Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Yacco или Liqui Moly

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Еми да сложа Yacco-то пак и да карам... А по принцип кое ще е виновно ако двигателя гори повече синтетиката (гумички клапани?), или това няма да се случи?Има ли някакъв вид разработка за вал и лагери или не се налага разработка?
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #32
      PaUnOff написа:
      Еми да сложа Yacco-то пак и да карам... А по принцип кое ще е виновно ако двигателя гори повече синтетиката (гумички клапани?), или това няма да се случи?Има ли някакъв вид разработка за вал и лагери или не се налага разработка?
      Сложи масло на умерена цена, без значение какво е... е не чак M10D или подобно.Някакво масло 10W,15W-40,СМЕНИ го на 1000-3000км.... и основно не юркай колата, карай я в умерените обороти.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #33
        Да тъкмо сега попаднах на някаква подобна тема за едно БМВ 318 и пишеше да не се настъпва над 2500об. и да се сложи 10W40 за 1500 км и после да се смени, ама не пишеше с какво да се кара после
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #34
          PaUnOff написа:
          Еми да сложа Yacco-то пак и да карам... А по принцип кое ще е виновно ако двигателя гори повече синтетиката (гумички клапани?), или това няма да се случи?Има ли някакъв вид разработка за вал и лагери или не се налага разработка?
          Аз лично ненам при смяна на лагери (с подходящ ремонтен размер лагери и съобразено с това шлайфане на вала) да се изисква няква специална разработка с определено масло-просто в началото е хубаво да не я караш с целата газ :D (да излезеш от сервиза с пълна газ, буксуване и прекъсвачи :D )За горенето на маслото няма обективна причина, според която синтетичното масло да го гори повече колата (това за гумичките на клапаните не го разбрах-къф им е проблема точно със синтетичното масло?) Сложи си хубаво синтетично масло 5В40 (марката си е твое предпочитание-на пазара има предостатъчно производители, а и аз от 2-те марки дето са в заглавието на темата не ползвам нито едно за да те посъветвам ) и си джиткай

          Коментар


            #35
            Еми слагам 10W40 може и на Приста :D и карам спокойно.... после след 1000-1500км си връщам синтетиката която е на 10км. Иначе двигателя вътре е чист... е по картера има малко в единия край кафеникав нагар, ама е малко, обаче гледам че картера е отварян и има черен силикон, освен гарнитурата, защо ли?
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #36
              PaUnOff написа:
              Еми слагам 10W40 може и на Приста :D и карам спокойно.... после след 1000-1500км си връщам синтетиката която е на 10км. 1.Иначе двигателя вътре е чист... е по картера има малко в единия край кафеникав нагар, ама е малко, обаче гледам че картера е отварян и има черен силикон, освен гарнитурата, защо ли?2.Другото ми питане е: майстора каза, че ще извади вала без да маха главата, възможно ли е и има ли последствия, освен това че няма да се проверят цилиндрите?
              :D Мма пич, ти верно ли мислиш в мотора ти да си сипеш старото масло, от което сте извадили парчета лагери, стружки и секви такива мизерии? :D Те тва точно според мен, мма изобщо не требе го праиш (без да има никво значение, че маслото е било на 10км) :D Ти тая ти идея сподели ли я с майстора ти? И ако да, той ко ти каза? :D Вместо си даваш парите дори и за Приста дето безсмисленно ше я фърлиш след 1000км. си купи ново хубаво масло и си го сипи в колата и карай

              Коментар


                #37
                Не съм му казвал ама и ти си прав :D може да има всичко в него. Иначе тва за маслото незнам какво да правя... защо изобщо се слага първо едно масло а после се сменя.... да се изчистят точно тези стружки за които говориш ли?
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #38
                  PaUnOff написа:
                  Не съм му казвал ама и ти си прав :D може да има всичко в него. Иначе тва за маслото незнам какво да правя... защо изобщо се слага първо едно масло а после се сменя.... да се изчистят точно тези стружки за които говориш ли?
                  Мми що не си му споделил-нали той ти е майстора, дето си му доверил да ти оправи колата :D Мен ми е много интересно кво му е мнението по тоз въпрос Както ти казах и преди при положение, че сте свалили картера (ще измиете и почистите всичко включая и маслената помпа) не виждам кво има да чистиш и промиваш. Квото и да е засмукано от маслената помпа е останало в масления филтър и след като сипеш новото масло и сложиш хубав нов маслен филтър не виждам некъф проблем си караш спокойно. Пък ако ти се дават допълнително пари-промивай си с квито искаш масла и препарати :D

                  Коментар


                    #39
                    Ми не съм му казал, защото още е на фаза разглобяване двигателя... и до скоро се чудех да го правя ли :D Иначе ми се пада кум по принцип, така че едва ли би излъгал, освен ако наистина не знае нещо. Аз сега ще отида при него да видя какво е положението и ще пиша довечера....
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #40
                      Реших да пиша, за да споделя какво е положението.... Вала беше шлайфан на 2-ри ремонт, сменени всички лагери с нови и колата сега пее с масло 10W40.... чудя се като го сменям (по рано от обичайното) да слагам ли 5W40. Мисля че ако има 10W50 ще е добре, ама то ще е доста скъпо
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #41
                        PaUnOff написа:
                        Реших да пиша, за да споделя какво е положението.... Вала беше шлайфан на 2-ри ремонт, сменени всички лагери с нови и колата сега пее с масло 10W40.... чудя се като го сменям (по рано от обичайното) да слагам ли 5W40. Мисля че ако има 10W50 ще е добре, ама то ще е доста скъпо
                        Хубаво е, че си сглобил мотора и вече всичко е наред Сложи си после свестна синтетика 5В40 и няма да имаш никви грижи (масло 10В50 според мен не ти е необходимо на атмосферна кола, която не се кара нон-стоп в червеното) :D

                        Коментар


                          #42
                          Да и аз се радвам, мерси. Я сега да споделя нещо, питах доста хора..... По тънко ли е 5W40? Естествено повечето твърдяха че е по-тънко. Майстора също казва, че синтетиката била за нови мотори(неизносени) и че няма смисъл да слагам 5W40. И понеже преди да отворят двигателя си нямах и представа от устройството му вътре, сега разбрах как се смазва вала и какво е триенето. Е тогава щом при коляновия вал е имало хлабини, надирания на лагерите и такива неща, няма ли тези хлабини да ги има горе и при разпределителните валове..... и скоро да се обадят и те, понеже главата не исках да я разпарчатосват. И най ме притеснява, като сложа 5W40 да не стане същото "съвпадение" със смяната на маслото да изтропа и главата, въпреки че казвате, че маслото не е помогнало за станалото
                          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                          Коментар


                            #43
                            Също да кажа за маслото на скоростите, което сложих Yacco BVX 600 SAE 75W90Не му правя реклама, просто да покажа вискозитета.... Ако бях долял само, нямаше сега да се включват толкова мазно скоростите
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #44
                              PaUnOff написа:
                              Също да кажа за маслото на скоростите, което сложих Yacco BVX 600 SAE 75W90Не му правя реклама, просто да покажа вискозитета.... Ако бях долял само, нямаше сега да се включват толкова мазно скоростите
                              Екстра си му е вискозитета , даже ако се беше вътрил още 10-ина лв. отгоре моеше да сипеш 75В90 синтетика и да им е още по-мазно на скоростите ти :D И с тва дет си сипал няма имаш грижи и почти сигурно е доста по-добре от бльоджата дет най-вероятно сте източили и никой до ся не е сменял :D

                              Коментар


                                #45
                                PaUnOff написа:
                                Да и аз се радвам, мерси. Я сега да споделя нещо, питах доста хора..... По тънко ли е 5W40? Естествено повечето твърдяха че е по-тънко. Майстора също казва, че синтетиката била за нови мотори(неизносени) и че няма смисъл да слагам 5W40. И понеже преди да отворят двигателя си нямах и представа от устройството му вътре, сега разбрах как се смазва вала и какво е триенето. Е тогава щом при коляновия вал е имало хлабини, надирания на лагерите и такива неща, няма ли тези хлабини да ги има горе и при разпределителните валове..... и скоро да се обадят и те, понеже главата не исках да я разпарчатосват. И най ме притеснява, като сложа 5W40 да не стане същото "съвпадение" със смяната на маслото да изтропа и главата, въпреки че казвате, че маслото не е помогнало за станалото
                                Мми по моите бегли :D познания относно маслата, синтетично 5В40 масло има само плюсове спрямо полусинтетично 10В40 (като почнеш още от студено палене тта........ до по-голямата му стабилност и издръжливост при висока температура), пък ти си прецени сам Тва дет ти е казал майстора ти, ми е едно от любимите ’майсторски’ твърдения дет немат много общо с действителността :D Мноо ми е интересно с кое точно едно по-смотано и ’гъсто’ масло ше помогне на един поизносен мотор? Щот единственото с което ше му помогне според мен е да се доизноси по-бързо и туй то (мма тва на мен не ми звучи като неква далаверка, ко ше каеш :D )

                                Коментар

                                Working...
                                X