат, където хората са се постарали да обяснат доста обширно. "Ръководство за продукта плюс данни от изпитания"Та там пише, МТС не заменя маслото. МТС се справя с триенето в двигателя. Това му е основната задача. Механизъма му на работа е студено легиране на стоманите в двигателя на ниво кристална решетка. Новият метал става поне 100 пъти по износо устойчив. За да работи този механизъм, се изискват чисти метални повърхности. Защото представи си, момента в който имаме антистоксна кристална решетка, с други думи отворена кристална решетка на метала, вътре в нея може да попаднат атоми и от други гадории в двг. А може и те да попречат вообще МТС да не стигне до там. Затова са предадени и силните почистващи свойства на продукта. Т.е. той си почиства повърхностите, за да може да ги обработи и стане неразделна част от тях. Наред с това и силният му положителен заряд.Но маслото има още доста качества, необходими на двигателя. то трябва да се справя с киселинната среда от горивният процес, трябва да обира луфтове при хидравличните повдигачи, трябва да мие цилиндрите, трябва да охлажда, колянов вал и разпределителен вал и т.н. МТС-то ползва маслото само за трансрпорт. Понеже премахва основните проблеми в един двг, а именно триенето и мръсотията, облекчава страшно много задачата на маслото. Например съдържанието на метални мастици в маслото става близко до 0-ла, да не кажа чиста 0-ла. А те разпиляват маслото и му пречат. Не знам дали разбра, мога още да се опитам да обясна с моите познания по въпроса. Това е. Тестовете демонстрират, че Политрон МТС, може да предпази двг при липса на масло или охладител, при всякакъв начин на шофиране за стотици км, при това БЕЗ ЩЕТИ ПО ДВГ. Ей тук е разковничето. Има и други подобни продукти - Форсан, МОТОгард, УМ, Ресурс и т.н. И с тях може би ще се движиш 50-100км, но после ще хвърлиш двигателя, или ще му правиш ремонт.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:FEN TEMPRA BG написа:Danchojn написа:Здравейте,На 5-я тест на Политрон може да се каже, че от нашия форум присъствах само Аз.
Коментар
-
Danchojn написа:Здравейте,миналата седмица пазарувах от Политрон-България. Казаха, че скоро ще пуснат клипа.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар