Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политрон - тестове на живо през седмицата

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FEN TEMPRA BG написа:
    Danchojn написа:
    Аз също не търся повече вървеж, рядко карам с над 120. Скъпо е обаче да направиж това на стенд, затова съм си играл така. Пробвай с GDFC.
    Истината казва Данчо, веднъж се опитах да карам пред него на АМ "Тракия", но издържах точно три минути, дори и 120 нямаше.
    Е, не карам с под 100 но не си и позволявам повече, за да няма главоболие. А тестовете съм ги правил на място без движение, защото скоростта си е незаконна. Пък и мислех, че ша отбиеш да са видим :D Нищо де, да сме живи и здрави.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Danchojn написа:
      Е, не карам с под 100 но не си и позволявам повече, за да няма главоболие. А тестовете съм ги правил на място без движение, защото скоростта си е незаконна. Пък и мислех, че ша отбиеш да са видим :D Нищо де, да сме живи и здрави.
      Сори, нямаше как, защото имах пътничка, която бързаше за аерогарата да не си изпусне полета. То иначе и аз не карам повече от 100, макар че политрона ръчка 130-те коня яко и и те искат повече спийд

      Коментар


        Аз това първоначално ’третиране’ го разбирам като промивка на двигателя. Доста скъпа добавка за промивка. То ако е карано с некачествени масла на къси пасове е ясно, че ще е пълен със ’сополи’. Обаче ако двигателят е сравнително чист и след добавянето на МТС не стане на катран или боза, то тогава не виждам сми да се сменя, преди да му дойде времето или още повече, ако наистина МТС му удължава мазилните качества, т.е. живота.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          Напротив, силните почистващи свойства са необходими, за да може МТС да обработи метала пълноценно. Ако двг е сравнително чист и маслото е някаква пълна синтетика, то наистина няма да е нужно бърза смяна. Искам да кажа, че почистването не е основна задача на МТС или някаква промивка. Метала на повърхността става съвършенно нов. Но мръсотията която би смъкнал в маслото, прави маслото безполезно и може да започне да го харчи, а това е ненужно и нежелано. А когато двг е вече прилично чист живота на маслото като пробег се удължава, поради липса на износване, отлагания и т.н. Но не може да удължи времето на живот на маслото. Политрон масло спокойно може да се кара 3 години. Вече имам екземпляр на 4г. с 10W40 и маслото стои все едно съм го налял вчера. Сравнително малко са му километрите, но това са 4г. Мотул на 1.6 години едвам го източихме при 18гр. от един дизел. Аз лично не бих карал 4г. но разни хора, разни идеали. Всичко или нищо и засега имат пълен успех, с перфектно работещ двигател. Сами може да изчислите, колко по-скъпо му е излезнал Политрон.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            хайде хайде пак се почна с фантасмагориитеаз пък съм виждал масло на дизелова кола, на 2 години и 30 000 км - източи се съвсем нормално...в UK доста от хората си карат Бравотата по книжка, т.е. сменят масло на 18 000/21 000 мили и никой не е споменавал нещо подобно
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              Да, ама не и минерални и нисък клас полусинтетики. Освен това автомобила си работеше, така че надали повечето хора ще обърнат внимание. Това, което твърдя не е фантасмагория, камерата за изтудяване го доказа два пъти. И пак да спомена, че беше източено при около 18гр, по спомен, но на година и 6 месеца. Същото масло извадено на 8 000км. и преди година, си е изглеждало винаги нормално. Предполагам, по-висок клас на Мотул нямаше така да се държи. Между другото Тотал и Ессо никога не са били така гъсти при пресрочване, в дизелов автомобил.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Danchojn написа:
                Напротив, силните почистващи свойства са необходими, за да може МТС да обработи метала пълноценно. Ако двг е сравнително чист и маслото е някаква пълна синтетика, то наистина няма да е нужно бърза смяна. Искам да кажа, че почистването не е основна задача на МТС или някаква промивка. Метала на повърхността става съвършенно нов. Но мръсотията която би смъкнал в маслото, прави маслото безполезно и може да започне да го харчи, а това е ненужно и нежелано. А когато двг е вече прилично чист живота на маслото като пробег се удължава, поради липса на износване, отлагания и т.н. Но не може да удължи времето на живот на маслото. Политрон масло спокойно може да се кара 3 години. Вече имам екземпляр на 4г. с 10W40 и маслото стои все едно съм го налял вчера. Сравнително малко са му километрите, но това са 4г. Мотул на 1.6 години едвам го източихме при 18гр. от един дизел. Аз лично не бих карал 4г. но разни хора, разни идеали. Всичко или нищо и засега имат пълен успех, с перфектно работещ двигател. Сами може да изчислите, колко по-скъпо му е излезнал Политрон.
                В крайа сметка да го разбирам ли,че след като карам с пълна синтетика няма нужда да му правя промивка и мога директно да си налея ново масло + добавката? Просто не ми се дават 80 лева за добавка. Другият ми вариант е да я разделя на 2х 200мл. С половината да промия ,а с другата половина да обработвам в последствие.Концентрацията ще ми е вместо 1:10, 1:20.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  Ако последните 4-5 смени са ти били с пълна синтетика и то добра, защото има най-различни, и ако си сигурен че отвътре е чист и няма отлагания то наистина можеш да си спестиш малко пари. Въпреки, че производителя не препоръчва тази схема, ако двг е чист, няма от какво да се плашиш.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Като гледам къде е седалището на производителя смятам,че този продукт е пълен кьорфишек. Намира се в Калифорния на една плаза (зона с магазинчета и заведения). Звучи ми безкрайно несериозно фирма произвеждаща масла и петролни продукти да няма една нормална сграда,един нормален уеб сайт, представители в страната на седалището и, и да предлага продуктите си само в източна Европа с генерално представителство в Сърбия....
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      Чудесно, браво, старата песен на нов глас.Никой не е накаран на сила да използва Политрон. Продукта доказа достатъчно, съвсем официално, можеше да отидеш и видиш.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Някой има ли да ми даде около 200-300мл такова масло, за да си направя малко експерименти.Ще ги сравнявам примерно като им добавам еднако количество вода, ще го замразявам да му виждам течливостта и всякакви такива, каквито се сетя.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          Днес видях,че има и тема във VW форума.Колега там е забелязал,че при източване на маслото при два теста картерите на колата са различни.Най-добре се вижда на първият клип на 06:33 и на вторият клип на 02:40http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=223464&start=45
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            Марто, автомобила е стар. Не знам какво искате повече??? Картера може да е поизправен, може да е сменен, в което силно се съмнявам, дори сега ще се обадя на г-н Борисов. Може между тестовете и да е ударен някъде. Но какво значение има това за бога. Разбивачите на митове били едвам убили двг-то. Ама са го убили, нали. Двигателят направи 200км без масло и без повреди.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Така, говорих с Борисов. Както и очаквах, на човека вече му е дошло до гуша. Това, което ми каза, е че всеки желаещ(Ти също Марто) може да отидеш, да махнете маслото и да караш като си поискаш. На магистралата ако щете, с каквато искате скорост. Може да заведете и "разбирачи" , може да отидете и с друг автомобил и да направите същото без Политрон. Вообще отворен е човека за всякакви безумия за да повярвате, че Политрон работи - това са негови думи. Ето, имате шанс. Ако имате и смелост, действайте. Всичко останало са празни приказки. Още малко може да кажете, че мотора е издържал щото е червена колата................ Ми отидете и снимайте номер на двг, скоростна кутия....................... Нали още на срещата на Фиат форума с Политрон, беше предложен публичен тест, пред всички нас, като се сменят само местата на тестовете и автомобила да е непрекъснато под наблюдение на Фиат Форума. Срамота е непрекъснато да ровим зад гърба на Политрон България при това положение.А ако не харесвате продукта, не го отричайте. Знам, че живота ни е накарал да сме предпазливи, но по-някой път прекалената предпазливост може да ни лиши от невероятни неща.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Danchojn, може ли да попиташ дали теста може да се извърши с турбо автомобил от публиката.И как гарантира (има ли покритие на цената на автомобила, поне), ако нещо му се случи.Ако е навит аз предоставям БМВ за тест, ако в трета независима страна остави цената на автомобила като залог.п.п. Аз още търся да речем 200мл масло Политрон за тестове.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X