BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политрон - тестове на живо през седмицата
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Момчета, вижте сега, без лоши чувства но прекалихте и то много.До колкото познавам Г-н Борисов, е човек с чест, един от малкото такива вече в нашата родина. Рано или късно той ще прочете какво става тук и едва ли ще му е приятно. Аз на негово място, ще поискам да нямам нищо общо с този форум и то заради едни и същи лица, подиграващи се с продуктите му, без да имат представа как работят. Хора които твърдят, че продукта работи, а после търсят под вола теле. По същите причини, има и хора, които все по-малко пишат тук. Аз днес разговарях с него, сутринта, защото обещах и повярвайте ми, не му стана приятно. Не си мислете, че човека разчита на Фиат Форум България за да закърпи месечния бюджет. Тук той присъства заради мен, защото ме уважа, както и аз него. Онзи ден пазарувах и няма да ви казвам, колко кашони с масла трябваше да изчакам да заминат за да ми обърнат внимание. Транспортни фирми пазаруват от тях Политрон Грес на варели-х200кг. Хората казват - с другите греси мажем на всеки 2 часа, с тази на 1 седмица. За какво говорим? Това не са малко пари, дали хората ще ги дават просто ей така. Обаче ние сме най-умните, ще упорстваме и това е, а отговора е много прост - като не ти допада нещо, но не го познаваш, просто не давай мнение, за да не заблуждаваш останалите.Поставете се на негово място. Защо вярвате толкова много на Мобил1 например. Да не би техният вносител да ви направи 5 теста. Да не би да видяхте с очите си как работят техните продукти. Честно казано повдига ми се вече от тая разправия. Както казва и Оги в друга тема, който има желание, търси начин, който няма, търси оправдание.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Sev написа:няма лошо, нека си ги ползватама ти да пишеш че Мотул, Арал и подобни скапват мотори е доста налудничавоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не ме разбра, едното няма много общо с другото. Хондата си се скапа от Арала. Хондата е на приятел и сменил маслото при маслар уж с истинско. Факт е обаче, че автомобила пуши като комин и използва маслото за гориво в рамките на 300км. Капацитетите, помогнаха само или по-точно потвърдиха тезата ми, че е от маслото. По същата причина те одавна не го ползват. Преди 6-7г. обаче твърдят, че е било в пъти по-качествено. Тогава аз не съм го ползвал и не мога нищо да кажа, но го ползвах преди 4г. някъде, не на Пандата и не го изтърпяхме много. Напълно си губи вискозитета като загрее. Или в БГ всичко е менте или си е скапано. Хората потвърдиха абсолютно същото. Но понеже махнаха доста EP добавки, по-скоро мисля че е второто. Та това е историята, просто нещата не са такива каквито ни се представят. Големите компании използват името си за да ни пробутват все по-големи боклуци на висока цена. Да, сигурно си викате, тоя е ненормален, но аз предпочитам да съм си такъв и да не правя ремонти. Почти всички, коли с които се занимавам, вече не се сменят обтяжни ролки, само ремъци. Ролките получават прясна грес и пак са в играта. Това не е ли предимство? Вече има екземпляри на 160 000км. Изкара ли са 4 ремъка и като се почистят не може да се каже, че са работили.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
С две думи казано накратко,слагайте навсякъде политрон ( масло двигател,скоростна кутия,хидравлика, грес по лагерите и шарнирите, антифриз) и няма да ремонтирате. :D Общо взето така ми звучи и пак не мога да си обясня как в страната на маркетинга и рекламата производителя на продукта не го продава,няма изградена мрежа за пласмент,не му прави реклама,че дори няма един добре изглеждащ сайт? Да не би това масло да се прави в комшийска Сърбия,че гледам централата за Европа е там?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Danchojn написа:ВО: Имам сигурна информация, не от България, че навсякъде където пише, че даден лубрикант не се сменя, е само от екологична гледна точка, да се използват по-малко масла и петрол съответно. Информацията е 100% сигурна. Светът е малъкA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Трансмисионното не е като двигателното, ама вообще. Я сложи в скоростната на бмв-то от двигателното, да видим колко бързо ще умре. Просто спестяват факта, че колите се произвеждат с експлоатационен срок до 10г. макс. Това, че не се сменя е ИЗМАМА, защото не са уточнени всички фактори. Най-големият куриоз е при опелите. И на тях така пише И като им смениш маслото, собствениците не могат да си познаят колите. Ама как така е по-добре, нали пише еди си кво. Еми така - маркетинг и .............................. практиката е добър учител и не е за пренебрегване.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
цитат:Има и една немалка част автомобили, чийто трансмисии са необслужваеми и те се водят fill for life- животът на маслото е животът на трансмисията. При проблем с кутията, същата се заменя с нова.Ето на това бих казал - Хайде няма нужда. Не се заяждам, жив и здрав, ламарините после, но ни лъжат и мачкат всячески......Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...source=message Да дигна малко темата. Мисля, че линка спокойно се причислява към тестовете и резултатите от Политрон. Всеки който го прочете ще стане ясно. Написаното от колегата в БМВ клуба е на 100% истина и го потвърждавам напълно. Реших да пусна линка не с цел заяждане, но понеже тука има доста лица НЕ ВЯРВАЩИ НА МЕН - Е, ЕТО ПОТВЪРЖДЕНИЕ И ОТ ДРУГ ПОТРЕБИТЕЛ, РЕАЛЕН. И те ще се множат със сигурност. Поздрави на всички.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар