Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло Кауфланд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло Кауфланд

    колеги, гледам днес, заредили са в Кауфланд двигателно масло с марката на Кауфланд.някой има ли преки наблюдения за качеството на това масло. питах продавач консултант за произхода на маслото и ми каза че е немско.има минерално 15/40 в сини туби, минерално 10/40 в червени туби, полусинт 10/40 в зелени туби, синтетично 5/40 в сиви туби. тубите са 5литра. цените са изгодни, не знам като качество как е.ако някой знае, моля да сподели.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    #2
    Re: Масло Кауфланд

    anto 1752 написа:
    колеги, гледам днес, заредили са в Кауфланд двигателно масло с марката на Кауфланд.някой има ли преки наблюдения за качеството на това масло. питах продавач консултант за произхода на маслото и ми каза че е немско.има минерално 15/40 в сини туби, минерално 10/40 в червени туби, полусинт 10/40 в зелени туби, синтетично 5/40 в сиви туби. тубите са 5литра. цените са изгодни, не знам като качество как е.ако някой знае, моля да сподели.
    Ами чувал съм че не било зле масълцето.Верно е немско ,пък и Кауфланд няма да си турят главата в торбата и да продават някво скапано масло.Колко е цената ?По-добре отиди в Бриколаж и си вземи Карллубе поне е английско и е ефтинджок
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #3
      s

      И само да допълня колегата ,че в червената туба е полусинтетично маслото и то е за бензинови двигатели,нищо че на табелката на български пише че е минерално.После като прочетеш на самата туба и ще се убедиш.Това е правилното масло за твоята кола и видях че отговаря на стандарт А3/Б4 Значи е хубаво масълцето
      Nissan Primera 1.6 16v P11
      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        колеги не че нещо се заяждам ама да си сипя масло от всичко по лев си е чиста безотговорностако карах лада може и да си сипя тази утайка в колата.Тва масло в тоя магазин-ХРАНИТЕЛЕН предимно, е масло колкото и гумите им са гуми и другите ""илиенски"" авточасти и консумативиЗа такива важни неща не се правят компромиси с парите.
        КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

        Коментар


          #5
          Нищо, че магазина е хранителен там доста често продават пресни гуми Дебика на супер изгодни цени. Изобщо Кауфланд по цени е почти толкова евтин колкото Метро, но поне купуваш колкото бройки искаш а не по 5, 10, 20 и т.н.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Мисля, че е неразумно наиистна да с екупува масло без марка... Най-вероятно , спазвйки политиката на KAUFLAND, маслото ще е евтино. Което означава , че няма да е читаво. По-добре малко повече апри, но поне да се знае марката. Маслото освен че смазва, то си има и други свойства, които в евтините масла са спестени. Затова са и евтини ....
            FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

            Коментар


              #7
              Големите вериги търговски обекти се надяват на името си (в случая и с цената си) да продават не толкова качествени масла. Ето например има масла Шел, ОМВ, Лукойл. Вярно е, че името води клиента към покупка, за това се ориентирай към имена на "маслени" фирми - Селения, Валволин, Кастрол, Приста, Лики Моли (да не изброявам, че може и да объркам някоя).

              Коментар


                #8
                YAROSHKH написа:
                Мисля, че е неразумно наиистна да с екупува масло без марка... Най-вероятно , спазвйки политиката на KAUFLAND, маслото ще е евтино. Което означава , че няма да е читаво. По-добре малко повече апри, но поне да се знае марката. Маслото освен че смазва, то си има и други свойства, които в евтините масла са спестени. Затова са и евтини ....
                Айде сега неразумно било.Повечето в тоя форум караме кола n-та ръка които са на по 15 години средно и са на доизживяване.Какъв е смисъла на кола за 1000 лева да набиваш толкова пари за маслоДа бяха чисто нови коли с перспективата да ги караме още поне 10-15 години разбирам ама то на тия дърти коли квото и да им сипеш ще вървя още 3-4 години и след това така или иначе отиват в моргата.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  за мен смисъла е, че точно заради това че е кола на 16 години и малко и трябва да сдаде багажа , за това по добре да си сипя масло с 20 кинта по скъпо и да знам че няма проблеми а не двигател на 16 години пред блокаж да се скапе от скапани 20 лева спестени Колкото е по стара една кола толкова по малко живот и остава и малко и трябва да се достроши а маслото си е серионзен консуматив.иначе ако е лада за 200 лева дреме ми тя без нищо си се троши
                  КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                  Коментар


                    #10
                    Не мога да кажа нищо за маслото, но искам да ви припомня за антифриза във веригата "Метро", който замръзваше на -5°С, вместо на -38°С и бе изтеглен набързо от продажба. Но колко клиенти "изгоряха" никой не казва.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      stefaka222 написа:
                      иначе ако е лада за 200 лева дреме ми тя без нищо си се троши
                      Аз съм имал и Лада на 30 години и мога да кажа,че се трошеше 10 пъти по малко от бравата.За части да не говорим,на смешни пари са.Сега имам едно комби и ще до връщам към живота
                      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                      Коментар


                        #12
                        Няма никакво значение какво ще е маслото- за автора постнал темата. Ако и ти си на 60г, какво значение има каква ракия ще пиеш! Така и с маслото. Ако искаш да ти върви колата - то качествено Selenia, ако ще я караш две три години още, то има и български за по 2-3 лв литъра. Дано не се строши преди да си я продал и не му завиждам на следващия собственик-колега. За един дизел, дори и на 300-400 000км, не е кой знае какъв пробег за да го отпишете. Затова само качествено масло, а после дори и да станете баровец, го изхвърлете с колата. Колите ни го заслужават!
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #13
                          е,по ли е добро тогава наливно масло от бидони с надпис на уж марков производител

                          Коментар


                            #14
                            angus написа:
                            е,по ли е добро тогава наливно масло от бидони с надпис на уж марков производител
                            Ако намериш място, където продават един варел масло (208л) за по-малко от месеци и си сигурен че го получават от официалния доставчик в България - е по-добре наливно, отколкото да си купиш масло от магазин за салами.
                            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                            Коментар


                              #15
                              те тва е въпроса-да си сигурен,маи няма такова нещо в бг.аз мисля че щом е запечатано,и в туба и е немско/ /требе да е по добро от варелите-пък знае ли човек за това каквото и масло да сложиш/не наливно от 2-3лв/го сменяи на 6-7к да ти е мирна главата :D

                              Коментар

                              Working...
                              X