Цъ, не си познал. Намираш един Motor chek-up, тестваш и сравняваш и така.
Случайно Аз мога да ви снабдя с този Motor chek-up който иска да пробва да види състоянието на маслото си според теста нека ми пише.Само да кажа,че коли с монтирани газови или метанови системи,теста не е съвсем точен.
Цъ, не си познал. Намираш един Motor chek-up, тестваш и сравняваш и така.
Случайно Аз мога да ви снабдя с този Motor chek-up който иска да пробва да види състоянието на маслото си според теста нека ми пише.Само да кажа,че коли с монтирани газови или метанови системи,теста не е съвсем точен.
Колко пари излиза теста и колко време важи офертата?
Само да кажа,че коли с монтирани газови или метанови системи,теста не е съвсем точен.
Дай малко подробности, защо не е точен. Аз съм съгласен да купя известно количество и да предоставям данни за различни автомобили експлоатирани с различни масла, разбира се срещу символично заплащане (за да покрия разходите за Motor chek-up) .
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Не знам защо не е толко точен.Обаче от този тест с 6 листчета ако приложим Българската практика може да се разделят поне на две и стават 12 теста.Което ще направи 2.5лв.на тест.Кофти то е,че даваш 30лв.и трябва да си търсиш на кои да правиш тестове.Ама спокойно можеш да ги даваш по 5-10лв. Ама как го измислих само
този моторчек е поредния телешоп, но малко по-сериозен от Политрон - поне имат по-приличен сайтвъв форума на Тойота даже има един супер смешен документ - уж от Тойота...реално е от някакъв си дилър в ЮАР, отделно от това никъде не се споменава че са ползвали точно тези хартийки
Преди да се изказваш така, се позапознай с нещата. Какви сертификати има, къде се използва, кой го е измислил и т.н. На срещата на форума с Политрон България бе представен. С този Моторчек бе установен пробив в глава на чисто нов мерцедес последен модел, съвсем скоро. Благодарение на него, хората свалиха главата и ренгена показа проблема. Моторчек, категорично показваше проникване на охладител в маслената система. Автомобил на два месеца, нали се сещаш колко лесно е да убедиш сервиза да го разглоби. Така, че не прибързвайте. Ако не му беше висока цената, щеше масово да се ползва и от сервизите и от шофьорите. Но едва ли си имаш и представа, немеца колко пари иска...............Да не се отплесваме от темата.
Ама то Моторчек не може да каже, колко ресурс остава на маслото. Той показва моментното състояние на маслото и косвено може да се съди и за състоянието на двг. Но да каже още колко остава на едно масло не може да стане технически. Това, което е показал колегата от Сузуки форума е точно това. Маслото след 14500км е в "оптималната зона" на работа. Повечето масла там са приключили одавна. При това човека тества с 10W40, което гарантира пълна защита до 25000км. Както е казал и той - НЕЩАТА ПРОСТО РАБОТЯТ, и това се доказва всеки ден. Един ден ще съжалявате, че не сте се докоснали до тази технология.
щом примерно покаже оптимална и да речем е на 10 000, ще изкара до 15 000но това определяне на състояние ми се струва шмекерия
Съвсем грубо,човек може да си направи такъв извод но: - МНОГО зависи от самото масло вече и състоянието на двг. Да, ако двг не е добре ще скапе маслото доста рано. Но ако едно масло е удържало до 15 000, то още колко ще изкара е много обширна тема. Някои масла се сриват изведнъж. Други не чак толкова бързо. Що се отнася до Политрон 10W40, понеже стана обект на теста, издържа над 30 000км без проблем, въпреки че се препоръчва за 25 000. Защитата която предлага е над синеттиките на останалите производители. Та, ако колегата от Сузуки форума направи тест, след още 10000км, аз съм сигурен че пак ще е положителен Иначе теста не е шмекерия. Просто този тест не може да бъде ангажиран, с оставащи километри на дадено масло. Поздрави.На който му е интересно за В150, споменах го по-горе. ПРеди два дни източих от автоматика 0.5л масло и добавих нови с още МТС. Направих го тъй като МТС все пак е крайно количество и оставайки по метала се изчерпва. Предвид стружките, които изкарах от вътре, реших да го направя. Резултата е потресаващ. Категорично този автомат се вдигна към живот. Автомобила от 11/100 среден разход, като извънградско не падаше под 9-10/100 е вече със среден разход 7/100. Това е положението, който иска да вярва. Говорим за решен проблем на ремонт с четирицифрен резултат. Един друг автомат, който споменах в Офроод-форума, но там ми се измяха, с МТС изкара над 200 000км преди да се отвори. А беше по-зле от този на В класата. Но който се смее последен се смее най-добре. Може да видите темата която бях пуснал преди години в офроода, Мерцедеса е жив и здрав и собственика му не пропуска а сипе МТС навсякъде....................Джоба му знае защо
http://rimetbg.com/http://xado.unacs...htmlкакто и преди години по ВСТелешоп - дуралюб.Кoментар относно тях? А и цените им са по-добро от на Политрон.За мен всичките такива добавки са едно и също - ако ти е разтропан двигателя сипваш и това нещо уплътнява луфтовете. Това го казвам на базата на това, което съм чел за тези добавки.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Престанете да пускате в темата разни РЕМЕТАЛИЗАНТИ и тем подобни. СЪОБРАЗЯВАЙТЕ СЕ МОЛЯ СЪС ЗАГЛАВИЕТО НА ТЕМАТА. Тези технологии нямат нищо общо с Политрон, и ефектите са им наистина краткотрайни. РЕСУРС, УМ и прочие съдържат твърди частици и половината Менделеева таблица. Разчитат на смоли да закрепят частиците по износените и надрани метални повърхности и по този начин уплътняват. МТС работи по коренно различен начин. Synthy прочети по-подробно. Той НЕ МОЖЕ да набави количествено износения метал. Не съдържа твърди частици. МТС се свързва с метала и променя структурата му. Така понижава коефициента на триене и т.н и т.н. Луфтовете остават, но благодарение на триенето граничещо с "0" механизмите могат да работят още. Synthy заповядай при мен, ще видиш нещата на практика. Няма никаква измама. Не сравнявай обаче МТС с нещо друго, защото няма никаква допирна точка.Успех.
Бих заповядал, ако представиш данни за износването. По-горе пишеше на две коли с еднакви двигатели, сменени биелни и основни лагери и т.н., едната с политрон, едната без и да се види после износването. Засега обаче си имам по-смислена работа (да уча физика примерно), отколкото да ходя да гледам как кола работи без масло.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар