Ash - по-малко по-добре, TBN - точно обратното. TBN характеризира способността на маслото да неутрализира киселините в двг, идващи от горивният процес, конденз и т.н. ASH - този параметър е доста капризен. Най-грубо показва количеството на металосъдържащите присадки в маслото. Колкото повече присадки, толкова е по-висок този показател. Та така, много присадки е лошо, но и малко е лошо. Въпреки това тенденцията отива към намаляване на този показател посредством новите технологии, при които присадките за екстремно налягане не са на база твърди частици. Така се стига до Low SAPS маслата, които кво съдържат не знам, но за екстремни налягания са по-зле.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сравнение на масла 5W40 API SM / ACEA C3 и Selenia Gold
Collapse
X
-
Danchojn написа:Н-ВЪЛКЪТ написа:колата я купих на 6000км и карах до 10000 понеже беше стояла колата реших да го сменя и сложих политрона.а за тези всички работи не съм ги правил естественоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Във връзка с това, което съм писал преди, информирам колегите, че референцията на Аркус СОТ - гр. Бургас е вече факт. http://www.facebook.com/l/7f8bbsx9Pk...&lang=bgЕто като не вярвате на мен, хората за пореден път са написали.Лек ден на всички!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Danchojn написа:Danchojn написа:Н-ВЪЛКЪТ написа:колата я купих на 6000км и карах до 10000 понеже беше стояла колата реших да го сменя и сложих политрона.а за тези всички работи не съм ги правил естествено
Коментар
-
Аз да ви обадя една далаверка за падане на разходите с 99%. Не е реклама, казвам предварително, за да не ме обвинят, че си рекламирам гаража. Та, далаверката е - колата в гаража и само я припалваш отвреме-навреме. Иначе, тоз Политрон ми поникна не знам къде вече... :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Естествено, че в намалените разходи не влиза ходовата част.Според мен намалени разходи означава.1. Увеличен сервизен интервал на маслото и масленият ф-р.2. Намален разход.3. Полза от това, че автомобила не е влизал в сервиз за ремонти по двг. Няма разходи за ремонт по двг.4. Това, че не стоял 1 месец в гаража за ремонт, а бил на пътя и се е използвал по предназначение и пълноценно.Всичко е комплексно.Хората много добре знаят какви разходи са имали през изтеклата година без Политрон и тази със. Ние с вас не ги знаем, но те знаят и са сметнали ползата. Това са овтомобили, които със запалването са в червената зона на оборотомера, студени. Защото за 5 мин. трябва да са на място. Какво значи да сте малоумни? Вземи маслото. Хората са казали, преди са сменяли на 8000, сега на 25 000. Това колко прави например? Изминават 3 пъти повече км. без проблем. А щом маслото ги устисква, сигурно и смазва през това времеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
sugarboy написа:Аз да ви обадя една далаверка за падане на разходите с 99%. Не е реклама, казвам предварително, за да не ме обвинят, че си рекламирам гаража. Та, далаверката е - колата в гаража и само я припалваш отвреме-навреме. Иначе, тоз Политрон ми поникна не знам къде вече... :D
Коментар
-
neonglow написа:Абе мани, направо ми писна от тоя политрон и тия глупости дето пуска колегата................Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Естествено, че в намалените разходи не влиза ходовата част.Според мен намалени разходи означава.1. Увеличен сервизен интервал на маслото и масленият ф-р.2. Намален разход.3. Полза от това, че автомобила не е влизал в сервиз за ремонти по двг. Няма разходи за ремонт по двг.4. Това, че не стоял 1 месец в гаража за ремонт, а бил на пътя и се е използвал по предназначение и пълноценно.Всичко е комплексно.Хората много добре знаят какви разходи са имали през изтеклата година без Политрон и тази със. Ние с вас не ги знаем, но те знаят и са сметнали ползата. Това са овтомобили, които със запалването са в червената зона на оборотомера, студени. Защото за 5 мин. трябва да са на място. Какво значи да сте малоумни? Вземи маслото. Хората са казали, преди са сменяли на 8000, сега на 25 000. Това колко прави например? Изминават 3 пъти повече км. без проблем. А щом маслото ги устисква, сигурно и смазва през това време
Коментар
-
Danchojn написа:neonglow написа:Абе мани, направо ми писна от тоя политрон и тия глупости дето пуска колегата................
Коментар
-
Хората пишат референции. Споделих и за моят автомобил. Като не вярвате(ш), приключваме и толкоз. Анкета? Пълни глупости. Кой ще даде реален отговор, след като не използвал продукта? Как ще го сравни - точно като теб, без опит, но просто му се струва нереално. Поискай даказателства от Петронас-Селения и Кастрол, че продуктите им работят, да видим какво ще ти отговорят. Уверявам те, че и те няма да те убедят. Повечето продукти на пазара дето са обявени, че издържат 30 000км. не издържат или поне не си запазват минималните гранични стойности на параметрите. И на колегата в новата Шкода сипват масло, което е за 30000км. но на около 14000 му писват алармите за смяна - та зависи как експлоатираш колата, когато коментираш тези километри.Предлагам да си се върнем пак към темата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Добре!Ако някой се интересува от Политрон нека ме потърси на лични. Ще отговярам с удоволствие а и аз мога да науча нещо ново. Затова приключвам безмисленият спор, но няма да остана равнодушен към глупости писани за продукта. До момента с мен не е спорил чавек с достатъчен опит с продуктите на Политрон. Затова не смятам за нужно и полезно да водя повече тази дискусия.Поздрави и лек ден на всички, включително и на опонента.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Добре!Ако някой се интересува от Политрон нека ме потърси на лични. Ще отговярам с удоволствие а и аз мога да науча нещо ново. Затова приключвам безмисленият спор, но няма да остана равнодушен към глупости писани за продукта. До момента с мен не е спорил чавек с достатъчен опит с продуктите на Политрон. Затова не смятам за нужно и полезно да водя повече тази дискусия.Поздрави и лек ден на всички, включително и на опонента.
Коментар
-
При новите и по-скъпи коли сервизните режими са два(Фиксиран и променлив - удължен). В случая ставаше въпрос за сервизен режим не по километри. Има два датчика за състоянието на маслото и дори показва оставащите км. в реално време.Обещах повече за маслото да не пиша и няма да пиша. Доказателства се дадоха предостатъчно.Но за намаляване на разходите ще ти дам друг пример с автомобил рено на мой пиятел. Беше тръгнал да си хвърля разпръсквачите след наливането на много съмнителна течност наречена бензин от една бензиностанция, която няма да цитирам. Автомобила не можеше да работи нормално. Прекъсва, не върви и т.н. Последва чистене на резервоара и т.н. След това Редекс, Лики Моли и още три други които не ги помня. Добавки за гориво. Познайте какво стана - скапа бензиновата помпа а разпръсквачите не се оправиха. Накрая дойде на мойта, щото и той не вярваше, но като един разпръсквач струва 160-200лв.............изпробва GDFC-то. Еми 2 км. мисля че мина и всичко заспа. А за тези 2км. отзад беше като димна завеса. Какво почисти незнам, но спести около 800лв. Това мисля е сериозно основание за икономии от подръжка. Карам с тази добавка в горивото вече 3г. без прекъсване. В града разлика във вървенето не усещам, но в планината повярвай ми разликата е огромна, когато ми потрябват повече от половината коне на двигателчето ми. Колкото е по-мощен авмтомобила, толкова по-трудно ще усетиш разлика, но я има и ако имаш пари отиваш на динотест и се уверяваш. Подобни неща са ме убедили одавна в качеството на продуктите на Политрон.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:При новите и по-скъпи коли сервизните режими са два(Фиксиран и променлив - удължен). В случая ставаше въпрос за сервизен режим не по километри. Има два датчика за състоянието на маслото и дори показва оставащите км. в реално време.Обещах повече за маслото да не пиша и няма да пиша. Доказателства се дадоха предостатъчно.Но за намаляване на разходите ще ти дам друг пример с автомобил рено на мой пиятел. Беше тръгнал да си хвърля разпръсквачите след наливането на много съмнителна течност наречена бензин от една бензиностанция, която няма да цитирам. Автомобила не можеше да работи нормално. Прекъсва, не върви и т.н. Последва чистене на резервоара и т.н. След това Редекс, Лики Моли и още три други които не ги помня. Добавки за гориво. Познайте какво стана - скапа бензиновата помпа а разпръсквачите не се оправиха. Накрая дойде на мойта, щото и той не вярваше, но като един разпръсквач струва 160-200лв.............изпробва GDFC-то. Еми 2 км. мисля че мина и всичко заспа. А за тези 2км. отзад беше като димна завеса. Какво почисти незнам, но спести около 800лв. Това мисля е сериозно основание за икономии от подръжка. Карам с тази добавка в горивото вече 3г. без прекъсване. В града разлика във вървенето не усещам, но в планината повярвай ми разликата е огромна, когато ми потрябват повече от половината коне на двигателчето ми. Колкото е по-мощен авмтомобила, толкова по-трудно ще усетиш разлика, но я има и ако имаш пари отиваш на динотест и се уверяваш. Подобни неща са ме убедили одавна в качеството на продуктите на Политрон.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар