Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сравнение на масла 5W40 API SM / ACEA C3 и Selenia Gold

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    neonglow написа:
    Може да е бил менте някакво, не зная, сега не ми се разпечатва литровата бутилка да пробвам. Не разбирам, как така политрона, хем стои като мед, хем е течлив Какво е това МТЦ?
    Значи официалният вносител на Кастрол в София внася ментета?
    Ами не зная бе човек какво внася официалния вносител на кастрол, зная, че са написали на сайта си кастрол, че маслото остава течливо на -48 ли колко беше... щом ти казваш, че кастрол замръзва при -35, а политрон е магически, нямам причина да се съмнявам в това.
    Danchojn написа:
    Този пост за пореден път доказва, че си нямаш и най-малко понятие какво представлява Политрон, след като не знаеш каква е основната присадка вътре в маслото. Тя дори се продава и отделно. Само цвета е като на мед!
    Ами аз нямам ни най-малко понятие, какво представлява всяко едно масло Лаборатория нямам, мога да ти цитирам какво са си писали по сайтовете и да им вярвам сляпо, това е. А ти как имаш най-голямо понятие какво предствлява политрон, не знам Щото досега някакво доказателство на думите ти не видях, чиста реклама само. Друга причина не виждам, човек да защитава толкова някакво масло и да изписва по 50 страници да убеди невярващите

    Коментар


      #17
      Н-ВЪЛКЪТ написа:
      понеже нищо не разбирам от тези числа колеги бихте ли изяснили на всички и най-вече на мен ПОЛИТРОН хубаво или лошо масло е?искам да знам понеже уж за хубаво сложих такова ама явно съм сгрешил.благодаря предварително
      Сгрешил си, това масло не го продават никъде другаде по белия свят, най-малкото, а само в Гърция и България, в Австрия, Германия и UK, не са чували дори. Фирмата, която са написали, че го произвежда в САЩ се казва Eptech corporation, бърза справка в интернет показва, че тая фирма се занимава с производство на шприцована пластмаса: http://www.injectionworks.com/ виж какво пише на тоя сайт (преди беше друг): Eptech Corporation, Injection Molding Provider Changes Name.Plans take shape as the company begins operations under Injection Works banner.Сайтът им в САЩ е като правен от 6 годишен: http://polytron-lubes.com/Polytron-dist-usa.htmОсвен това, това масло не е сертифицирано никъде! Няма и сертификация по европейската ACEA, което е особено важно за европейските коли, защото в америка много дизели не карат. Само се замисли над факта, че никъде в Европа не са чували за това масло. А на нас ни обясняват, че е най-доброто на света и намалява износването на двигателя с има няма 100% и може да караш и без масло след това

      Коментар


        #18
        neonglow написа:
        Ами аз нямам ни най-малко понятие, какво представлява всяко едно масло Лаборатория нямам, мога да ти цитирам какво са си писали по сайтовете и да им вярвам сляпо, това е. А ти как имаш най-голямо понятие какво предствлява политрон, не знам Щото досега някакво доказателство на думите ти не видях, чиста реклама само. Друга причина не виждам, човек да защитава толкова някакво масло и да изписва по 50 страници да убеди невярващите
        Ами не знаеш доста неща, но това няма да спре света да се движи. Политрон се продава на много места но под различно име. Ако обсъждахме качествата на Селения и Кастрол щеше да заформим същият спор, ако беше привърженик на Селения. И моля те не заблуждавяй човека, че е сгрешил .Никъде не пише, че Политрон е магически и може да се кара без масло. На чист български език е написано, че може да спаси мотора при временна липса на охладител или масло. Вообще чел си между редовете. Доста колеги имат щети по двигателите, от пробити картери и несмазване за секунди.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Danchojn написа:
          neonglow написа:
          Ами аз нямам ни най-малко понятие, какво представлява всяко едно масло Лаборатория нямам, мога да ти цитирам какво са си писали по сайтовете и да им вярвам сляпо, това е. А ти как имаш най-голямо понятие какво предствлява политрон, не знам Щото досега някакво доказателство на думите ти не видях, чиста реклама само. Друга причина не виждам, човек да защитава толкова някакво масло и да изписва по 50 страници да убеди невярващите
          Ами не знаеш доста неща, но това няма да спре света да се движи. Политрон се продава на много места но под различно име. И моля те не заблуждавяй човека, че е сгрешил .Никъде не пише, че Политрон е магически и може да се кара без масло. На чист български език е написано, че може да спаси мотора при временна липса на охладител или масло. Вообще чел си между редовете. Доста колеги имат щети по двигателите, от пробити картери и несмазване за секунди.
          Колега... осветли ме какво не знам за маслото, а ти какво знаеш? Значи ти може да го заблуждаваш, че политрон е чудесно масло:"На чист български език е написано, че може да спаси мотора при временна липса на охладител или масло." ти шегуваш ли се?!? я източи маслото и дай газ, да видим дали няма да и стане нищо на колата и няма да ти завлече я лагер и да счупиш сегмент
          Danchojn написа:
          Ако обсъждахме качествата на Селения и Кастрол щеше да заформим същият спор, ако беше привърженик на Селения.
          Аз никога, не бих започнал такъв спор, аз не знам това масло дали е хубаво или не, не съм си отварял мотора след смяна, колата върви. По същия начин не може да ми твърдиш и ти, че има масло, което премахва износването и двигателя става на практика вечен За това е тоя спор, ти да си карал някоя кола 1000000 км с това масло и да си отворил мотора да видиш после износен ли е? Не си, затова всичко това си е чиста, празна, безсмислена реклама, което правиш.
          Danchojn написа:
          Политрон се продава на много места но под различно име.
          Кажи ми политрон под какво име се продава в Европа, в която държава си избереш и ми покажи на сайта на ACEA къде го пише?

          Коментар


            #20
            Никой не твърди, че изчезва триенето от двг а че се намалява в някаква степен в зависимост от състоянието на мотора. То ДВГ-то по замисъл е една много кофти машина, в която около 60% и повече енергията от изгорялото гориво отива да се бори с триенето.Факти: Мойта Панда, направи вече 50 000км. с Политрон - навсякъде, ДВГ, скорости, заден диф. Празна тежи 1150кг. Само аз и едното дете и малко дрехи. Извънградски разход - 3.9л/100. Маршрут - София - Панагюрище през Вакарел. Там знаете почти целият път е планина.Абсолютно същият маршрут и тегло на колата +380кг. Разход 4.6л/100. Колата е бензинова.С предишните консумативи, Селения 20К, Кастрол магнатек С3 5/40, Кастрол ТХТ 5/40 бяха по-високи средно с окол 1.5 литра. Точно сега в момента, чисто градски софийски разход - 5.6л/100.Така, че колегата си има борд комп. Ако е следял разхода вече щеше да е разбрал кое е по-добро.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Danchojn написа:
              Никой не твърди, че изчезва триенето от двг а че се намалява в някаква степен в зависимост от състоянието на мотора. То ДВГ-то по замисъл е една много кофти машина, в която около 60% и повече енергията от изгорялото гориво отива да се бори с триенето.Факти: Мойта Панда, направи вече 50 000км. с Политрон - навсякъде, ДВГ, скорости, заден диф. Празна тежи 1150кг. Само аз и едното дете и малко дрехи. Извънградски разход - 3.9л/100. Маршрут - София - Панагюрище през Вакарел. Там знаете почти целият път е планина.Абсолютно същият маршрут и тегло на колата +380кг. Разход 4.6л/100. Колата е бензинова.С предишните консумативи, Селения 20К, Кастрол магнатек С3 5/40, Кастрол ТХТ 5/40 бяха по-високи средно с окол 1.5 литра. Точно сега в момента, чисто градски софийски разход - 5.6л/100.Така, че колегата си има борд комп. Ако е следял разхода вече щеше да е разбрал кое е по-добро.
              Ами добре де, ти твърдеше, че се намалява триенето с 99%, това пише и на сайта, нали затова са тия екстремни тестове с коли без масло? Съгласен ли си с това си предишно твърдение?Чесно да ти кажа, не мога да повярвам, че гори тая кола 3.9 бензин и то по планински път както казваш. Те обикновено заводските данни са доста оптимистични, но ти си доста по-оптимистичен и от тях май колко и дават да гори в книжката, с какъв мотор е?А на бордовият компютър недей да вярваш, на мен ми е показвало 5.0... 1.6 комби, дали е толкова?Ще ми отговориш ли и на въпроса от по-горния ми пост, дали политрон се продава другаде в Европа и дали е сертифициран от ACEA?

              Коментар


                #22
                neonglow написа:
                Ами добре де, ти твърдеше, че се намалява триенето с 99%
                Е това искам да ми го покажеш. Защото тук хората са описали http://www.polytron.bg/index.php?opt...mid=66&lang=bg. За 99%
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  neonglow написа:
                  Чесно да ти кажа, не мога да повярвам, че гори тая кола 3.9 бензин и то по планински път както казваш. Те обикновено заводските данни са доста оптимистични, но ти си доста по-оптимистичен и от тях май колко и дават да гори в книжката, с какъв мотор е?А на бордовият компютър недей да вярваш, на мен ми е показвало 5.0... 1.6 комби, дали е толкова?
                  Борд компа съм го проверявал какво показва 7 пъти. Мога да те уверя, че показва изключително точно. А на числата не вярват и в Ауто Италия но са факт. Мотора се вижда. Заводският разход urban cycle / extra-urban cycle / combined 7.9 / 5.8 / 6.6
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Danchojn написа:
                    neonglow написа:
                    Ами добре де, ти твърдеше, че се намалява триенето с 99%
                    Е това искам да ми го покажеш. Защото тук хората са описали http://www.polytron.bg/index.php?opt...mid=66&lang=bg. За 99%
                    цитирам: "Елиминиране до 95% от износването на двигателя" от сайта. Какво да ти покажа? Това ли? Или ти къде си писал, не си ли съгласен, че политрон елиминира износването?
                    Danchojn написа:
                    Борд компа съм го проверявал какво показва 7 пъти. Мога да те уверя, че показва изключително точно. А на числата не вярват и в Ауто Италия но са факт. Мотора се вижда.Заводският разход urban cycle / extra-urban cycle / combined 7.9 / 5.8 / 6.6
                    Бре, значи дават ти 5.8 заводско, а твоята гори 3.9, по планински път? Аз лично не вярвам бих казал, че лъжеш, но ще е много крайно вече.Което ме връща отново на въпроса, защо като се борят инженерите, да направят все по-икономични и незамърсяващи мотори и измислят кви ли не подобрения, като MultiAir например, не почнат да слагат политрон просто и да смъкват разхода с 2 литра от раз? Кажи ми къде в Европа се предлага политрон, освен в България и Гърция и има ли сертификация на ACEA?

                    Коментар


                      #25
                      neonglow написа:
                      цитирам: "Елиминиране до 95% от износването на двигателя" от сайта. Какво да ти покажа? Това ли? Или ти къде си писал, не си ли съгласен, че политрон елиминира износването?
                      Мислех, че аз съм писал. Както и да е.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        neonglow написа:
                        Бре, значи дават ти 5.8 заводско, а твоята гори 3.9, по планински път? Аз лично не вярвам бих казал, че лъжеш, но ще е много крайно вече.Което ме връща отново на въпроса, защо като се борят инженерите, да направят все по-икономични и незамърсяващи мотори и измислят кви ли не подобрения, като MultiAir например, не почнат да слагат политрон просто и да смъкват разхода с 2 литра от раз? Кажи ми къде в Европа се предлага политрон, освен в България и Гърция и има ли сертификация на ACEA?
                        Няма нищо, то по форумите никой на никого не вярва. Производителите печелят много повече от сервизна дейност отколкото от продажби. Не мисли, че целта им е да ти продадат кола, която да караш 10год. без проблеми. Същото е и със заводските консумативи. В сервизите на официалните представители са най-лошите консумативи вече.Последният въпрос вече е коментиран.А ние ако продължаваме ставаме смешни и наистина ша напрайм 20стр. тема. Всеки да си кара с каквото му е на душа.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Danchojn написа:
                          neonglow написа:
                          Бре, значи дават ти 5.8 заводско, а твоята гори 3.9, по планински път? Аз лично не вярвам бих казал, че лъжеш, но ще е много крайно вече.Което ме връща отново на въпроса, защо като се борят инженерите, да направят все по-икономични и незамърсяващи мотори и измислят кви ли не подобрения, като MultiAir например, не почнат да слагат политрон просто и да смъкват разхода с 2 литра от раз? Кажи ми къде в Европа се предлага политрон, освен в България и Гърция и има ли сертификация на ACEA?
                          Няма нищо, то по форумите никой на никого не вярва. Производителите печелят много повече от сервизна дейност отколкото от продажби. Не мисли, че целта им е да ти продадат кола, която да караш 10год. без проблеми. Същото е и със заводските консумативи. В сервизите на официалните представители са най-лошите консумативи вече.Последният въпрос вече е коментиран.А ние ако продължаваме ставаме смешни и наистина ша напрайм 20стр. тема. Всеки да си кара с каквото му е на душа.
                          Напротив, хората по форумите много им се иска да вярват. Аз например сега с една бутилка газ 30л., минах 400 км от Бургас до Пловдив 290 и градско и още има, това казва 7.5 на сто, значи ако сложа Политрон, ще стане 5.5 газ И затова не мога да повярвам, ако не беше толкоз пари да съм го покарал 1000км тоя политрон

                          Коментар


                            #28
                            за разхода тук и аз мога да се намеся аз карам с политрон 8 000км но разхода си ми е същия и на газ и на бензин.на газ градско ми прави по 10.5l

                            Коментар


                              #29
                              Н-ВЪЛКЪТ написа:
                              за разхода тук и аз мога да се намеся аз карам с политрон 8 000км но разхода си ми е същия и на газ и на бензин.на газ градско ми прави по 10.5l
                              Преди Политрон колко хил. си навъртял с други масла? И какви са били?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Danchojn написа:
                                Н-ВЪЛКЪТ написа:
                                за разхода тук и аз мога да се намеся аз карам с политрон 8 000км но разхода си ми е същия и на газ и на бензин.на газ градско ми прави по 10.5l
                                Преди Политрон колко хил. си навъртял с други масла? И какви са били?
                                преди политрон има 10 000км навъртяни предполагам с оригиналното масло.аз с него карах около 4 000км и го смених с политрона

                                Коментар

                                Working...
                                X