Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сравнение на масла 5W40 API SM / ACEA C3 и Selenia Gold

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Дано и още някой пише, сигурно и други карат с политрон. Колега @Danchojn, как ще обясниш, че на него не му гори по-малко, нали е сигурна работа, че намаля триенето и сваля разхода с 2 литра? Да не е само като телешоп, дето реже с нож пирони, камък, стъкло и жици, а после ножа по-остър от преди

    Коментар


      #32
      Н-ВЪЛКЪТ написа:
      преди политрон има 10 000км навъртяни предполагам с оригиналното масло.аз с него карах около 4 000км и го смених с политрона
      Нещо не разбирам. Автомобила не е ли чисто нов? Може би имаш 14 000 с оригиналното масло? Както и да е, по принцип не мога да коментирам разхода на автомобил, който не съм карал. Щом колегата казва, че няма разлика добре. Но по принцип се спазва определена процедура - http://www.polytron.bg/index.php?opt...id=107&lang=bg. Аз съм я спазил на 100%. За колегата не знам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        колата я купих на 6000км и карах до 10000 понеже беше стояла колата реших да го сменя и сложих политрона.а за тези всички работи не съм ги правил естествено

        Коментар


          #34
          Danchojn написа:
          Н-ВЪЛКЪТ написа:
          преди политрон има 10 000км навъртяни предполагам с оригиналното масло.аз с него карах около 4 000км и го смених с политрона
          Нещо не разбирам. Автомобила не е ли чисто нов? Може би имаш 14 000 с оригиналното масло? Както и да е, по принцип не мога да коментирам разхода на автомобил, който не съм карал. Щом колегата казва, че няма разлика добре. Но по принцип се спазва определена процедура - http://www.polytron.bg/index.php?opt...id=107&lang=bg. Аз съм я спазил на 100%. За колегата не знам.
          Отиде и тая тема пак Много сладки приказки има изписани в тоя сайт, най ми харесва как се импрегнира метала и вече не може да се износва, да го бяха подкрепили и с малко формули, какъв става метала. Хубаво, разбрах, че се полират цилиндрите, ама тогава как задържат маслен филм, като са полирани? Както и да е.. не видях каква е процедурата, която не е спазил колегата, нали е налял масло, какво трябва да се прави повече. Линка, който изпрати е за анализ на отработена масло... Може би трябва да направи няколко смени, преди да му падне разхода. На теб веднага, след като сипа политрон ли ти падна или след време?

          Коментар


            #35
            Н-ВЪЛКЪТ написа:
            колата я купих на 6000км и карах до 10000 понеже беше стояла колата реших да го сменя и сложих политрона.а за тези всички работи не съм ги правил естествено
            Колега, ти си от Бургас нали. Аркус СОТ сигурно ги знаеш. Чичо ми е началник Сот там. Всичките им коли са заредени с Политрон и ги карат по 25 000 с маслата. На мен не вярваш. Отиди и разговаряй с хората тогава. Или и те са "прости" като мен и се залъгват с Политрон. Или пък ще повярваш на човек, който не знае какво има в маслото и каква е основната присадка вътре. На всичките коли има и стикери на Политрон. Може да намериш и някоя "връзка" там. Поразпитай!Също ми каза че в Бургас има и ако не се лъжа 11 транспортни автобусни фирми, чиито автобуси са обработени с Политрон. Пак казвам. Не си сбъркал в избора. По-скоро сега ще сбъркаш.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              neonglow написа:
              На теб веднага, след като сипа политрон ли ти падна или след време?
              Прочети внимателно цялата страница и ще ти стане ясно.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #37
                Danchojn написа:
                Н-ВЪЛКЪТ написа:
                колата я купих на 6000км и карах до 10000 понеже беше стояла колата реших да го сменя и сложих политрона.а за тези всички работи не съм ги правил естествено
                Колега, ти си от Бургас нали. Аркус СОТ сигурно ги знаеш. Чичо ми е началник Сот там. Всичките им коли са заредени с Политрон и ги карат по 25 000 с маслата. На мен не вярваш. Отиди и разговаряй с хората тогава. Или и те са "прости" като мен и се залъгват с Политрон. Или пък ще повярваш на човек, който не знае какво има в маслото и каква е основната присадка вътре. На всичките коли има и стикери на Политрон. Може да намериш и някоя "връзка" там. Поразпитай!Също ми каза че в Бургас има и ако не се лъжа 11 транспортни автобусни фирми, чиито автобуси са обработени с Политрон. Пак казвам. Не си сбъркал в избора. По-скоро сега ще сбъркаш.
                Добре де, карат ги 25хиляди км и кво е станало или по-скоро кво не е станало? Гори ли им с 2 литра по-малко? Аз като го карам тоя кастрол 25 х км и кво ще стане, нищо. Простата селения 20К я дават за 20000км пробег. Как тва доказа сега, че политрон е по-добро масло?Приятел с дизелово ауди 2007-ма го сменя на 30000 км, някво си там масло и какво от това.

                Коментар


                  #38
                  Освен маслото в Пандата използвам от 3 години непрекъснато добавката за гориво GDFC. Тя не е по-маловажна и играе важна роля при смазването на горната част на ДВГ. Освен това горивната система е изключително чиста с нея. Сега не ми разправяйте, че няма такъв филм защото сме отваряли няколко автомобила с приятелите ми и знаем за какво става въпрос. Който реши да я използва ще се обеди още по миризмата от ауспуха при сутрешният старт. С нея почти не мирише, но без нея, докато загрее катализатора е смрад. Така, че моят автомобил е обработен напълно с политрон. Както в горната горивна част, така и в долната мазилна част. Не си спомням вече, кога ми даде икономията, но мисля беше малко след, като заредих Политрон за 2 път. Първият път сложих в кастрола MTC. Карах 2-3 000км. и сипах направо маслото.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #39
                    neonglow написа:
                    Добре де, карат ги 25хиляди км и кво е станало или по-скоро кво не е станало? Гори ли им с 2 литра по-малко? Аз като го карам тоя кастрол 25 х км и кво ще стане, нищо. Простата селения 20К я дават за 20000км пробег. Как тва доказа сега, че политрон е по-добро масло?Приятел с дизелово ауди 2007-ма го сменя на 30000 км, някво си там масло и какво от това.
                    Ами в началото са ги пробвали само на няколко автомобила, след което на всички. Сигурно има защо. Каза ми, че ще изпратят на Политрон България референция. Сигурно ще я публикуват. С това 20К дето дойде и мойта кола от завода , зад масленият филтър беше почнало вече да пожълтява - а това е така познатият ни "лак". Сега блести.Не, че до 300 000км. ще имаш проблеми. Но те не са кой знае колко, а след това почват неволите. Вече няколко колеги се оплакаха, че са карали колите си със Селения(предписаната от производителя) и на около тези км. правиха основни ремонти, като си мислеха, че са попаднали на менте Селения.Та така и твоят приятел, кара с някакво си там до момента в който ще му се стъжни. А може би няма, при положение, че се грижи за автомобила си по този начин.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #40
                      Danchojn написа:
                      Освен маслото в Пандата използвам от 3 години непрекъснато добавката за гориво GDFC. Тя не е по-маловажна и играе важна роля при смазването на горната част на ДВГ. Освен това горивната система е изключително чиста с нея. Сега не ми разправяйте, че няма такъв филм защото сме отваряли няколко автомобила с приятелите ми и знаем за какво става въпрос. Който реши да я използва ще се обеди още по миризмата от ауспуха при сутрешният старт. С нея почти не мирише, но без нея, докато загрее катализатора е смрад. Така, че моят автомобил е обработен напълно с политрон. Както в горната горивна част, така и в долната мазилна част. Не си спомням вече, кога ми даде икономията, но мисля беше малко след, като заредих Политрон за 2 път. Първият път сложих в кастрола MTC. Карах 2-3 000км. и сипах направо маслото.
                      Ама ти си като рекламно лице, сигурен си, че нямаш нищо общо с тия от политрон, то не бяха слова, то не беше чудо, жив човек не успя да пише в тая тема Как ти е чиста горивната система? Моята искаш ли да я отворим, да видиш как е една мръсна и го пие направо тоя вреден бензин, по 10 литра го пие на 100 км На колегата му е нова колата, дали се е замърсила толкова за 20000 км, че да вдигне разхода с 2, 3литра, как мислиш? И как точно мръсната и несмазана горивна система повишава разхода. Добре си бъбрим с тебе, нямаме работа явно

                      Коментар


                        #41
                        neonglow написа:
                        Ама ти си като рекламно лице, сигурен си, че нямаш нищо общо с тия от политрон, то не бяха слова, то не беше чудо, жив човек не успя да пише в тая тема Как ти е чиста горивната система? Моята искаш ли да я отворим, да видиш как е една мръсна и го пие направо тоя вреден бензин, по 10 литра го пие на 100 км На колегата му е нова колата, дали се е замърсила толкова за 20000 км, че да вдигне разхода с 2, 3литра, как мислиш? И как точно мръсната и несмазана горивна система повишава разхода. Добре си бъбрим с тебе, нямаме работа явно
                        Аз днес съм почивка Първото изречение вече не ми се коментира!GDFC не само почиства, смазва горната част на ДВГ. Клапани, разпръсквачи, горните компресационни сегменти до които масло не стига ако двг не го гори. А мръсната горивна система е предпоставка за проблеми.Колегата каза, че автомобила е стоял 6 месеца без да се движи. Абсолютно недопустимо е да използва това гориво, което е било в автомобила, ако е имало. Адски гадно става за двг, но това е друга, химическа тема. Хайде до утре. Аз отивам на работа. Приятна вечер на всички и дано съм бил полезен.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Danchojn написа:
                          neonglow написа:
                          Добре де, карат ги 25хиляди км и кво е станало или по-скоро кво не е станало? Гори ли им с 2 литра по-малко? Аз като го карам тоя кастрол 25 х км и кво ще стане, нищо. Простата селения 20К я дават за 20000км пробег. Как тва доказа сега, че политрон е по-добро масло?Приятел с дизелово ауди 2007-ма го сменя на 30000 км, някво си там масло и какво от това.
                          Ами в началото са ги пробвали само на няколко автомобила, след което на всички. Сигурно има защо. Каза ми, че ще изпратят на Политрон България референция. Сигурно ще я публикуват. С това 20К дето дойде и мойта кола от завода , зад масленият филтър беше почнало вече да пожълтява - а това е така познатият ни "лак". Сега блести.Не, че до 300 000км. ще имаш проблеми. Но те не са кой знае колко, а след това почват неволите. Вече няколко колеги се оплакаха, че са карали колите си със Селения(предписаната от производителя) и на около тези км. правиха основни ремонти, като си мислеха, че са попаднали на менте Селения.Та така и твоят приятел, кара с някакво си там до момента в който ще му се стъжни. А може би няма, при положение, че се грижи за автомобила си по този начин.
                          Ами моя приятел кара А6 ’07 и го сменят в сервиза на Ауди на 30 000 км. Купи колата на 250 000 по километраж, сега е на 350 000 и побира 8, 9 литра масло. Още не му се е стъжнило. Дядо ми кара с минерално масло наливно жигулата, дето е на 30 години, ами и на него не му се е стъжнило. Виждал съм такси мерцедес на над милион км в германия, вървеше си чудесно и на него не му се е стъжнило, не го знам с какво и как го е карал, политрон, както разбрахме, има само в нашата мила родина, защото ние сме най-напред в революционната смазочна технология Продължавам да ти казвам, че ги твърдиш тия неща, ама нямаш никакво доказателство за тях. Така, че си е чиста реклама всичко.

                          Коментар


                            #43
                            не съм казвал че е стояла 6 месеца още по малко пък че горивото с което съм карал и то е стояло.явно всеки ще си хвали своето и тъй като и политрон не струвало и селения също ще взема да покарам с YACCO VX 1703SAE 5W40 Low SAPS.не съм видял из форумите да го плюят а и е на добра цена.

                            Коментар


                              #44
                              Н-ВЪЛКЪТ написа:
                              не съм казвал че е стояла 6 месеца още по малко пък че горивото с което съм карал и то е стояло.явно всеки ще си хвали своето и тъй като и политрон не струвало и селения също ще взема да покарам с YACCO VX 1703SAE 5W40 Low SAPS.не съм видял из форумите да го плюят а и е на добра цена.
                              Квото да сложиш все тая, просто не мога да го разбера, как ги пише колегата тия .. 3.9/100 бензин планински път, егати, то такава кола няма измислена още, приуса повече гори Колко пари струва якото?

                              Коментар


                                #45
                                за моята кола са ми необходими 2,6-3л струва 61,80лв

                                Коментар

                                Working...
                                X