Зравейте!!! Може ли някои да ми помогне нали мога да си сменя антифриза с червен?Може ли да стане проблем от него?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смана на антифриз - какъв? Брава 1.4 12v 97г.
Collapse
X
-
rsko написа:тои се смена на 5 години за разлика от синия на 2, но незнам нали няма да направи някоя поразия, попринцип го слагат на новите автомобили
Коментар
-
с различен минах почти 10 000 км без да знам,разбрах чак когато смених термостат.от италия я докарах с зелен в казанчето,а от двиг.източих червен но вече бях купил зелен- maintain fricofin s-та се наложи бая промивка на системата.иначе антифриза го сьбрах в туба и там си остана разделен зеления отгоре а червения отдоле.Fiat Brava 1,2 16 V 99г.
Коментар
-
Re: Смана на антифриз - какъв? Брава 1.4 12v 97г.
rsko написа:Зравейте!!! Може ли някои да ми помогне нали мога да си сменя антифриза с червен?Може ли да стане проблем от него?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Целта на смяната, е че няма нищо вечно. Всяка течност в автомобила си има скрок на експлоатация. Специално за антифриза - изчезват му повечето качества, като антикорозионна защита например. Точките на кипене и замръзване се променят много. И т.н. Може би само охлаждането се запазва, защото съдържа вода, а тя е най-добрият топлоносител в тази система. Освен това, някои антифризи стават и силно киселинни, затова в казанчето течността става кафява. И ако не обслужваш охладителната система навреме, получаваш една "спортно" мръсна охладителна система, с влошено топлопредаване. От тук може да последват познатите вече проблеми с прегорели гарнитури на глави, харч на масло и т.н.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Целта на смяната, е че няма нищо вечно. Всяка течност в автомобила си има скрок на експлоатация. Специално за антифриза - изчезват му повечето качества, като антикорозионна защита например. Точките на кипене и замръзване се променят много. И т.н. Може би само охлаждането се запазва, защото съдържа вода, а тя е най-добрият топлоносител в тази система. Освен това, някои антифризи стават и силно киселинни, затова в казанчето течността става кафява. И ако не обслужваш охладителната система навреме, получаваш една "спортно" мръсна охладителна система, с влошено топлопредаване. От тук може да последват познатите вече проблеми с прегорели гарнитури на глави, харч на масло и т.н.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
На колко масла пише да смениш на 10000км? На колко спирачни течности пише нещо такова? За това си има сервизни ръководства, нали! То и на някои немски автомобили, дори в сервизното ръководство пише да не се сменя трансмисионното масло, а производителя на маслото казва че трябва. Та така. Ти не го сменяй като не искаш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар