Ash - по-малко по-добре, TBN - точно обратното. TBN характеризира способността на маслото да неутрализира киселините в двг, идващи от горивният процес, конденз и т.н. ASH - този параметър е доста капризен. Най-грубо показва количеството на металосъдържащите присадки в маслото. Колкото повече присадки, толкова е по-висок този показател. Та така, много присадки е лошо, но и малко е лошо. Въпреки това тенденцията отива към намаляване на този показател посредством новите технологии, при които присадките за екстремно налягане не са на база твърди частици. Така се стига до Low SAPS маслата, които кво съдържат не знам, но за екстремни налягания са по-зле.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сравнение на масла 5W40 API SM / ACEA C3 и Selenia Gold
Collapse
X
-
Danchojn написа:Н-ВЪЛКЪТ написа:колата я купих на 6000км и карах до 10000 понеже беше стояла колата реших да го сменя и сложих политрона.а за тези всички работи не съм ги правил естественоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Във връзка с това, което съм писал преди, информирам колегите, че референцията на Аркус СОТ - гр. Бургас е вече факт. http://www.facebook.com/l/7f8bbsx9Pk...&lang=bgЕто като не вярвате на мен, хората за пореден път са написали.Лек ден на всички!Та един практичен въпрос:- Защо на всички нови автомобили, който излизат от завода със Селеня ВР в момента им дават смяна на 30к км.Това е официална информация, написана черно на бяло в наръчника за употреба на автомобили.По тази логика помисли колко Селенята е по-добра от Политрона Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Danchojn написа:Danchojn написа:Н-ВЪЛКЪТ написа:колата я купих на 6000км и карах до 10000 понеже беше стояла колата реших да го сменя и сложих политрона.а за тези всички работи не съм ги правил естественоЗадавам си обаче няколко въпроса:1) Пишат, че са им намалели разходите им за поддръжка с 50%, какво значи това?! Каква е тая поддръжка? По-малко носачи ли са сменили, като карат с политрон? Или не им се е чупил мотора, като са карали с политрон? Еми 90% от колите в бг са над 200000 км и като ги гледаш по улиците си се търкалят, познавам доста хора с коли над 250000 км, чиито коли си вървят идеално. Така, че това 50% нищо не значи, 50% по-малко бутала и биели ли са сменили в сравнение с преди? Какво може да ти се счупи на мотора свързано с маслото?? Бутала, лагери.. и кво друго, нещата, които се чупят на мотора са съвсем други, имам кола на 4500000, карана е само с минерално масло, не и се е счупило нищо. Няма да ми се късат ремъците и да ми се разваля МАП-а, като карам с политрон?Какви са тия 50% обясни ми?2) Сменяли маслото на 25 000 км, ми супер, на мен в книжката ми пише да го сменям също на 20000, на простата селения 20К, дето не е пълна синтетика и дават 20 000 км, та и това с нищо не показва, че политрон е уникален...
3) Показателите на колите били като на нови автомобили (!?!) Това какво значи, правят им динотест на автомобилите ли, кои показатели са им като на нови автомобили, какво и как са измерили, че са го писали това?4) Разхода на гориво им паднал с 50%... да бе да
направо хвърля нафта през капачката вече
Въобще, защо ги показваш пак тия празни приказки, които нищо не доказват, не мога да разбера ?
Искаш ли да ти кажа какво си мисля аз, че е станало за да го пишат това? Ония са им казали земи тия 15% отстъпка, прати ни една препоръка и бегай
Не мислиш ли, че пак правиш евтина реклама и това нищо не доказва отново? Как може да кажеш, че политрон намалява разходите по поддръжка с 50%, да не сме малоумни
каква поддръжка?
Коментар
-
Аз да ви обадя една далаверка за падане на разходите с 99%. Не е реклама, казвам предварително, за да не ме обвинят, че си рекламирам гаража. Та, далаверката е - колата в гаража и само я припалваш отвреме-навреме. Иначе, тоз Политрон ми поникна не знам къде вече... :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Естествено, че в намалените разходи не влиза ходовата част.Според мен намалени разходи означава.1. Увеличен сервизен интервал на маслото и масленият ф-р.2. Намален разход.3. Полза от това, че автомобила не е влизал в сервиз за ремонти по двг. Няма разходи за ремонт по двг.4. Това, че не стоял 1 месец в гаража за ремонт, а бил на пътя и се е използвал по предназначение и пълноценно.Всичко е комплексно.Хората много добре знаят какви разходи са имали през изтеклата година без Политрон и тази със. Ние с вас не ги знаем, но те знаят и са сметнали ползата. Това са овтомобили, които със запалването са в червената зона на оборотомера, студени. Защото за 5 мин. трябва да са на място. Какво значи да сте малоумни? Вземи маслото. Хората са казали, преди са сменяли на 8000, сега на 25 000. Това колко прави например? Изминават 3 пъти повече км. без проблем. А щом маслото ги устисква, сигурно и смазва през това времеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
sugarboy написа:Аз да ви обадя една далаверка за падане на разходите с 99%. Не е реклама, казвам предварително, за да не ме обвинят, че си рекламирам гаража. Та, далаверката е - колата в гаража и само я припалваш отвреме-навреме. Иначе, тоз Политрон ми поникна не знам къде вече... :Dмани бегай
Коментар
-
neonglow написа:Абе мани, направо ми писна от тоя политрон и тия глупости дето пуска колегата................Не го използвай, само не заблуждавай хората. Времето ще докаже за какво става въпрос. Защото повече си предубеден отколкото да си разбрал нещо от всичко написано досега.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Естествено, че в намалените разходи не влиза ходовата част.Според мен намалени разходи означава.1. Увеличен сервизен интервал на маслото и масленият ф-р.2. Намален разход.3. Полза от това, че автомобила не е влизал в сервиз за ремонти по двг. Няма разходи за ремонт по двг.4. Това, че не стоял 1 месец в гаража за ремонт, а бил на пътя и се е използвал по предназначение и пълноценно.Всичко е комплексно.Хората много добре знаят какви разходи са имали през изтеклата година без Политрон и тази със. Ние с вас не ги знаем, но те знаят и са сметнали ползата. Това са овтомобили, които със запалването са в червената зона на оборотомера, студени. Защото за 5 мин. трябва да са на място. Какво значи да сте малоумни? Вземи маслото. Хората са казали, преди са сменяли на 8000, сега на 25 000. Това колко прави например? Изминават 3 пъти повече км. без проблем. А щом маслото ги устисква, сигурно и смазва през това времезащото моята кола е на 106 000 по километраж и на мотора нищо не му се е чупило. Имам рено 21 на 450000, карано с квото дойде минерално, на него също по мотора нищо не е чупено.1 месец да е стоял за ремонт?? Какъв е тоя ремонт бе един месец? Те нова кола ли ще правят. Извинявай, но пак нищо конкретно, опиши ми ги тия ремонти с останалите масла и как са 50% по-малко с политрон, баси
А за увеличения сервизен интервал нищо няма повече да ти кажа, предвид, че на новите коли е 30000, не виждам 25 на политрон какво невероятно са. Пък айде карай ти дизел, сипи тая синтетика и я карай 50 000 км, както я дават и не сменяй филтър, да видим, колкото и да е магически тия сажди къде ще идат.
Коментар
-
Danchojn написа:neonglow написа:Абе мани, направо ми писна от тоя политрон и тия глупости дето пуска колегата................Не го използвай, само не заблуждавай хората. Времето ще докаже за какво става въпрос. Защото повече си предубеден отколкото да си разбрал нещо от всичко написано досега.
Коментар
-
Хората пишат референции. Споделих и за моят автомобил. Като не вярвате(ш), приключваме и толкоз. Анкета? Пълни глупости. Кой ще даде реален отговор, след като не използвал продукта? Как ще го сравни - точно като теб, без опит, но просто му се струва нереално. Поискай даказателства от Петронас-Селения и Кастрол, че продуктите им работят, да видим какво ще ти отговорят. Уверявам те, че и те няма да те убедят. Повечето продукти на пазара дето са обявени, че издържат 30 000км. не издържат или поне не си запазват минималните гранични стойности на параметрите. И на колегата в новата Шкода сипват масло, което е за 30000км. но на около 14000 му писват алармите за смяна - та зависи как експлоатираш колата, когато коментираш тези километри.Предлагам да си се върнем пак към темата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Добре!Ако някой се интересува от Политрон нека ме потърси на лични. Ще отговярам с удоволствие а и аз мога да науча нещо ново. Затова приключвам безмисленият спор, но няма да остана равнодушен към глупости писани за продукта. До момента с мен не е спорил чавек с достатъчен опит с продуктите на Политрон. Затова не смятам за нужно и полезно да водя повече тази дискусия.Поздрави и лек ден на всички, включително и на опонента.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Добре!Ако някой се интересува от Политрон нека ме потърси на лични. Ще отговярам с удоволствие а и аз мога да науча нещо ново. Затова приключвам безмисленият спор, но няма да остана равнодушен към глупости писани за продукта. До момента с мен не е спорил чавек с достатъчен опит с продуктите на Политрон. Затова не смятам за нужно и полезно да водя повече тази дискусия.Поздрави и лек ден на всички, включително и на опонента.
Коментар
-
При новите и по-скъпи коли сервизните режими са два(Фиксиран и променлив - удължен). В случая ставаше въпрос за сервизен режим не по километри. Има два датчика за състоянието на маслото и дори показва оставащите км. в реално време.Обещах повече за маслото да не пиша и няма да пиша. Доказателства се дадоха предостатъчно.Но за намаляване на разходите ще ти дам друг пример с автомобил рено на мой пиятел. Беше тръгнал да си хвърля разпръсквачите след наливането на много съмнителна течност наречена бензин от една бензиностанция, която няма да цитирам. Автомобила не можеше да работи нормално. Прекъсва, не върви и т.н. Последва чистене на резервоара и т.н. След това Редекс, Лики Моли и още три други които не ги помня. Добавки за гориво. Познайте какво стана - скапа бензиновата помпа а разпръсквачите не се оправиха. Накрая дойде на мойта, щото и той не вярваше, но като един разпръсквач струва 160-200лв.............изпробва GDFC-то. Еми 2 км. мисля че мина и всичко заспа. А за тези 2км. отзад беше като димна завеса. Какво почисти незнам, но спести около 800лв. Това мисля е сериозно основание за икономии от подръжка. Карам с тази добавка в горивото вече 3г. без прекъсване. В града разлика във вървенето не усещам, но в планината повярвай ми разликата е огромна, когато ми потрябват повече от половината коне на двигателчето ми. Колкото е по-мощен авмтомобила, толкова по-трудно ще усетиш разлика, но я има и ако имаш пари отиваш на динотест и се уверяваш. Подобни неща са ме убедили одавна в качеството на продуктите на Политрон.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:При новите и по-скъпи коли сервизните режими са два(Фиксиран и променлив - удължен). В случая ставаше въпрос за сервизен режим не по километри. Има два датчика за състоянието на маслото и дори показва оставащите км. в реално време.Обещах повече за маслото да не пиша и няма да пиша. Доказателства се дадоха предостатъчно.Но за намаляване на разходите ще ти дам друг пример с автомобил рено на мой пиятел. Беше тръгнал да си хвърля разпръсквачите след наливането на много съмнителна течност наречена бензин от една бензиностанция, която няма да цитирам. Автомобила не можеше да работи нормално. Прекъсва, не върви и т.н. Последва чистене на резервоара и т.н. След това Редекс, Лики Моли и още три други които не ги помня. Добавки за гориво. Познайте какво стана - скапа бензиновата помпа а разпръсквачите не се оправиха. Накрая дойде на мойта, щото и той не вярваше, но като един разпръсквач струва 160-200лв.............изпробва GDFC-то. Еми 2 км. мисля че мина и всичко заспа. А за тези 2км. отзад беше като димна завеса. Какво почисти незнам, но спести около 800лв. Това мисля е сериозно основание за икономии от подръжка. Карам с тази добавка в горивото вече 3г. без прекъсване. В града разлика във вървенето не усещам, но в планината повярвай ми разликата е огромна, когато ми потрябват повече от половината коне на двигателчето ми. Колкото е по-мощен авмтомобила, толкова по-трудно ще усетиш разлика, но я има и ако имаш пари отиваш на динотест и се уверяваш. Подобни неща са ме убедили одавна в качеството на продуктите на Политрон.То материала/информацията я няма вече, помисли малко...Исках да ми отговориш, как може да твърдиш, че масово политрон намалява разходите по поддръжка с 50%? Защото аз и да сложа и да не сложа политрон, мотора ми все ще си върви и няма да се счупи, както моторите на всички 99.9% от хората в България, които карат без политрон. И ако сложат политрон и пак не се счупи, как точно ще са спестили 50% от разходите за поддръжка?А това, че колата ти върви по-добре като сложиш политрон си е твое си субективно мнение. Това, че гори 3.9 натоварена на планински път, за мен не е вярно, както и за всички в тоя форум или се бъркаш или по-скоро си вярваш или лъжеш, съжалявам. Няма как да ти дават 6, 7 разход от завода, постигнат, както знаем, при супер оптимални условия и твоята кола да гори с 2 литра по-малко.Друго, което не мога да разбера е, как един още човек не се застъпва за политрон в тоя форум? Само по един подигравателен коментар на страница, от човек различен от нас двамата и това е. Писа едни пич, който кара с политрон, който явно много не го вълнуват маслата и не е наясно и най-честно си заяви, че няма никаква разлика за него, нито във вървежа, нито в разхода? Как го обясняваш ти това? Аз съм много по склонен да вярвам на него, щото пича хич не го интересува, дали има невероятна и нечувана технология политрон, ми сипва и кара.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар