Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сравнение на масла 5W40 API SM / ACEA C3 и Selenia Gold

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Айде да се включа и аз, колкото да не си водите диалог само двамата. Искам да кажа, че и аз не вярвам да може да смъкне толкова разхода. На тая снимка отгоре не се вижда добре километражът, ама някъде около 50 май показва и е нормално такъв разход да ти дава - сигурно при спряло положение и под 1 литър на 100 ти дава. Това за дизеловата кола и аз си го помислих - тя пък сигурно ще почне направо да връща нафта по бензиностанциите. Колегата да не се сърди де, че не му вярваме, ама най-важното е той да е щастлив и да си вярва, че гори толкоз :D И аз съм сменил досега няколко марки масла и разлика не откривам и в крайна сметка се спрях на Селениа 20К, че да не се главоболя да мисля други марки и цени.
    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

    Коментар


      #62
      neonglow написа:
      А това, че ти е паднал разхода с 2 литра само заради маслото, няма да го повярвам никога и никой друг няма да повярва си мисля, че на планински път бензинов 1.2 мотор ще гори 3 и нещо. Защо пък не се включи още един да го подкрепи това масло с някакви доказателства, а ти си единствения защитник. Причината може би е, че не искат всички да разберат как може да харчат с 2 кила бензин по-малко и да направят моторите си вечни. Искам да те питам друго, ако една дизелова кола гори 4.7, като сложи политрон и и падне разхода, 2.7 ли ще гори?
      Причината е че ще си загубят времето като мен. Колко ще падне разхода зависи от конкретният автомобил. Аз съм единственият защитник, да. Е ще продължа да защитавам мнението. А както виждаш и с теглото на моят автомобил се заблуди. Заблуждаваш се и за Политрон. Мисля, няма смисъл да продължаваме. Всеки си има мнение и портфейл според който разполага за разходите по автомобила.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #63
        Danchojn написа:
        neonglow написа:
        Добре де, ти мислиш ли, че няма да цъкна да видя, как тежи тая панда 1100 кг празна? http://eng.motorsporlari.net/car/tec...2690&make=Fiat
        Я сега погледни тук и после говори!http://www.fiat.bg/index.php?id=355
        Начи супер, твоята панда 2008-ма ли е? Я сега ги виж колко кила са:http://www.fiat.bg/?id=351

        Коментар


          #64
          sugarboy написа:
          Айде да се включа и аз, колкото да не си водите диалог само двамата. Искам да кажа, че и аз не вярвам да може да смъкне толкова разхода. На тая снимка отгоре не се вижда добре километражът, ама някъде около 50 май показва и е нормално такъв разход да ти дава - сигурно при спряло положение и под 1 литър на 100 ти дава. Това за дизеловата кола и аз си го помислих - тя пък сигурно ще почне направо да връща нафта по бензиностанциите. Колегата да не се сърди де, че не му вярваме, ама най-важното е той да е щастлив и да си вярва, че гори толкоз :D И аз съм сменил досега няколко марки масла и разлика не откривам и в крайна сметка се спрях на Селениа 20К, че да не се главоболя да мисля други марки и цени.
          Не се сърдя разбира се. С колко обаче да карам докато снимам? С 100? С 145? Скороста през целият път варира от 30км/ч до 90км/ч.Щастлив съм и си вярвам на очите и главата.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #65
            Danchojn написа:
            neonglow написа:
            А това, че ти е паднал разхода с 2 литра само заради маслото, няма да го повярвам никога и никой друг няма да повярва си мисля, че на планински път бензинов 1.2 мотор ще гори 3 и нещо. Защо пък не се включи още един да го подкрепи това масло с някакви доказателства, а ти си единствения защитник. Причината може би е, че не искат всички да разберат как може да харчат с 2 кила бензин по-малко и да направят моторите си вечни. Искам да те питам друго, ако една дизелова кола гори 4.7, като сложи политрон и и падне разхода, 2.7 ли ще гори?
            Причината е че ще си загубят времето като мен. Колко ще падне разхода зависи от конкретният автомобил. Аз съм единственият защитник, да. Е ще продължа да защитавам мнението. А както виждаш и с теглото на моят автомобил се заблуди. Заблуждаваш се и за Политрон. Мисля, няма смисъл да продължаваме. Всеки си има мнение и портфейл според който разполага за разходите по автомобила.
            Няма смисъл да продължаваме наистина, още първото мнение като го цапна, след като отворих темата за политрон и ми стана ясно, че ще се стигне до тук Та доста приказки изприказвахме и доста страници изписахме, в тая тема и в предишната специално за политрон и искам, още веднъж, да кажа на широката публика, че ти досега нито едно доказателство не ни приведе, в защита на магическите свойства на политрон, нито едно единствено! Показа един вал, показа един разход 4.8 от компа, на 800 кила кола, ако отвориш темата, да опознаем фиат стило, ще видиш, аз как съм пуснал снимка, как ми показва 5.0 Валовете ако искаш ела да ми ги видиш, никакво износване, супер чисти, като нови са. Така, че да твърдиш нещо такова, без да го подкрепиш с каквито и да е доводи е, както ти казаха и преди, чиста проста и обикновена реклама. Не знам дали си им дистрибутор или просто много искаш да си вярваш, че това е така, но няма значение А за колата ти не знам дали съм се заблудил, колко тежи, ако съдим по сайта fiat.bg, защото тук я дават 860кг, колкото на всички други сайтове, които излизат в гугъл

            Коментар


              #66
              neonglow написа:
              Начи супер, твоята панда 2008-ма ли е? Я сега ги виж колко кила са:http://www.fiat.bg/?id=351
              Бре човек. Какво общо има. Автомобила ми е ниво на оборудване Climbing. Варира от 1040 до 1109 според екстрите вътре. Мойта е 1100кг+-1кг. Мерена е бре човек. Предавал съм желязо с нея и съм я мерил. От 2006 до сега да не се променила. Не знам какво целиш, но откровенно се заяждаш и колкото да ми е неприятно да го кажа, започвам да се съмнявам, че разговарям с интелигентен човек. Искренно съжалявам че написах това. Направо не е истина.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #67
                Danchojn написа:
                neonglow написа:
                Начи супер, твоята панда 2008-ма ли е? Я сега ги виж колко кила са:http://www.fiat.bg/?id=351
                Бре човек. Какво общо има. Автомобила ми е ниво на оборудване Climbing. Варира от 1040 до 1109 според екстрите вътре. Мойта е 1100кг+-1кг. Мерена е бре човек. Предавал съм желязо с нея и съм я мерил. От 2006 до сега да не се променила. Не знам какво целиш, но откровенно се заяждаш и колкото да ми е неприятно да го кажа, започвам да се съмнявам, че разговарям с интилигентен човек. Искренно съжалявам че написах това. Направо не е истина.
                ИнтЕлигентен човек Добре де, може да тежи толкова, просто показах, че 2004-та пандите ги дават 860кг. Навсякъде в интернет 4х4 climbing я дават 860, http://eng.motorsporlari.net/car/tec...2690&make=Fiat , не съм я теглил, не знам, ти си я теглил, значи е така, не съм искал да те засегна Беше ми приятно да споря с теб и повярвай ми, не съм го правил, ама в никакъв случай, с цел да се заяждам, исках аз също да се убедя. Старая се да не съм кон с капаци и да приемам чуждото мнение и да съм отворен към нови неща, сигурен съм, че света е пълен с невероятни неща, които не познавам, а може би са около мен, просто ти не успя да ме убедиш по-никакъв начин, това е.

                Коментар


                  #68
                  Всичко е наред. Не знам тези сайтове колко са достоверни. Абсолютният минимум на килограми за Панда2 4х4 Climbing е 980кг. но при някакви условия. Реално винаги е в горе цитираните граници. Затова и АИ така ги обявява. Аз също не съм водил разговора с цел заяждане и агитиране относно Политрон. Все пак дадох доста факти от личен опит, на които никой не е длъжен да повярва. Лек и успешен ден.ПП. Приемам правописната забележка.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #69
                    1. Колега, Danchojn, може ли да цитираш точно изминати километри с точно заредено количество гориво показано на колонката?2. Наистина ли ако си сложа Политрон разхода ми ще падне с 2 литра. Хайде да не са 2 ама поне с 1.5л/100км по-нисък разход?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #70
                      BO написа:
                      1. Колега, Danchojn, може ли да цитираш точно изминати километри с точно заредено количество гориво показано на колонката?2. Наистина ли ако си сложа Политрон разхода ми ще падне с 2 литра. Хайде да не са 2 ама поне с 1.5л/100км по-нисък разход?
                      1. Не мога. Но точно по този начин с течение на времето съм проверявал борд компа. Разликите са били пренебрежимо малки. Но съвсем грубо: Гориво зареждам, когато показанието на таблото стигне определено положение. Винаги зареждам между 21 - 22 литра + 20gr GDFC. Така, ако съм само в града изкарвам 12-13дни, всеки ден около 30км. Което се връзва и с разхода на таблото - 5.6 - 5.7/ 100л чисто градско. Маршрута е Младост1А през Орлов мост, Университета, Сточна гара, Сливница, до Захарна фабрика. Лятото пада на 5 - 5.2 спямо сега, в момента.2. Ако изпълниш всичко както мен, ще падне. С колко не знам. Всичките ми приятели, върхо чиито коли имам преки наблюдения имат по-нисък разход спрямо преди, но при всички е различно. Много зависи от двг-то, неговото състояние, колко е износен и т.н.Всичко, което съм писал по-горе е истина до последната дума.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46932 Тук при колегите от Алфа Форума също има споделени впечатления. Те дори са пуснали линк към мойта тема с Политрона.Не знам какво друго да пиша. Ще отговоря на всички въпроси, ако мога.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #71
                        Та, да се върнем на темата. Какво ще кажете за разликата във вискозитетните индекси на скъпите синтетични масла и селения голд? Също така, как така голда е по-гъст при 100 градуса от другите...

                        Коментар


                          #72
                          Голда си е по-гъст при 100гр. по простата причина, че е по-гъст и при 40гр. Просто такова е маслото. Но това не е проблем. Всяко масло с работен вискозитет 40 трябва да е в границите от 12.5 до 16.3 mm2/s. Всички изброени са вътре.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #73
                            Danchojn написа:
                            Голда си е по-гъст при 100гр. по простата причина, че е по-гъст и при 40гр. Просто такова е маслото. Но това не е проблем. Всяко масло с работен вискозитет 40 трябва да е в границите от 12.5 до 16.3 mm2/s. Всички изброени са вътре.
                            Не е ли по-добре да е по-гъсто, селения КПЕ пък има най-високия вискозитетен индекс, изобщо по спецификация всички масла са много подобни...

                            Коментар


                              #74
                              Обсъждахме ме и преди, че по ВИ само не може да се съди кое масло е по-добро, защото той не винаги е свързан със зимните параметри на едно всесезонно масло. Само производителя си знае какво представлява числото. Разбира се добре е да е висок. Особенно при синтетиките и пълните синтетики си е висок. Но може да се окаже, че масло с ВИ=160 има по-добри мазилни свойства от масло с ВИ=170 например. Въпрос на присадки и т.н. Голяма бездна е. Дали е по-добре по-гъсто, зависи от конкретният двг. Ако производителят е казал работен визкозитет 40 и ти си го изпълнил, няма какво да се притесняваш, за вискозитета. По важни са Сулфатната пепел например. Ниво по АРI ACEA. Алкален запазTBN. HTHS - изключително важен параметър. Може би тук е хубаво да се каже, че този параметър е по-нисък при маслата с раб. виск. 30. Просто за инфо. Някой да не си помисли, че за нашият климат са по-добри Добри са за студените геогравси ширини, където така или иначе мотора не загрява толкова много. Е това съм научил аз. Дано съм полезен.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #75
                                Danchojn написа:
                                Обсъждахме ме и преди, че по ВИ само не може да се съди кое масло е по-добро, защото той не винаги е свързан със зимните параметри на едно всесезонно масло. Само производителя си знае какво представлява числото. Разбира се добре е да е висок. Особенно при синтетиките и пълните синтетики си е висок. Но може да се окаже, че масло с ВИ=160 има по-добри мазилни свойства от масло с ВИ=170 например. Въпрос на присадки и т.н. Голяма бездна е. Дали е по-добре по-гъсто, зависи от конкретният двг. Ако производителят е казал работен визкозитет 40 и ти си го изпълнил, няма какво да се притесняваш, за вискозитета. По важни са Сулфатната пепел например. Ниво по АРI ACEA. Алкален запазTBN. HTHS - изключително важен параметър. Може би тук е хубаво да се каже, че този параметър е по-нисък при маслата с раб. виск. 30. Просто за инфо. Някой да не си помисли, че за нашият климат са по-добри Добри са за студените геогравси ширини, където така или иначе мотора не загрява толкова много. Е това съм научил аз. Дано съм полезен.
                                Каква е тази сулфатна пепел, трябва да е повече или по-малко и какво показва алкалният запас, ще се радвам ако обясниш? До този извод стигнах и аз, че от спецификациите няма как да разбереш, дали някоя масло е най-хубаво, доста си приличат. Старите американски коли, например, не могат да вървят с масло без тая цинк фосфорна добавка, която е основна защита от износване и вече я махат от новите API SM масла, защото си мислят, че задръства катализатора. Четох, че при тях налягането на долу разположения разпределителен вал към Pushrod-а било много голямо, и масла без тая добавка, демек по API SM, му виждали сметката за 100 км. Четох, че слагат сега някаква мобилденова добавка, но нищо не е по-добро от стария цинк фосфор. За новите добавки в маслата нещо чувал ли си?

                                Коментар

                                Working...
                                X