Пичове писах в една друга тема че ми свети лампата за маслота на ниски обороти . Отидох на майстор и първото което направихме източихме маслото,беше като водаа е сменено преди 3200км .Маслото е ОМV 10-40. струваше ми 20лв литъра сега ще сменям и биелни лагери.Егати и ментето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло ОМV Менте
Collapse
X
-
:P за тия пари може само лимонада да си купиш 4 литраВ каталога си пише какво масло да се сипва и да не е такова цената за литър трябва да е поне 25 лева а не 3.5за литър.Дори и да вземеш друго скъпо пак не е гаранция за това си купувай каквото пише в книшкатаСега не е сигурно но може и без ремонт да е разминеш не се знае ремонта е едно 500 лева така че внимавай може да не е за ремонт а да искат да ти вземат паритеКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
-
малее аз не дочетох че си написал 20 за литърлошоНай скапаното на селения с което съм аз е 15лева и за сега 6000км нямам проблеми но ме е яд че съм с него просто за този двигател трябва да се кара със пълна синтетика и да издържа на високи температури и за това производителя си е казал селения и тутела Сега като сменям ще сипя селения но някое по читаво което значи около 30 лв литъра А сигурно ли е че лагерите са за смяна?КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Ти това ОМВ откъде го купи?Ако е от тяхна бензиностанция, силно се съмнявам да е менте, не биха си го позволили, повярвай ми. Поне за маслото..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
ОМV са си скъпи масла, особено по високите им класове, НО 80лв. за 10W40 си е много.В момента съм с OMV BIXXOL Рremium 5W40 но цената за 4л. туба бе ~ 90лв. (друг е въпроса на колко съм го купувал ).Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Голяма набутвация е да купиш масло по 20лв./л и да ти скапе мотора. Не разбрахте ли всички, че колкото е по-скъпо, толкова е по-вероятно да е менте. Аз залагам на сигурното българско INSA полусинтетика за 6лв./л и Брава-та го харесва - не го пипа от смяна до смяна. Покрива всички изисквания на производителя.
Коментар
-
Аз пък масло от бензиностанция не бих си купил, но това е друга тема. Вярвам на колегата на 100% защото съм имал същият случай, но с друго немско масло - Кютен Килър. И с него доста хора бяха карали и бяха доволни. Само че колега с Голф 3 го зареди и вика - абе много стърже тоя мотор, особенно сутрин на студено. Вадим щеката за маслото и няма време да я изнесем от коша и то капе. След смяната му с друго, всичко е ок и се мина без ремонт, но не беше карал много. Цената му не помня но беше над 10лв и под 15лв.Имам логично обяснение за това, и за мен е това, за вас не знам. Когато се исипва маслото от тубата в двг, се излива до половината туба. След това се разбърква много силно и тогава се дозарежда в двг маслото. Разбъркване на пълна туба не върши работа. Целта на това мероприятие е заради присадките. Повечето от тях нямат химическа връзка с маслото а го ползват за транспорт в двигателя. Те са по-тежки от базите и се утаяват доста. Обикновено имат ел.заряд. , но той действа с металите. Точно тези присадки държат и маслото по металните части на двг. Иначе дори най-хубавите синтетични бази, сами по себе си нищо не струват, защото не се задържат по метал. Според мен е това. Масово не се прави. Дори маслото да е хубаво може да се стигне до този ефект, ако е стояло на стилажа 1 месец.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар