наливал съм и премиум и спринт на омв,наливал съм и от скъпия и от обикновения на еко,наливал съм в-пауър на шел-разлика не виждам Вижда се само ,като ме смъдне сърцето на касата!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зареждане от OMV Diesel?
Collapse
X
-
Viiipeer написа:BO написа:Viiipeer написа:Благодаря на всички отделили време да отговорят на въпроса ми, все пак стигнах до извода, че излишни 2-3 лв. ще действат благоприятно на двигателя, а не на джоба, но в крайна сметка евтиното винаги излиза скъпо, нали така? Premium Diesel е с най-ниско съдържание на сяра, близо 5 пъти по-малко от Sprint дизела. Така че избора е очевиден.Приятен ден!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Карам кола с DPF филтър и 95% от зарежданията са с PREMIUM или ECO+.Наистина разлика в динамиката и разходът на гориво,няма.....НО... още не съм влизал в режим на регенерация на DPF филтъра.Колата наближава 40-те хиляди и съм я купил нова, август 2007г. Ауспуха е абсолютно чист и ако се бръкне с пръстче, то ще се изцапа от окиса на метала, а не от сажди.Според мен ако не се ползва кола с подобен филтър и катализатори,или по-стара, няма никакъв смисъл от употребата на PREMIUM или ЕCO+.Автомобилът е SUZUKI SX-4 1.9 DDiS,близнакът на FIAT SEDICI.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар