Въпреки, че маслото е синтетично, то е по-гъсто при раб. температура. И аз се изкушавам за пълна синтетика ама....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло за скоростна кутия на Браво 1.6
Collapse
X
-
biser_as написа:Мми за теб и мен мое да нема особен или никакъв смисъл, мма честно ти кажа според мен тия дето са произвели и измислили кутиите знаят доста по-добре с какво масло точно требе да работят, колкото и лаици като нас да не са съгласни с това :D Аз лично не бих оспорвал какъв да е лубриканта в ръчна кутия произведена примерно от фирма Getrag и на която пише да се кара с АТФPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Въпреки, че маслото е синтетично, то е по-гъсто при раб. температура. И аз се изкушавам за пълна синтетика ама....
Коментар
-
Маслото с което съм сега е със синтетична формула, но не е пълна синтетика. Става въпрос за Тутелата - кар техникс. Минерално не бих използвал вообще, въпреки, че заводското в задния диф. е такова и скоро ще бъде сменено.Под работна температура се разбира вискозитета при 100гр. Поне на пандата съм го мерил, колкото и да е чудно и скоростната си загрява. Всъщност мерил съм и корпуса и маслото. Маслото винаги е по-топло и там където ходя с пандата си стига почти гр. на двг. Но сигурно и самият мотор топли.Ето това масло ме интересува но още незнам цена. Иначе го има в Балкан Пр.http://www.agip.eni.it/agip/SchedaProdotto.do?channelId=-1073757705&da_dove_arrivo=da_menu&RID=@2BlWY|0?xoi dcmWopk&ref_cont=@29sPh|0?xoidcmWopk&catId=-1073757649&cntTypeId=1008&portalId=0&lang=en&sessi onId=22505890&codProd=001271Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Може и 10% прясно мляко :D Сега сериозно. Ако натрупаш опита с продуктите, който имам аз, те уверявам, че ще спреш да се бъзикаш. А ако въпроса е сериозен: Комбинацията е изпробвана многократно, не само на италиански автомобили, винаги е съобразявано експлоатационното равнище. Винаги е водила до положителни резултати. Никога не е отваряна такава скоростна кутия от мен, но не мисля, че един по-лесно превключващ се механизъм и по-малко шумящ, а в някои случаи и по-нисък разход, се е почуствал прецакан.
Коментар
-
ogi28b написа:Danchojn написа:Може и 10% прясно мляко :D Сега сериозно. Ако натрупаш опита с продуктите, който имам аз, те уверявам, че ще спреш да се бъзикаш. А ако въпроса е сериозен: Комбинацията е изпробвана многократно, не само на италиански автомобили, винаги е съобразявано експлоатационното равнище. Винаги е водила до положителни резултати. Никога не е отваряна такава скоростна кутия от мен, но не мисля, че един по-лесно превключващ се механизъм и по-малко шумящ, а в някои случаи и по-нисък разход, се е почуствал прецакан.
Коментар
-
Ами ето един пример с автомобил рено 1.7 бензин пълен инжекцион. Обслужвана е навреме и е при сегашният си собственик е от близо 8 години. Имаше проблеми с превключването, особенно като загрее едвам се мърда лоста. И аз я карах, все едно отдолу някой противодейства. И какво правихме.1. Сипахме предписано от производителя масло - полусинтетика на елф 75/80 - нищо2. Смяна със синтетично 75/90 - леко по-добре. Така 3 месеца.3. Тутела кар техникс - 75/85 - синтетично. Дават го и за 4х4 трансмисии. Може да се каже, че беше доста добре. И понеже разходите така и така станаха големи и нещата отиваха в добра посока -->4. Добавихме 10% Политрон МТС. Не си спомням след колко км. но ск.к. вече няма забележки.Втори пример.Джип с виещ диференциал но все още не толкова страшно. Маслото бе сменено - нищо. Добавихме Политрон - звукът не изчезна напълно но намаля в такава степен, че се чува само ако го знаеш че съществува. Не дава поводи, че ще се влоши.Има още и още. Та тази тутела я препоръчвам, защото като експлоатационно ниво, никак не е зле. А добавянето на Политрон винаги е било в плюс. Е някой ще каже, че това е субективно, но това са фактите за мен.Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Ето това масло ме интересува но още незнам цена. Иначе го има в Балкан Пр.http://www.agip.eni.it/agip/SchedaProdotto.do?channelId=-1073757705&da_dove_arrivo=da_menu&RID=@2BlWY|0?xoi dcmWopk&ref_cont=@29sPh|0?xoidcmWopk&catId=-1073757649&cntTypeId=1008&portalId=0&lang=en&sessi onId=22505890&codProd=001271
Коментар
-
Danchojn написа:Ами ето един пример с автомобил рено 1.7 бензин пълен инжекцион. Обслужвана е навреме и е при сегашният си собственик е от близо 8 години. Имаше проблеми с превключването, особенно като загрее едвам се мърда лоста. И аз я карах, все едно отдолу някой противодейства. И какво правихме.1. Сипахме предписано от производителя масло - полусинтетика на елф 75/80 - нищо2. Смяна със синтетично 75/90 - леко по-добре. Така 3 месеца.3. Тутела кар техникс - 75/85 - синтетично. Дават го и за 4х4 трансмисии. Може да се каже, че беше доста добре. И понеже разходите така и така станаха големи и нещата отиваха в добра посока -->4. Добавихме 10% Политрон МТС. Не си спомням след колко км. но ск.к. вече няма забележки.Втори пример.Джип с виещ диференциал но все още не толкова страшно. Маслото бе сменено - нищо. Добавихме Политрон - звукът не изчезна напълно но намаля в такава степен, че се чува само ако го знаеш че съществува. Не дава поводи, че ще се влоши.Има още и още. Та тази тутела я препоръчвам, защото като експлоатационно ниво, никак не е зле. А добавянето на Политрон винаги е било в плюс. Е някой ще каже, че това е субективно, но това са фактите за мен.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар