Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зареждане от OMV Diesel?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зареждане от OMV Diesel?

    Здравейте! интересува ме, дали има смисъл предвид драстичното поскъпване на дизела, да се зарежда от Premium Diesel или няма толкова разлика със Sprint Diesel?Аз винаги съм зареждал от по-скъпия, като знам, че е много по-добър от обикновения, но дали това не е спекула? Също зареждам само от OMV, помеже знам, че само там има качествен дизел, не броя бензиностанциите, които предлагат биодизел, предвид неговите свойства да разгражда гумените уплътнения.Благодаря за отговорите!

    #2
    Излъгах се да заредя Diesel+ от ЕКО.Никаква разлика в поведението и разхода, като я засичах на извънградско с темпомат.Всъщност имаше разлика ..... на касата
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Значи все пак е без значение, дали се зарежда скъп или евтин дизел?

      Коментар


        #4
        Много хора твърдят, че са попадали на кофти дизел, колите им пушели повече, не вървели и т.н.Аз карам втора печка и на двете, никога не съм забелязвал НИКАКВА разлика от веригите - OMV, ЕКО, ЛУКОЙЛ, Шелл. Като може би само с v-power май има разлика, но най-вероятно си внушавам Само на РОМПЕТРОл не съм пробвал, че са на гъза на географията в мойто градче.И все пак с каква кола си ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Много хора твърдят, че са попадали на кофти дизел, колите им пушели повече, не вървели и т.н.Аз карам втора печка и на двете, никога не съм забелязвал НИКАКВА разлика от веригите - OMV, ЕКО, ЛУКОЙЛ, Шелл.
          Защото явно си карал само турбодизел и разликата във вървенето е минимална. Това го констатирам и аз сега- независимо откаде зареждам, ЖТД то си върви еднакво и пуши еднакво. Обаче със стария ми 1.6 Д на Форд разликата е огромна във вървене и особенно пушене при слагане на различно гориво от различни места. Теста съм го правил многократно на пътя за Боровец по баирите и разлика там има. Но пак казвам при ЖТД не отбелязвам никаква разлика откъдето и да сипя.
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

          Коментар


            #6
            Да, само JTD-a са били, но предвид форума, бих се съгласил ако някой с 1.9D двигателя го каже същото, форд са си форд
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Много хора твърдят, че са попадали на кофти дизел, колите им пушели повече, не вървели и т.н.Аз карам втора печка и на двете, никога не съм забелязвал НИКАКВА разлика от веригите - OMV, ЕКО, ЛУКОЙЛ, Шелл. Като може би само с v-power май има разлика, но най-вероятно си внушавам Само на РОМПЕТРОл не съм пробвал, че са на гъза на географията в мойто градче.И все пак с каква кола си ?
              Fiat Brava 1.9 TD.

              Коментар


                #8
                Преди наливах ОМВ скъпият дизел,Може би по мазно работеше двигателя, но може и да си внушавам.
                Bravo JTD 105 '98

                Коментар


                  #9
                  От всичко изписано, разбирам че няма конкретен отговор на въпроса ми, така че според мен ще продължавам да сипвам от скъпия дизел.

                  Коментар


                    #10
                    Общо взето пари на вятъра.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Общо взето пари на вятъра.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички отделили време да отговорят на въпроса ми, все пак стигнах до извода, че излишни 2-3 лв. ще действат благоприятно на двигателя, а не на джоба, но в крайна сметка евтиното винаги излиза скъпо, нали така? Premium Diesel е с най-ниско съдържание на сяра, близо 5 пъти по-малко от Sprint дизела. Така че избора е очевиден.Приятен ден!

                        Коментар


                          #13
                          Viiipeer написа:
                          Благодаря на всички отделили време да отговорят на въпроса ми, все пак стигнах до извода, че излишни 2-3 лв. ще действат благоприятно на двигателя, а не на джоба, но в крайна сметка евтиното винаги излиза скъпо, нали така? Premium Diesel е с най-ниско съдържание на сяра, близо 5 пъти по-малко от Sprint дизела. Така че избора е очевиден.Приятен ден!
                          Колко е съдържанието на сяра на двата вида гориво?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            Viiipeer написа:
                            Благодаря на всички отделили време да отговорят на въпроса ми, все пак стигнах до извода, че излишни 2-3 лв. ще действат благоприятно на двигателя, а не на джоба, но в крайна сметка евтиното винаги излиза скъпо, нали така? Premium Diesel е с най-ниско съдържание на сяра, близо 5 пъти по-малко от Sprint дизела. Така че избора е очевиден.Приятен ден!
                            Колко е съдържанието на сяра на двата вида гориво?
                            Premium - 10ppm на Sprint 50ppm.

                            Коментар


                              #15
                              В мойто село има само две бензиностанции от които едната е Лукойл и съответно зареждам на нея, а когато излизам навън предпочитам Ромпетрол или ОМВ. Най-вече предпочитам нафтата на Ромпетрол, въпреки че не мога да усетя конктретна разлика в разход/вървеж между Ромпетрол/ОМВ/Лукойл, но Ромпетрола по ми допада.
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                              Коментар

                              Working...
                              X