Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение Comma 15W40 дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мисля, че няма място за никакви притеснения.Така ги означават, но е все едно.А и напълно синтетичните масла с такава формула 15W/40, 10W/50..60 са т.нар. "ТОП" в листите на производителите и доста по-скъпи.Ето още информация.: www.commaoil.ru/Хм.. сайтът е доста интересен, отдавна не го бях отварял.Дават и "он-лайн" избор на масла законкретен автомобил.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #17
      малко , ама не мога да се въздаржа - получава се, че bogidar, кара кола "точка"(пунто) с масло "заптая"(комма)
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #18
        Понеже стана дума за масла.. ето и малко повече инфо (вносители, каталог, ценова листа и адреси на магазини).За COMMA: http://www.automarket.bg/autoworld/prices.htmЗа Castrol: http://www.motobul.com/bg/castrol.pdf
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #19
          Commaoil

          Ето и сайта на вносителят за България - www.commaoil.euПоздрави

          Коментар


            #20
            За една календарна година (2004), направих повече от 30 основни ремонта на двигатели на Лада Нива 1.7. Те бяха по договор - т.е. планирани. Всичките на по 240 000 - 250 000 км. Състоянието на единият от двигателите коренно се различаваше от всички. Почти не беше износен. Разпределителния вал и кобиличките - като нови. Цилиндрите - без ръб, само драскотините на хонинга бяха леко избледнели в участъка където би трябвало да има ръб. Микрометрирането на коляновия вал показа нулево износване - всички шийки бяха с номинален размер, без овализация и с отлична повърхност. А на работната повърхност на лагерите все още личеше повърхностния слой за първоначално сработване! Останах смаян! Като дойде време да си го вземат (автомобила беше служебен, караше се на смени - почти денонощно и се управляваше от трима шофьори-сменници), дойдоха и тримата заедно и ги попитах с какво масло е карана колата. До този момент изобщо не бях чувал за такава марка - Comma Oil. От тогава неизменно съм с тази марка на личния си автомобил - поредният ми е Fiat Punto II 1.2 8V. На всичките си приятели съм го препоръчал и всички те са доволни. За съжаление вносителя на маслата Comma за България се оказа калпав и освен, че вече е много трудно да се намери, са засечени опити за ментосване - от неразпечатван кашон, в две от тубите цвета на маслото се различаваше от останалите в същия кашон. Това е абсурдно да се случи ако маслото е оригинално. Горещо препоръчвам тази марка масла на всички, но ги съветвам да купуват само ако са сигурни, че купуват истинска Comma.

            Коментар


              #21
              Re: Мнение Comma 15W40 дизел

              bogidar написа:
              Смених си маслото на Punto 1.7TD 97-ма 134000km с горепосоченото. Верно, че вече е късно да питам ама... Дайте мнение излезе ми 45лв. 5 литра. Какво да очаквам. Препоръча ми го познат, като добро съотношение цена качество, занимаващ се точно с това -с мяна на масла. Доверих му се но искам да питам и вас. Колата ми е нов внос и ми се искаше като за първи път да сложа нещо по скъпо. Минал ли съм се или...edit: маслото е синтетика ето и снимка
              Честно вярваш ли че е на толкова километри? И без обяснения че ти я бил вкарал познат човек или че вътре не е изтъркано.Щото мойто пунто е 2004 та, пък беше на 240 хиляди и вътре беше като ново.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар

              Working...
              X