Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сравнение на масла 5W40 API SM / ACEA C3 и Selenia Gold

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Н-ВЪЛКЪТ написа:
    за моята кола са ми необходими 2,6-3л струва 61,80лв
    Ми пак бива. Аз тоя кастрол от баумакса го взех за 100 лв, баси.

    Коментар


      #47
      това за разхода и да го видя няма да го повярвамако едно масло и разни добавки в горивото можеха да спестят 30%...за колагета от Бургаспогледни и това масло - също е С3 - http://www.xenum.ru/oils/x1_5w40.html
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #48
        Sev написа:
        това за разхода и да го видя няма да го повярвамако едно масло и разни добавки в горивото можеха да спестят 30%...за колагета от Бургаспогледни и това масло - също е С3 - http://www.xenum.ru/oils/x1_5w40.html
        На бравото какво сипваш?

        Коментар


          #49
          след 5000 км ще сипя от този Xenumиначе сега е Selenia KPE - така беше заводски, след това пак токова сложиха в АИ (нямах избор)
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #50
            Xenum...колеги не се лъжете да слагате. Аз по принцип се начетох на такива масла с добавки. Карам с такова. С графит е маслото. Няма разлика от предишното - КАСТРОЛ. На всичко отгоре пишат че графита остава по движещите се части и след като загасите двигателя...е да ама аз много се съмнявам. Значи като го купувах и като взех да ги наливам беше бистро...а си бях купил с графит. Ами разтръсках тубата и се оказа че графита се е утаил на дъното. След това остатъка го прелях в едно прозрачно шише да ми стои в багажника. 25мин по късно всичкия графит се беше свлякъл от стените на шишето и се беше утаил на дъното. Един приятел и той спореше че явно има прблем с маслото и било пресякано..но като видя и неговото...същата работа. Една марка, също много добра не е засегбата от автора на темата - TOTAL. Качеството е много добро. Също така и AGIP. Синтетиката им е супер
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #51
              в случая никой не говори за графитосвен това графита сигурно реагира по различен начин с метал и пластмасово шишеа и не бих сложил нещо в колата, преди да съм преровил нета :D
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #52
                Искам само да ви кажа, че каквото и масло да налеете, няма да намерите разлика, няма и как да знаете какво е маслото, без да сте го изследали и да сте направили тест, след 500000 км дали ще има износване на цилиндрите. Досега съм слагал селения 20К, селения КПЕ, бизол пълна синтетика и сега кастрол магнатек, е разлика за мен няма и няма как да я установа, не съм си отварял мотора на 100000 км, да го видя дали е износен. И да преровиш нета и да им изчетеш всичките спецификации, все тая, вижте пича я кара тая кола 4.5 МИЛИОНА КИЛОМЕТРА С МИНЕРАЛНО МАСЛО ! http://news.automedia.bg/read/10548.html Всичко при маслата е маркетинг, на магнатека пишат, че имал супер интелигентни молекули (не знам, как една молекула може да е интелигентна) и полепвал по повърхностите. Дядо ми има жигула на 30 ГОДИНИ, която си върви идеално на газ и познайте какви масла е слагал, така, че каквото и да сложиш е все тая, никога не знаеш какви тестове са му правени на това масло и дали не е бутилирано в някой гараж или в някой гараж в южната ни съседка, затова, слагайте си селенията в железните кутии, които поне изглеждат автентични, или масло от чужбина.

                Коментар


                  #53
                  Колега, Магнатек технологията на Кастрол е нещо много сериозно! Вообще не е измислица и само реклама. Друг е въпросът, какъв е турският кастрол, щото на нашия пазар друг няма.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #54
                    За невярващите на разхода. Ето, това е на прибиране при натоварена кола. Пък който му стиска да пробва. Не боли Нямам снимка на другият.
                    Прикачени файлове
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #55
                      Danchojn написа:
                      За невярващите на разхода. Ето, това е на прибиране при натоварена кола. Пък който му стиска да пробва. Не боли Нямам снимка на другият.
                      Колега, нищо невероятно няма да ти пише или дори гори 4.8. На мен с 1.6 двигател на комби, ми е показвало 5.0 Продължавам да мисля, че 3.6 няма как да ти гори тая кола на бензин. 4.8 за тая лека кола и с това малко моторче, при определени условия, мога да го повярвам

                      Коментар


                        #56
                        Факти: Мойта Панда, направи вече 50 000км. с Политрон - навсякъде, ДВГ, скорости, заден диф. Празна тежи 1150кг. Само аз и едното дете и малко дрехи. Извънградски разход - 3.9л/100. Маршрут - София - Панагюрище през Вакарел. Там знаете почти целият път е планина.Абсолютно същият маршрут и тегло на колата +380кг. Разход 4.6л/100. Колата е бензинова. Не е 3.6 а 3.9. Кажи го 4. Разхода е реален. Ако искате вярвайте. А на снимката е 4.8 защото е сниман по пътя. В София пристигнах на 4.6. Следващият път видеоклипче да направя? Има и други хора като мен, но не сигубят времето във форума. Защото всичко се свежда до спорове и съмнения. Не случайно, хора с голям опит вече не пишат или пишат рядко.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #57
                          Danchojn написа:
                          Факти: Мойта Панда, направи вече 50 000км. с Политрон - навсякъде, ДВГ, скорости, заден диф. Празна тежи 1150кг. Само аз и едното дете и малко дрехи. Извънградски разход - 3.9л/100. Маршрут - София - Панагюрище през Вакарел. Там знаете почти целият път е планина.Абсолютно същият маршрут и тегло на колата +380кг. Разход 4.6л/100. Колата е бензинова. Не е 3.6 а 3.9. Кажи го 4. Разхода е реален. Ако искате вярвайте. А на снимката е 4.8 защото е сниман по пътя. В София пристигнах на 4.6. Следващият път видеоклипче да направя? Има и други хора като мен, но не сигубят времето във форума. Защото всичко се свежда до спорове и съмнения. Не случайно, хора с голям опит вече не пишат или пишат рядко.
                          Ти казваш планински път, аз под планински път разбирам да карам на макс 3-та скорост и да минавам 3000 оборота, тогава, каквато и кола да е и приус да е, няма да гори 3.9 и то бензин! При някакви оптимални условия, карайки с 80 на 5-та и попътен вятър, може да се съглася. Все пак съгласи се и ти, че разхода, който ти дават в книжката е доста оптимистичен и се постига само в лабораторни условия, как така твоята панда ще е по-специална и ще гори с 2 литра по-малко. Както и да е де, 4, 5 вярвам, че гори тая малка количка.. ама 3... вече...

                          Коментар


                            #58
                            Тая малка количка тежи 1100кг. празна. Колата се кара между 2000 - 3000 об/на този път. Почти е невъзможно да се включи 5-та. А защо харчи толкова вече обясних. Иначе като си я взех от магазина си се движеше около заводският разход. Не си длъжен да ми вярваш де :P
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #59
                              Danchojn написа:
                              Тая малка количка тежи 1100кг. празна. Колата се кара между 2000 - 3000 об/на този път. Почти е невъзможно да се включи 5-та. А защо харчи толкова вече обясних. Иначе като си я взех от магазина си се движеше около заводският разход. Не си длъжен да ми вярваш де :P
                              Добре де, ти мислиш ли, че няма да цъкна да видя, как тежи тая панда 1100 кг празна? http://eng.motorsporlari.net/car/tec...Стилото комби, дето е два пъти по-дълго от пандата тежи 1370 кг май беше, пандата 1100, да бе да 805кг тежи 4х4 модела, другите са още по-леки, защо тогава ми казваш, че тежи 1100кг, твоята с rollcage ли е? А това, че ти е паднал разхода с 2 литра само заради маслото, няма да го повярвам никога и никой друг няма да повярва си мисля, че на планински път бензинов 1.2 мотор ще гори 3 и нещо. Защо пък не се включи още един да го подкрепи това масло с някакви доказателства, а ти си единствения защитник. Причината може би е, че не искат всички да разберат как може да харчат с 2 кила бензин по-малко и да направят моторите си вечни. Искам да те питам друго, ако една дизелова кола гори 4.7, като сложи политрон и и падне разхода, 2.7 ли ще гори?

                              Коментар


                                #60
                                neonglow написа:
                                Добре де, ти мислиш ли, че няма да цъкна да видя, как тежи тая панда 1100 кг празна? http://eng.motorsporlari.net/car/tec...2690&make=Fiat
                                Я сега погледни тук и после говори!http://www.fiat.bg/index.php?id=355
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X