Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Yacco или Liqui Moly

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Карам с YACCO VX300 15W50 на 1,6 16V двигател на около 190000км.Имам две смени с него на по 10000км.Само добри отзиви имам.Преди това с немски Риванол синтетика 10в40 и после ESSO 5w40 синтетика все се чуваха повдигачите на студен двигател.И звукът на около 4000 оборота беше по-различен.Сега с якото по равномерно вдига и сваля оборотите.Цената за 5 литра е около 60лв.
    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

    Коментар


      #17
      Еми взех Yacco VX600 5W40 (синтетика но не 100%) тя затова е и под 100 лв, та ще ви кажа отзиви като покарам малко и дали ще вземе да я лапа след 5000км или ще е по-добре от 10W40 на Селения и Елф Също взех и Yacco полусинтетика за скоростната кутия за нея също ще кажа има ли разлика с сегашното което може и да е оригиналното :D
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #18
        Зимата ще усетиш разликата. Дори и сега във фризера можеш да я усетиш. Аз така си играх с проби от Селения ТД 10/40, и Yacco VX600 5/40.

        Коментар


          #19
          Извода: Ще ставам баща!!!! Двигателя роди :D Изглежда е имало някакви хлабини по лагерите или каквото е там и след като я понапънах с 5W40 нещо взе да тропа. Слезнах да поогледам отвън иииииии смени ми се хизиономията: изгасих и я пуснах по инерция до майстора, който беше близко.Тази сутрин ми се обади и като казах че вчера съм сменил маслото с 5W40, реши че е нещо надолу-бутален болт, лагери...е такива неща(то и от там си тропа). Сега ще гледа майстора, ще мери и ще пиша какви са последствията Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #20
            Не трябва веднага да се хвърля вина на маслото. Няма какво да му стане от него, по-скоро може да е дал проблем филтъра..примерно някой клапан да не отворил и да е влошил мазането
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #21
              Еми лампата не е светила... Филтъра е FIAAM. Да поясна че си я понапънах доста колата... може да и е дошло времето. Иначе работеше доста добре с това масло, още като запалих след смяната работеше доста равномерно и тихо
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #22
                Според мен си й е дошло времето, но пиши все пак след това какво е излязло
                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                Powered by Total & Fobos LPG

                Коментар


                  #23
                  Еми излезаха лагери на парчета... Вала се е износил доста. Сега двигателя е свален, ще се праща вала в Пловдив за шлайф и така. Майстора каза че и е дошло времето, но и маслото е помогнало, незнам защо
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #24
                    маслото не е помогналотези пишман майстори са уникалнида разберат веднъж за винаги, че разликата във вискозитета на маслата е при ниски температури -15-20 оСда не говорят празни безмислени приказки за "тънко" масло и подобни глупости
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #25
                      Sev написа:
                      маслото не е помогналотези пишман майстори са уникалнида разберат веднъж за винаги, че разликата във вискозитета на маслата е при ниски температури -15-20 оСда не говорят празни безмислени приказки за "тънко" масло и подобни глупости
                      E, не така бе Sev! То разлика има лятно време, м/у 10W-40 и 15W-40, особена на 4000 об/мин.... колата върви по-леко, ти ся ше ни разправяш.... тънкото си е тънко... особено ако си го зел на ТЪНКАНА!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #26
                        да, това за лекото вървене и по-тихия двигател го забравих :D
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #27
                          Ни са базикайте, чи ни ми е до смях Като почна да му разправям съгласява се, че не е така(че е по-тънка синтетиката) обаче след малко пак ми казва че синтетиката е по-добра, ама за по-нов двигател..та така и не разбрах.. :D Иначе вие какво препоръчвате да сложа след ремонта? Да върна синтетиката обратно в мотора или да сложа 10W40, както преди? Кое ще държи на натоварване повече и няма да изтропа още нещо :D че ми писна
                          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                          Коментар


                            #28
                            Иначе действително, със синтетиката НЕ е верно че е по-шумен двигателя.... даже му е по леко на оборот и не тропкат повдигачите, НО нооо незнам какво е положението във високите обороти? По обяснения и к’вото съм чел знам, че синтетиката се държи по стабилно на натоварване, ама това съвпадение дето се получи при мен незнам как да си го обясна
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #29
                              синтетиката маже по-добре
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #30
                                PaUnOff написа:
                                Ни са базикайте, чи ни ми е до смях Като почна да му разправям съгласява се, че не е така(че е по-тънка синтетиката) обаче след малко пак ми казва че синтетиката е по-добра, ама за по-нов двигател..та така и не разбрах.. :D Иначе вие какво препоръчвате да сложа след ремонта? Да върна синтетиката обратно в мотора или да сложа 10W40, както преди? Кое ще държи на натоварване повече и няма да изтропа още нещо :D че ми писна
                                Ненам съвпадението при теб на кво точно се дължи, но силно се съмнявам да е от това, че си сложил синтетично масло 5В40, вместо полусинтетично 10В40 :D Синтетично масло 5В40 е винаги по-добър вариант за един двигател от масло 10В40 (особено ако е полусинтетично).Синтетичните масла (поне тия дет на тях пише, че са 100% синтетика, щот реално истински синтетични са много малко масла на пазара и тяхната цена е уекинко височка :D ) са доста по-държеливи на натоварвания, температури, окисляване и т.н. в сравнение с полусинтетичните и минералните масла Моя съвет, след ремонта е да си сипеш в моторя хубаво синтетично масло 5В40 и си свиркаш :D

                                Коментар

                                Working...
                                X