Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв акумулатор ще ми препоръчате?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Tornado - ти се доближаваш до режима на каране на такситата, с толкова паления на ден. И това ако е всеки ден, даже много ти е изкарал. НА тях им дават едва 6 месеца гаранция. Колегата ми пък е със заводския си акумулатор, 10 годишна кола! "FIAT/Lancia by Exide". Пали като чисто нов дори в най-големия студ... Колегата thedon пък е доволен от Монбат-а, за разлика от сума ти други... Странна работа са това акумулаторите.
    В подкрепа на казаното "FIAT/Lancia by Exide" Мареата ми е с такъв.Има бележка на акумулатора,че е с гаранция 5 години.Реално не знам на колко години е (предполагам около 5),но след като нямаше грам ток при покупката на колата,вече 2 години е в отлично"здраве". За сметка на това купеният преди близо 3 години от БГ Ексайд нещо започна да ме съмнява.Дано съмненията ми да не се окажат вярни.Явно има ексайд за БГ и останалият свят.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      Tornado - ти се доближаваш до режима на каране на такситата, с толкова паления на ден. И това ако е всеки ден, даже много ти е изкарал. НА тях им дават едва 6 месеца гаранция.
      1.Старт-сутрин тръгване за работа.2 и 3.Старт-в обедна почивка ако имам някаква работа из града.4.Старт-вечер тръгване от работа.5,6,7 и 8 старт-селд работа ако жената ме разхожда по магазините из града или някой колега се обади нещо за помощ.Ето ,че ги докарах до 8 и то такива дни са ми много малко.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Изключително доволен съм от ФААМ 80 ам/ч 770 А стартов ток.Макар да бях в началото скептично настроен,защото явно били китайски сега коренно променям своето мнение.Ферарито пали само като му покажа ключа,не изчаквам даже подгрева и после следва 1-1,5 километров пробег до работа със включени почти всички консуматори.Вечерта пак 1-1,5 км до вкъщи и после два или три дена почивка зависимост от смените.Наистина перфектна работа,а вече колко ще искара Божа работа :D .
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #19
          Bosch

          Коментар


            #20
            itan75 - преди колко време си го купил?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              itan75 - преди колко време си го купил?
              От лятото е юли или август беше.Ползвам навсякъде отсъпки в цената и можех да избирам от различни магазини и различни марки акумулатори.Но миналата зима,когато моя с който си дойде Ферарито от Италия поиздаде в големите студове багажа взех от един приятел,който има два Форда-Ескорт 91г,който няма палене освен напролет като дойдат щъркелчетата и едно Мондео 1.8ТД.Та поисках ФААМ-а от приятеля ми,който беше в Ескорт-а,защото беше му скъсал гъза от въртене,но измислената машина така и не искаше да пали нормално и за да не стои вечно разреден го карах известно време докато се запролети.Тогава разрязах моя стария,който уж се води капсулован,но всъщност колко гадно е направен да се хвърля,ако нивото на електролита намалее .Клетките(всичките)бяха почти сухи и му долях близо 2 литра дестилирана вода.Заредих го както с машинка за зареждане,така и на дълъг път,но явно вече си е бил пътник и така след дълго търсене и обикаляне из цял Бургас за цени и модели купих ФААМ-а за 160лв с отстъпката и 2 години гаранция.На улицата където живея са почти всичките магазини за авточасти и акумулатори.За всичките по-сериозни акумулатори със повишен стартов ток(разбирай над 750ам/ч) искаха приблизително над 220-240лв .Естествено беше да се спра на ФААМ-чето 80ам 770ам/ч стартов ток за цената от 160лв! Повишения стартов ток явно си казва думата и незнам,за другите,но мойто Ферари пали от оборот без подгрев в тези студове.
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #22
                Е той е чисто нов още, с нормално зареждане - нищо чудно че си много доволен, както бях и аз две години с Ексайда. Само информативно - заводския е 60 Ач с 380 А стартов ток, така че ти ако ще и 1000 А ток да имаш на разположение - ще запалиш все по един и същи начин, стига акумулаторът да е здрав. А това, че колата ти пали без подгрев - няма нищо общо с акумулатора, особено пък с неговия повишен стартов ток. В този режим на каране, който описваш - не е лоша идея да го зареждаш веднъж месечно.

                Коментар


                  #23
                  Имам едно питане: каква е разликата между моделите Silver dynamic, Blue dynamic и Black dynamic на VARTA? Кой модел е за предпочитане според вас? И при трите има модели с подходящи параметри. По каталог ми трябва 54 Ah, 530 A стартов ток.
                  Alfa 147 JTD 115 hp
                  ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                  Коментар


                    #24
                    chandler написа:
                    Имам едно питане: каква е разликата между моделите Silver dynamic, Blue dynamic и Black dynamic на VARTA? Кой модел е за предпочитане според вас? И при трите има модели с подходящи параметри. По каталог ми трябва 54 Ah, 530 A стартов ток.
                    Силвър динамик има различна форма на оловните решетки и се твърди, че по-дълго време запазва капацитета си.

                    Коментар


                      #25
                      Благодаря колега. Силвър динамик имат и по-голям стартов ток. Ако ще вземам Варта, такъв ще търся.
                      Alfa 147 JTD 115 hp
                      ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                      Коментар


                        #26
                        мнение 2200

                        ogi28b написа:
                        Колегата ми пък е със заводския си акумулатор, 10 годишна кола! "FIAT/Lancia by Exide". Пали като чисто нов дори в най-големия студ... Колегата thedon пък е доволен от Монбат-а, за разлика от сума ти други... Странна работа са това акумулаторите.
                        Наистина са странна работа . Като четох мнения за Ексайд нещо не ми вдъхват доверие .А моя Монбат купен на 06.2004г се спомина вчера на 11.01.11г (каква дата само за помен) Сега ще преровя още един път форума за други теми и после на обиколка из магазините Колега chandler да не си закупил вече Варта
                        Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                        Коментар


                          #27
                          Re: мнение 2200

                          RoMeO_156_GTA написа:
                          ogi28b написа:
                          Колегата ми пък е със заводския си акумулатор, 10 годишна кола! "FIAT/Lancia by Exide". Пали като чисто нов дори в най-големия студ... Колегата thedon пък е доволен от Монбат-а, за разлика от сума ти други... Странна работа са това акумулаторите.
                          Наистина са странна работа . Като четох мнения за Ексайд нещо не ми вдъхват доверие .А моя Монбат купен на 06.2004г се спомина вчера на 11.01.11г (каква дата само за помен) Сега ще преровя още един път форума за други теми и после на обиколка из магазините Колега chandler да не си закупил вече Варта
                          Тедо имам един бош силвър,ако не се лъжа 52 ач или нещо такова...колата ми я взех с него,но зимата естествено не можеше да запали и го смених...варианта е да ти го дам,да му долееш водица и да го заредиш,колкото време изкара все файда...пък ти ще почерпиш някой път Ако те устройва пиши ми.
                          ex.Мареа ТД100

                          Коментар


                            #28
                            От опит мога да кажа да не купуваш искра.Три такива смених купени НОВИ. Първия изкара 11 месеца и 3 седмици. Смених го с нов , той изкара 3 г. Купих фиата , на него пак сложих искра- пак 3 години. Сега преди зимата купих Варта 60 АH, който купих за 135 лева с 2 г гаранция и е обслужваем. Искрата беше с 20 лв по-евтин. В случая изходих само от това,че разликата не е голяма, а марката е добра. Относно късмета- напълно съгласен съм.УСПЕХ!)
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар


                              #29
                              "Имам едно питане: каква е разликата между моделите Silver dynamic, Blue dynamic и Black dynamic на VARTA? Кой модел е за предпочитане според вас? И при трите има модели с подходящи параметри. По каталог ми трябва 54 Ah, 530 A стартов ток. " Нито един не е за предпочитане! Скъпи са и не са кой знае какво.На Ипсилона взех черната серия 45ам. Още лятото когато го купих започна да ми дава ядове,когато не карам колата 3-4 дена.Декември след като умря за пореден път ,направо си купих Фиаам и си реших проблемите.Колата я карах на сто майстори да я замерват,че тия от Ауто+ ми казаха ,че не можело да бъде от акумулатора.На всичкото отгоре и оставих стилото една седмица без да го карам и другата Варта загина(блу динамик 52ам. на година и половина) За сравнение вартата с отстъпка 114лв 45ам.400а.Фиаама 82 лв 44ам 420а.Приятел с форд изкара 7 години с фиаам като не го караше със седмици зимата и нямаше проблеми с паленето.
                              Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                              Коментар


                                #30
                                За предпочитане е Силвър динамик на Варта.

                                Коментар

                                Working...
                                X