FEN TEMPRA BG написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политрон - тестове на живо през седмицата
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Danchojn написа:Е, не карам с под 100 но не си и позволявам повече, за да няма главоболие. А тестовете съм ги правил на място без движение, защото скоростта си е незаконна. Пък и мислех, че ша отбиеш да са видим :D Нищо де, да сме живи и здрави.
Коментар
-
Аз това първоначално ’третиране’ го разбирам като промивка на двигателя. Доста скъпа добавка за промивка. То ако е карано с некачествени масла на къси пасове е ясно, че ще е пълен със ’сополи’. Обаче ако двигателят е сравнително чист и след добавянето на МТС не стане на катран или боза, то тогава не виждам сми да се сменя, преди да му дойде времето или още повече, ако наистина МТС му удължава мазилните качества, т.е. живота.
Коментар
-
Напротив, силните почистващи свойства са необходими, за да може МТС да обработи метала пълноценно. Ако двг е сравнително чист и маслото е някаква пълна синтетика, то наистина няма да е нужно бърза смяна. Искам да кажа, че почистването не е основна задача на МТС или някаква промивка. Метала на повърхността става съвършенно нов. Но мръсотията която би смъкнал в маслото, прави маслото безполезно и може да започне да го харчи, а това е ненужно и нежелано. А когато двг е вече прилично чист живота на маслото като пробег се удължава, поради липса на износване, отлагания и т.н. Но не може да удължи времето на живот на маслото. Политрон масло спокойно може да се кара 3 години. Вече имам екземпляр на 4г. с 10W40 и маслото стои все едно съм го налял вчера. Сравнително малко са му километрите, но това са 4г. Мотул на 1.6 години едвам го източихме при 18гр. от един дизел. Аз лично не бих карал 4г. но разни хора, разни идеали. Всичко или нищо и засега имат пълен успех, с перфектно работещ двигател. Сами може да изчислите, колко по-скъпо му е излезнал Политрон.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Да, ама не и минерални и нисък клас полусинтетики. Освен това автомобила си работеше, така че надали повечето хора ще обърнат внимание. Това, което твърдя не е фантасмагория, камерата за изтудяване го доказа два пъти. И пак да спомена, че беше източено при около 18гр, по спомен, но на година и 6 месеца. Същото масло извадено на 8 000км. и преди година, си е изглеждало винаги нормално. Предполагам, по-висок клас на Мотул нямаше така да се държи. Между другото Тотал и Ессо никога не са били така гъсти при пресрочване, в дизелов автомобил.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Напротив, силните почистващи свойства са необходими, за да може МТС да обработи метала пълноценно. Ако двг е сравнително чист и маслото е някаква пълна синтетика, то наистина няма да е нужно бърза смяна. Искам да кажа, че почистването не е основна задача на МТС или някаква промивка. Метала на повърхността става съвършенно нов. Но мръсотията която би смъкнал в маслото, прави маслото безполезно и може да започне да го харчи, а това е ненужно и нежелано. А когато двг е вече прилично чист живота на маслото като пробег се удължава, поради липса на износване, отлагания и т.н. Но не може да удължи времето на живот на маслото. Политрон масло спокойно може да се кара 3 години. Вече имам екземпляр на 4г. с 10W40 и маслото стои все едно съм го налял вчера. Сравнително малко са му километрите, но това са 4г. Мотул на 1.6 години едвам го източихме при 18гр. от един дизел. Аз лично не бих карал 4г. но разни хора, разни идеали. Всичко или нищо и засега имат пълен успех, с перфектно работещ двигател. Сами може да изчислите, колко по-скъпо му е излезнал Политрон.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ако последните 4-5 смени са ти били с пълна синтетика и то добра, защото има най-различни, и ако си сигурен че отвътре е чист и няма отлагания то наистина можеш да си спестиш малко пари. Въпреки, че производителя не препоръчва тази схема, ако двг е чист, няма от какво да се плашиш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Като гледам къде е седалището на производителя смятам,че този продукт е пълен кьорфишек. Намира се в Калифорния на една плаза (зона с магазинчета и заведения). Звучи ми безкрайно несериозно фирма произвеждаща масла и петролни продукти да няма една нормална сграда,един нормален уеб сайт, представители в страната на седалището и, и да предлага продуктите си само в източна Европа с генерално представителство в Сърбия....Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Някой има ли да ми даде около 200-300мл такова масло, за да си направя малко експерименти.Ще ги сравнявам примерно като им добавам еднако количество вода, ще го замразявам да му виждам течливостта и всякакви такива, каквито се сетя.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Марто, автомобила е стар. Не знам какво искате повече??? Картера може да е поизправен, може да е сменен, в което силно се съмнявам, дори сега ще се обадя на г-н Борисов. Може между тестовете и да е ударен някъде. Но какво значение има това за бога. Разбивачите на митове били едвам убили двг-то. Ама са го убили, нали. Двигателят направи 200км без масло и без повреди.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Така, говорих с Борисов. Както и очаквах, на човека вече му е дошло до гуша. Това, което ми каза, е че всеки желаещ(Ти също Марто) може да отидеш, да махнете маслото и да караш като си поискаш. На магистралата ако щете, с каквато искате скорост. Може да заведете и "разбирачи" , може да отидете и с друг автомобил и да направите същото без Политрон. Вообще отворен е човека за всякакви безумия за да повярвате, че Политрон работи - това са негови думи. Ето, имате шанс. Ако имате и смелост, действайте. Всичко останало са празни приказки. Още малко може да кажете, че мотора е издържал щото е червена колата................ Ми отидете и снимайте номер на двг, скоростна кутия....................... Нали още на срещата на Фиат форума с Политрон, беше предложен публичен тест, пред всички нас, като се сменят само местата на тестовете и автомобила да е непрекъснато под наблюдение на Фиат Форума. Срамота е непрекъснато да ровим зад гърба на Политрон България при това положение.А ако не харесвате продукта, не го отричайте. Знам, че живота ни е накарал да сме предпазливи, но по-някой път прекалената предпазливост може да ни лиши от невероятни неща.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn, може ли да попиташ дали теста може да се извърши с турбо автомобил от публиката.И как гарантира (има ли покритие на цената на автомобила, поне), ако нещо му се случи.Ако е навит аз предоставям БМВ за тест, ако в трета независима страна остави цената на автомобила като залог.п.п. Аз още търся да речем 200мл масло Политрон за тестове.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар