Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за масло ИНСА Турбо Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето какво има на сайта на API. http://eolcs.api.org/FindBrands.aspили по-добре тук http://eolcs.api.org/DisplayInfo.asp?Info=CompanyNames
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Опел 1.6Д съм карал 9 години с това масло без забележки

      Коментар


        #18
        за маслата

        Колеги, какви са тези японски масла за ТД. За Brava TD100, да предпочета ли Selenia? защото човека, който ще ми го смени ми предложи японско. За каква спицификация да гледам ?Благодаря!
        Независима! Белисима... с BRAVisima
        ТД100, 1.9

        Коментар


          #19
          Re: за маслата

          loli написа:
          Колеги, какви са тези японски масла за ТД. За Brava TD100, да предпочета ли Selenia? защото човека, който ще ми го смени ми предложи японско. За каква спицификация да гледам ?Благодаря!
          Кажи поне каква марка е
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #20
            gogomgogo написа:
            Опел 1.6Д съм карал 9 години с това масло без забележки
            Е как пък караш от 9 години с такова масло след като рафинерията е построена по скоро
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #21
              infineon написа:
              gogomgogo написа:
              Опел 1.6Д съм карал 9 години с това масло без забележки
              Е как пък караш от 9 години с такова масло след като рафинерията е построена по скоро
              бе аз не съм чувал скоро да е строена рафинерия в българия

              Коментар


                #22
                Здравейте, колеги! Гледам, че темата е замряла, но не ми се искаше да правя нова за моето питане. След тази кратка дискусия тук, все пак има ли хора които са ползвали маслото INSA ПРИМА ЛУКС 10W40? Предстои ми смяна на маслото, даже малко май прехвърлих километрите и ми се ще в най-скоро време да го сменя. В момента не мога да отделя повече пари за по-скъпо масло. Досега съм карал 10 години с Приста, ама и те станаха скъпички.В момента съм със синтетиката Приста Ултра 5W40. Проблеми с двигателите не съм имал. Сега случайно попаднах на тази българска марка, но отзивите за тях в нета са много оскъдни и противоположни- от "пълен боклук", до "супер масло". След ровене из сайтовете излиза, че Приста и ИНСА ползват едни и същи базови масла и присадки, поне така е посочено в сайтовете им, но ИНСА-та е почти два пъти по-ефтина от Пристата. Колата ми в момента е Рено Меган бензин 1,4, 2003 г. Ще се радвам ако пишат хора лично ползвали маслото да споделят как се отразява на двигателя.

                Коментар


                  #23
                  инса

                  карал съм си фиата 1,9тд100 със инса и не съм имал проблеми

                  Коментар


                    #24
                    Никога ИНСА ! Преди години имах бензинов Ескорт, който течеше и харчеше маслото. За това му сложих евтино ИНСА 15W40, не помня модела вече. Беше зимата и не особено студено. На следващия ден преди да тръгна, мерих маслото по навик. Само че като извадих щеката, по нея масло нямаше, а имаше грес ! Веднага махнах тоя боклук и налях Шел. Ако е за 10W40 и се търси евтино, в Лидл има немско на 30лв за 5л туба, марката е "W5". Много прилично си е маслото ма Лидл за тия пари.
                    Dacia Duster 1.6 4WD

                    Коментар


                      #25
                      Ами вече го поръчах от сайта им. 4 литра са 17 лв. Ако дойде ще изкарам лятото с него, пък живот и здраве за зимата може да го сменя с друго.

                      Коментар


                        #26
                        motomanjak написа:
                        Ами вече го поръчах от сайта им. 4 литра са 17 лв. Ако дойде ще изкарам лятото с него, пък живот и здраве за зимата може да го сменя с друго.
                        Вярно издевателствуваш и се гавриш с колата... Та то свестен маслен филтър е 10-12лв. (има и по-евтини, разбира се...)
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #27
                          batproho написа:
                          motomanjak написа:
                          Ами вече го поръчах от сайта им. 4 литра са 17 лв. Ако дойде ще изкарам лятото с него, пък живот и здраве за зимата може да го сменя с друго.
                          Вярно издевателствуваш и се гавриш с колата... Та то свестен маслен филтър е 10-12лв. (има и по-евтини, разбира се...)
                          Понеже го поръчвам директно от онлайн магазина на производителя, затова е такава цената. Иначе по бензиностанциите и хипермаркетите е към 30 лв.

                          Коментар


                            #28
                            motomanjak написа:
                            Здравейте, колеги! Гледам, че темата е замряла, но не ми се искаше да правя нова за моето питане. След тази кратка дискусия тук, все пак има ли хора които са ползвали маслото INSA ПРИМА ЛУКС 10W40? Предстои ми смяна на маслото, даже малко май прехвърлих километрите и ми се ще в най-скоро време да го сменя. В момента не мога да отделя повече пари за по-скъпо масло. Досега съм карал 10 години с Приста, ама и те станаха скъпички.В момента съм със синтетиката Приста Ултра 5W40. Проблеми с двигателите не съм имал. Сега случайно попаднах на тази българска марка, но отзивите за тях в нета са много оскъдни и противоположни- от "пълен боклук", до "супер масло". След ровене из сайтовете излиза, че Приста и ИНСА ползват едни и същи базови масла и присадки, поне така е посочено в сайтовете им, но ИНСА-та е почти два пъти по-ефтина от Пристата. Колата ми в момента е Рено Меган бензин 1,4, 2003 г. Ще се радвам ако пишат хора лично ползвали маслото да споделят как се отразява на двигателя.
                            Не блести с нищо маслото. Рециклирано двигателно масло. Доста фирми по света го правят. На двигател с хидравлични компенсатори не бих го налял. На стария 1.4 двг с верига на рено едва ли лятото ще има проблем. Но все пак имай в предвид, че едно натискане в по-сериозни обороти и поставяне на маслото в екстремна ситуация, може да ти коства ремонт на двигател!
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              DJPOPA написа:
                              Никога ИНСА ! Преди години имах бензинов Ескорт, който течеше и харчеше маслото. За това му сложих евтино ИНСА 15W40, не помня модела вече. Беше зимата и не особено студено. На следващия ден преди да тръгна, мерих маслото по навик. Само че като извадих щеката, по нея масло нямаше, а имаше грес !..................
                              В това няма нищо чудно. Минерално масло със зимен индекс 15W под 0гр си е гъстак. Дори с полусинтетика с такъв индекс под -10гр не се препоръчва стартиране на двигателя. Единствено разни специфични масла с такъв индекс, предназначени за тежкотоварния сектор се държат по-нормално зимата и осигуряват що годе смазване в първите секунди след старта в студената част от годината. Но и цената им почва от 20лв/л. Даже е малко. Хубаво е че си го махнал максимално бързо.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Веднъж ползвах полусинтетика INSA 10W-40 на 1.6 16V и за пръв път ми се наложи да долея на този вдигател около половин литър до следваща смяна. Иначе масло като масло.
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X