Еми да сложа Yacco-то пак и да карам... А по принцип кое ще е виновно ако двигателя гори повече синтетиката (гумички клапани?), или това няма да се случи?Има ли някакъв вид разработка за вал и лагери или не се налага разработка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Yacco или Liqui Moly
Collapse
X
-
PaUnOff написа:Еми да сложа Yacco-то пак и да карам... А по принцип кое ще е виновно ако двигателя гори повече синтетиката (гумички клапани?), или това няма да се случи?Има ли някакъв вид разработка за вал и лагери или не се налага разработка?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
PaUnOff написа:Еми да сложа Yacco-то пак и да карам... А по принцип кое ще е виновно ако двигателя гори повече синтетиката (гумички клапани?), или това няма да се случи?Има ли някакъв вид разработка за вал и лагери или не се налага разработка?
Коментар
-
Еми слагам 10W40 може и на Приста :D и карам спокойно.... после след 1000-1500км си връщам синтетиката която е на 10км. Иначе двигателя вътре е чист... е по картера има малко в единия край кафеникав нагар, ама е малко, обаче гледам че картера е отварян и има черен силикон, освен гарнитурата, защо ли?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Еми слагам 10W40 може и на Приста :D и карам спокойно.... после след 1000-1500км си връщам синтетиката която е на 10км. 1.Иначе двигателя вътре е чист... е по картера има малко в единия край кафеникав нагар, ама е малко, обаче гледам че картера е отварян и има черен силикон, освен гарнитурата, защо ли?2.Другото ми питане е: майстора каза, че ще извади вала без да маха главата, възможно ли е и има ли последствия, освен това че няма да се проверят цилиндрите?
Коментар
-
Не съм му казвал ама и ти си прав :D може да има всичко в него. Иначе тва за маслото незнам какво да правя... защо изобщо се слага първо едно масло а после се сменя.... да се изчистят точно тези стружки за които говориш ли?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Не съм му казвал ама и ти си прав :D може да има всичко в него. Иначе тва за маслото незнам какво да правя... защо изобщо се слага първо едно масло а после се сменя.... да се изчистят точно тези стружки за които говориш ли?
Коментар
-
Ми не съм му казал, защото още е на фаза разглобяване двигателя... и до скоро се чудех да го правя ли :D Иначе ми се пада кум по принцип, така че едва ли би излъгал, освен ако наистина не знае нещо. Аз сега ще отида при него да видя какво е положението и ще пиша довечера....Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Реших да пиша, за да споделя какво е положението.... Вала беше шлайфан на 2-ри ремонт, сменени всички лагери с нови и колата сега пее с масло 10W40.... чудя се като го сменям (по рано от обичайното) да слагам ли 5W40. Мисля че ако има 10W50 ще е добре, ама то ще е доста скъпоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Реших да пиша, за да споделя какво е положението.... Вала беше шлайфан на 2-ри ремонт, сменени всички лагери с нови и колата сега пее с масло 10W40.... чудя се като го сменям (по рано от обичайното) да слагам ли 5W40. Мисля че ако има 10W50 ще е добре, ама то ще е доста скъпо
Коментар
-
Да и аз се радвам, мерси. Я сега да споделя нещо, питах доста хора..... По тънко ли е 5W40? Естествено повечето твърдяха че е по-тънко. Майстора също казва, че синтетиката била за нови мотори(неизносени) и че няма смисъл да слагам 5W40. И понеже преди да отворят двигателя си нямах и представа от устройството му вътре, сега разбрах как се смазва вала и какво е триенето. Е тогава щом при коляновия вал е имало хлабини, надирания на лагерите и такива неща, няма ли тези хлабини да ги има горе и при разпределителните валове..... и скоро да се обадят и те, понеже главата не исках да я разпарчатосват. И най ме притеснява, като сложа 5W40 да не стане същото "съвпадение" със смяната на маслото да изтропа и главата, въпреки че казвате, че маслото не е помогнало за станалотоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Също да кажа за маслото на скоростите, което сложих Yacco BVX 600 SAE 75W90Не му правя реклама, просто да покажа вискозитета.... Ако бях долял само, нямаше сега да се включват толкова мазно скороститеFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Също да кажа за маслото на скоростите, което сложих Yacco BVX 600 SAE 75W90Не му правя реклама, просто да покажа вискозитета.... Ако бях долял само, нямаше сега да се включват толкова мазно скоростите
Коментар
-
PaUnOff написа:Да и аз се радвам, мерси. Я сега да споделя нещо, питах доста хора..... По тънко ли е 5W40? Естествено повечето твърдяха че е по-тънко. Майстора също казва, че синтетиката била за нови мотори(неизносени) и че няма смисъл да слагам 5W40. И понеже преди да отворят двигателя си нямах и представа от устройството му вътре, сега разбрах как се смазва вала и какво е триенето. Е тогава щом при коляновия вал е имало хлабини, надирания на лагерите и такива неща, няма ли тези хлабини да ги има горе и при разпределителните валове..... и скоро да се обадят и те, понеже главата не исках да я разпарчатосват. И най ме притеснява, като сложа 5W40 да не стане същото "съвпадение" със смяната на маслото да изтропа и главата, въпреки че казвате, че маслото не е помогнало за станалото
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар