наливал съм и премиум и спринт на омв,наливал съм и от скъпия и от обикновения на еко,наливал съм в-пауър на шел-разлика не виждам Вижда се само ,като ме смъдне сърцето на касата!
Присъединявам се към мненията на всички колеги, които казват че разлика има само на касата, и при мен там беше разликата. Довечера ще питам колежката Inessita (1.9 Д), дано тя да каже нещо по-различно, та да окуражим колегата.
Благодаря на всички отделили време да отговорят на въпроса ми, все пак стигнах до извода, че излишни 2-3 лв. ще действат благоприятно на двигателя, а не на джоба, но в крайна сметка евтиното винаги излиза скъпо, нали така? Premium Diesel е с най-ниско съдържание на сяра, близо 5 пъти по-малко от Sprint дизела. Така че избора е очевиден.Приятен ден!
Колко е съдържанието на сяра на двата вида гориво?
Premium - 10ppm на Sprint 50ppm.
И в какво ще ти помогне това занижено количество сяра в по-скъпото гориво?
Карам кола с DPF филтър и 95% от зарежданията са с PREMIUM или ECO+.Наистина разлика в динамиката и разходът на гориво,няма.....НО... още не съм влизал в режим на регенерация на DPF филтъра.Колата наближава 40-те хиляди и съм я купил нова, август 2007г. Ауспуха е абсолютно чист и ако се бръкне с пръстче, то ще се изцапа от окиса на метала, а не от сажди.Според мен ако не се ползва кола с подобен филтър и катализатори,или по-стара, няма никакъв смисъл от употребата на PREMIUM или ЕCO+.Автомобилът е SUZUKI SX-4 1.9 DDiS,близнакът на FIAT SEDICI.
Коментар