Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политрон - тестове на живо през седмицата

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    http://www.facebook.com/POLYTRON.BUL...Напълно е възможно, екипа на Политрон България да подготвя следващ тест. 1000км без масло и без щети за ДВГ. Дано този път поне някаква конкуренция се появи. Ама надали.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      очаквам да пуснеш покана за нас неверниците да присъстваме на теста
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        http://www.youtube.com/watch?v=0ihBS...kx8FvgТука се виждат драги колеги някои неща за способностите на Политрон. Това на мен одавна ми е известно и съм го виждал и правил многократно. Приятно гледане. Политрон е реалност! Не е измама! Не е мит!Тези тестове може да види всеки на живо. Стига да има желание. После ще говорим кое е боза и кое не
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          Стана ми интересно в кой завод и кой аджеба произвежда тоя политрон.Четох на сайта и единствено пише това
          С уважение, Производителят на POLYTRON
          Имаш ли някаква информация по въпроса?
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            Имам, но въпроса не е по темата. Одавна съм казал и показал кой е.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              При избор на масло винаги съм се чудил дали да избера Политрон или друго масло.Примерно това:https://www.youtube.com/watch?v=MXVP...=relatedили това:https://www.youtube.com/watch?v=g_3o...=relatedили това:https://www.youtube.com/watch?v=vJQMfszdCpMили пък може и добавка:https://www.youtube.com/watch?featur...BaQ&NR=1или още хиляди конкуренти на Политрон.Който каквото иска да си купува.Който е трябвало да се доказва на пистата го е направил. Който не може, ще се доказва на клипчета в ЮТуба
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                Danchojn написа:
                Не ме разбра, едното няма много общо с другото. Хондата си се скапа от АралаДа, сигурно си викате, тоя е ненормален, но аз предпочитам да съм си такъв и да не правя ремонти. Почти всички, коли с които се занимавам, вече не се сменят обтяжни ролки, само ремъци. Ролките получават прясна грес и пак са в играта. Това не е ли предимство? Вече има екземпляри на 160 000км. Изкара ли са 4 ремъка и като се почистят не може да се каже, че са работили.
                Изчетох цялата тема и искам да те попитам колега точно за ролките-слагаш им грес политрон и вече си сигурен в тях така ли да го разбирам? И защо го правиш само на Обтяжните? Защото са доста по-скъпи ли? Имам три ролки,които смених на скоро и сега си правя експерименти върху тях,но обтяжната е запазена.Другото,което пишеш по-нататък е че имало куриоз с на Опелите маслото за скоростната кутия,където пише,че е за целия срок на експлоатация! Не можах да разбера казваш "Сменят маслото и не могат да си познаят колите"!
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  itan75 написа:
                  Изчетох цялата тема и искам да те попитам колега точно за ролките-слагаш им грес политрон и вече си сигурен в тях така ли да го разбирам? И защо го правиш само на Обтяжните? Защото са доста по-скъпи ли? Имам три ролки,които смених на скоро и сега си правя експерименти върху тях,но обтяжната е запазена.Другото,което пишеш по-нататък е че имало куриоз с на Опелите маслото за скоростната кутия,където пише,че е за целия срок на експлоатация! Не можах да разбера казваш "Сменят маслото и не могат да си познаят колите"!
                  Абсолютно вярно си ме разбрал. Всяка една ролка, всеки един лагер, всеки един обтегач и т.н. , всичко което се върти, и не е скапано тотално, гресирам с грес на Политрон. Има смисъл, само ако не е тотално разбита. Когато детайла е дефектирал много, естествено се сменя с нов, но махам заводската му грес и зареждам от тази. Съвсем скоро свалях на Мерцедес В150 и двете полуоски. Аз разкопчах заводските скоби на каретата. Машината е на 98 000км реални - 2007г. Купена е от Балкан стар. Знаеш ли какво се случи - греста изтече като масло. Автомобила не беше каран 24часа. Отворихме ги да ги проверим, така и така се свалят полуоските, защото В класите се славят с чупените вътрешни карета - за мен обяснението е ясно. Предния ден карахме автомобила и след около 60км случайно се докоснах до едното вътрешно каре и то почти ме изгори. Сега всичко е заредено с грес на Политрон и каретата стоят леко топли, след доста по интензивен преход. Същата тази кола е с безтепенна скоростна кутия - 7 скорости. МТС вдигна кутията към живот. Свали близо 3л разход зареждането на кутията с МТС. Тя си има проблем, колко ще изкара е друг въпрос. Но към момента кутията е добре. ПРеди това мотора се форсираше до 6000об, където сменя предавки при пълна газ а автомобила не искаше да развие повече от 100 - 110км/ч. Там ремонта е четирицифрен и части няма. В картера немците са разположили два доста големи магнита - бяха пълни със стружки от прекрасното масло, с което излиза от завода и се зарежда ..................еди си къде. Но пък отговаря на пълните и спецификации А никъде специфицираното МТС, според някои колеги, се оказва за пореден път последна надежда....Всичко което съм написал в темата си и другата заключената, при желание можеш да видиш и докоснеш. Политрон е реалност.За смяната на маслото в скоростите няма какво да коментираме. Който иска да вярва на глупости от рода на вечните масла. Не е предмет на темата това. Ако желаеш ще обясна подробно на лични. Поздрави.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Абе дайте да купим някаква кола, ще съберем 30-40 човека по 10 лева, ще намерим някое опелче набор 90-та година, или фиестичка от онея старите, или корсичка, източваме маслото, палим и тръгваме и караме до откат, включително студени стартове. Записваме колко км сме минали, гледаме износването на валовете и на каквото може още да се види, после правим същото с друга фиестичка, ама преди това и сипваме едно МТЦ да работи 500 км с него, източваме маслото и караме пак до откат, пак правим студените стартове. Разглобяваме и сравняваме чарколяците и всеки си прави изводите за себе си. Аз не съм бил на други подобни тестове и не съм виждал кола да се кара без масло, както и нямам представа колко км изобщо може да измине кола без масло, но пък съм бил наживо на тестове на Политрон и тестовата кола определено я съдраха от ръчкане и то в много високи обороти, каквито аз, да речем, нямам на таблото, или ако ги имам, то те са с червен цвят. По-важно е един продукт да върши работа, а не колко му е представителен сайта и в кой гараж или мазе се произвежда. Ако ще да го наливат на чешмата и да го смесват с боза, важното е да си върши работата и това за което се претендира. В момента Бравата я карам с кормилни накрайници АС Метал, които са пълни с грес Политрон. Ще видим колко ще издържат. На 1.5 години са. Предишните ми бяха Делфи, единият издържа по-малко от година и половина, другият - почти две години.

                    Коментар


                      Оги аз съм се возил в кола без масло. Колата беше Москвич 12-ка. Сигурно 15мин. се въртя със заварена гас на втора предавка. Вярвай ми маслото със сигурност беше нещо от сорта на м10д. Мотора прегря и това му беше. Държа да отбележа че не само нямаше масло, ами нямаше и картер. И сега какво м10д е космическа технология ?!?!?! Нещо напоследък абсолютно навсякъде се опитват да ни правят на идиоти, е аз не се имам за такъв. Политрон може да е страхотно масло, но до там. Чудеса стават, ама не и за 100 лева. Предпочитам да дам 10 лева за вход на цирк

                      Коментар


                        Mupo написа:
                        Оги аз съм се возил в кола без масло. Колата беше Москвич 12-ка. Сигурно 15мин. се въртя със заварена гас на втора предавка. Вярвай ми маслото със сигурност беше нещо от сорта на м10д. Мотора прегря и това му беше. Държа да отбележа че не само нямаше масло, ами нямаше и картер. И сега какво м10д е космическа технология ?!?!?! Нещо напоследък абсолютно навсякъде се опитват да ни правят на идиоти, е аз не се имам за такъв. Политрон може да е страхотно масло, но до там. Чудеса стават, ама не и за 100 лева. Предпочитам да дам 10 лева за вход на цирк
                        А автомобила обработен с МТС се движи 6.5часа без да прегрее и БЕЗ НИКАКВО ИЗНОСВАНЕ. Разликата е мъъъъъъъничка нали Това бе видяно от всеки един, който имаше желание да посети теста. Можеше да го видиш и ти. МТС не е чудо, а технологичен напредък и си има съвсем техническо обяснение.П.с. теста не показва, че автомобила се движи без масло. Всеки един ще измине някакви километри без масло, въпреки, че доста често в практиката при изтичане на маслото блокажа е след няма и 100метра. На теста се показва, на какви зверски изпитания може да издържи МТС и да спаси мотора от скъпи ремонти. За разлика от москвича, може би, бе свален и капака на клапаните, където цял ден прилично се пълнеше с прах от бул. Първа Българска Армия. Резултата след 6часа и половина - огледални гърбици. Нямаше и чертичка по тях.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          http://suzukibg.com/fsuzuki-4947.htm...light=polytron Пореден тест от Сузуки форума. Човека, се е постарал и проверил, после си е направил заключение.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            първата конкурентна фирма на веестелешоп-и там всичко е космически технологииабе интересно ми е по колко пари взимате за реклама :D :D :D част от всички изречени обещания има но вие прекалявате и то във всеки един форумако всички почнем да ползваме продуктите на политрон производителите на резервни части ще ФАЛИРАТ(особено ако слагаме такава грес на лагерите :D )успех на всички
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              Danchojn написа:
                              http://suzukibg.com/fsuzuki-4947.html&highlight=polytron Пореден тест от Сузуки форума. Човека, се е постарал и проверил, после си е направил заключение.
                              И какво показва този тест?Или, че някой с някакво Сузуки не намирал разлика от началното наливане на маслото преди 14.5к километра и накрая това било добре.Аз си смених маслото на БМВ-то точно на 14505 километра (я какво съвпадение) и двигателя си работеше все така перфектно.Да отбележа, че имах реален разход от точно 200мл за този пробег на 6 цилиндров двигател с турбо.Значи като следвам логиката съм карал с 5 пъти по-добро масло.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                Цъ, не си познал. Намираш един Motor chek-up, тестваш и сравняваш и така. А това, че теста показва реално, че след 14 500к. маслото си е напълно годно за експлоатация е повече от добре. :D Няма да влизам в безмислени спорове. Моля спазвайте предназначението на темата. ВО, ако имаш реален тест направен с Политрон, моля сподели. Останалото е безмислено.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X