Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политрон - тестове на живо през седмицата
Collapse
Заключена тема
X
X
-
MartoModev написа:Danchojn написа:Цъ, не си познал. Намираш един Motor chek-up, тестваш и сравняваш и така.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
MartoModev написа:Само да кажа,че коли с монтирани газови или метанови системи,теста не е съвсем точен.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Не знам защо не е толко точен.Обаче от този тест с 6 листчета ако приложим Българската практика може да се разделят поне на две и стават 12 теста.Което ще направи 2.5лв.на тест.Кофти то е,че даваш 30лв.и трябва да си търсиш на кои да правиш тестове.Ама спокойно можеш да ги даваш по 5-10лв. Ама как го измислих само
Коментар
-
Sev написа:този моторчек е поредния телешоп,Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ама то Моторчек не може да каже, колко ресурс остава на маслото. Той показва моментното състояние на маслото и косвено може да се съди и за състоянието на двг. Но да каже още колко остава на едно масло не може да стане технически. Това, което е показал колегата от Сузуки форума е точно това. Маслото след 14500км е в "оптималната зона" на работа. Повечето масла там са приключили одавна. При това човека тества с 10W40, което гарантира пълна защита до 25000км. Както е казал и той - НЕЩАТА ПРОСТО РАБОТЯТ, и това се доказва всеки ден. Един ден ще съжалявате, че не сте се докоснали до тази технология.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Sev написа:щом примерно покаже оптимална и да речем е на 10 000, ще изкара до 15 000но това определяне на състояние ми се струва шмекерияPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
http://rimetbg.com/http://xado.unacs...htmlкакто и преди години по ВСТелешоп - дуралюб.Кoментар относно тях? А и цените им са по-добро от на Политрон.За мен всичките такива добавки са едно и също - ако ти е разтропан двигателя сипваш и това нещо уплътнява луфтовете. Това го казвам на базата на това, което съм чел за тези добавки."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Престанете да пускате в темата разни РЕМЕТАЛИЗАНТИ и тем подобни. СЪОБРАЗЯВАЙТЕ СЕ МОЛЯ СЪС ЗАГЛАВИЕТО НА ТЕМАТА. Тези технологии нямат нищо общо с Политрон, и ефектите са им наистина краткотрайни. РЕСУРС, УМ и прочие съдържат твърди частици и половината Менделеева таблица. Разчитат на смоли да закрепят частиците по износените и надрани метални повърхности и по този начин уплътняват. МТС работи по коренно различен начин. Synthy прочети по-подробно. Той НЕ МОЖЕ да набави количествено износения метал. Не съдържа твърди частици. МТС се свързва с метала и променя структурата му. Така понижава коефициента на триене и т.н и т.н. Луфтовете остават, но благодарение на триенето граничещо с "0" механизмите могат да работят още. Synthy заповядай при мен, ще видиш нещата на практика. Няма никаква измама. Не сравнявай обаче МТС с нещо друго, защото няма никаква допирна точка.Успех.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Бих заповядал, ако представиш данни за износването. По-горе пишеше на две коли с еднакви двигатели, сменени биелни и основни лагери и т.н., едната с политрон, едната без и да се види после износването. Засега обаче си имам по-смислена работа (да уча физика примерно), отколкото да ходя да гледам как кола работи без масло."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар