Айде да се включа и аз, колкото да не си водите диалог само двамата. Искам да кажа, че и аз не вярвам да може да смъкне толкова разхода. На тая снимка отгоре не се вижда добре километражът, ама някъде около 50 май показва и е нормално такъв разход да ти дава - сигурно при спряло положение и под 1 литър на 100 ти дава. Това за дизеловата кола и аз си го помислих - тя пък сигурно ще почне направо да връща нафта по бензиностанциите. Колегата да не се сърди де, че не му вярваме, ама най-важното е той да е щастлив и да си вярва, че гори толкоз :D И аз съм сменил досега няколко марки масла и разлика не откривам и в крайна сметка се спрях на Селениа 20К, че да не се главоболя да мисля други марки и цени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сравнение на масла 5W40 API SM / ACEA C3 и Selenia Gold
Collapse
X
-
neonglow написа:А това, че ти е паднал разхода с 2 литра само заради маслото, няма да го повярвам никога и никой друг няма да повярва си мисля, че на планински път бензинов 1.2 мотор ще гори 3 и нещо. Защо пък не се включи още един да го подкрепи това масло с някакви доказателства, а ти си единствения защитник. Причината може би е, че не искат всички да разберат как може да харчат с 2 кила бензин по-малко и да направят моторите си вечни. Искам да те питам друго, ако една дизелова кола гори 4.7, като сложи политрон и и падне разхода, 2.7 ли ще гори?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:neonglow написа:Добре де, ти мислиш ли, че няма да цъкна да видя, как тежи тая панда 1100 кг празна? http://eng.motorsporlari.net/car/tec...2690&make=Fiat
Коментар
-
sugarboy написа:Айде да се включа и аз, колкото да не си водите диалог само двамата. Искам да кажа, че и аз не вярвам да може да смъкне толкова разхода. На тая снимка отгоре не се вижда добре километражът, ама някъде около 50 май показва и е нормално такъв разход да ти дава - сигурно при спряло положение и под 1 литър на 100 ти дава. Това за дизеловата кола и аз си го помислих - тя пък сигурно ще почне направо да връща нафта по бензиностанциите. Колегата да не се сърди де, че не му вярваме, ама най-важното е той да е щастлив и да си вярва, че гори толкоз :D И аз съм сменил досега няколко марки масла и разлика не откривам и в крайна сметка се спрях на Селениа 20К, че да не се главоболя да мисля други марки и цени.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:neonglow написа:А това, че ти е паднал разхода с 2 литра само заради маслото, няма да го повярвам никога и никой друг няма да повярва си мисля, че на планински път бензинов 1.2 мотор ще гори 3 и нещо. Защо пък не се включи още един да го подкрепи това масло с някакви доказателства, а ти си единствения защитник. Причината може би е, че не искат всички да разберат как може да харчат с 2 кила бензин по-малко и да направят моторите си вечни. Искам да те питам друго, ако една дизелова кола гори 4.7, като сложи политрон и и падне разхода, 2.7 ли ще гори?
Коментар
-
neonglow написа:Начи супер, твоята панда 2008-ма ли е? Я сега ги виж колко кила са:http://www.fiat.bg/?id=351Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:neonglow написа:Начи супер, твоята панда 2008-ма ли е? Я сега ги виж колко кила са:http://www.fiat.bg/?id=351
Коментар
-
Всичко е наред. Не знам тези сайтове колко са достоверни. Абсолютният минимум на килограми за Панда2 4х4 Climbing е 980кг. но при някакви условия. Реално винаги е в горе цитираните граници. Затова и АИ така ги обявява. Аз също не съм водил разговора с цел заяждане и агитиране относно Политрон. Все пак дадох доста факти от личен опит, на които никой не е длъжен да повярва. Лек и успешен ден.ПП. Приемам правописната забележка.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
1. Колега, Danchojn, може ли да цитираш точно изминати километри с точно заредено количество гориво показано на колонката?2. Наистина ли ако си сложа Политрон разхода ми ще падне с 2 литра. Хайде да не са 2 ама поне с 1.5л/100км по-нисък разход?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:1. Колега, Danchojn, може ли да цитираш точно изминати километри с точно заредено количество гориво показано на колонката?2. Наистина ли ако си сложа Политрон разхода ми ще падне с 2 литра. Хайде да не са 2 ама поне с 1.5л/100км по-нисък разход?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Голда си е по-гъст при 100гр. по простата причина, че е по-гъст и при 40гр. Просто такова е маслото. Но това не е проблем. Всяко масло с работен вискозитет 40 трябва да е в границите от 12.5 до 16.3 mm2/s. Всички изброени са вътре.
Коментар
-
Обсъждахме ме и преди, че по ВИ само не може да се съди кое масло е по-добро, защото той не винаги е свързан със зимните параметри на едно всесезонно масло. Само производителя си знае какво представлява числото. Разбира се добре е да е висок. Особенно при синтетиките и пълните синтетики си е висок. Но може да се окаже, че масло с ВИ=160 има по-добри мазилни свойства от масло с ВИ=170 например. Въпрос на присадки и т.н. Голяма бездна е. Дали е по-добре по-гъсто, зависи от конкретният двг. Ако производителят е казал работен визкозитет 40 и ти си го изпълнил, няма какво да се притесняваш, за вискозитета. По важни са Сулфатната пепел например. Ниво по АРI ACEA. Алкален запазTBN. HTHS - изключително важен параметър. Може би тук е хубаво да се каже, че този параметър е по-нисък при маслата с раб. виск. 30. Просто за инфо. Някой да не си помисли, че за нашият климат са по-добри Добри са за студените геогравси ширини, където така или иначе мотора не загрява толкова много. Е това съм научил аз. Дано съм полезен.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Обсъждахме ме и преди, че по ВИ само не може да се съди кое масло е по-добро, защото той не винаги е свързан със зимните параметри на едно всесезонно масло. Само производителя си знае какво представлява числото. Разбира се добре е да е висок. Особенно при синтетиките и пълните синтетики си е висок. Но може да се окаже, че масло с ВИ=160 има по-добри мазилни свойства от масло с ВИ=170 например. Въпрос на присадки и т.н. Голяма бездна е. Дали е по-добре по-гъсто, зависи от конкретният двг. Ако производителят е казал работен визкозитет 40 и ти си го изпълнил, няма какво да се притесняваш, за вискозитета. По важни са Сулфатната пепел например. Ниво по АРI ACEA. Алкален запазTBN. HTHS - изключително важен параметър. Може би тук е хубаво да се каже, че този параметър е по-нисък при маслата с раб. виск. 30. Просто за инфо. Някой да не си помисли, че за нашият климат са по-добри Добри са за студените геогравси ширини, където така или иначе мотора не загрява толкова много. Е това съм научил аз. Дано съм полезен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар