Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло за скоростна кутия на Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Въпреки, че маслото е синтетично, то е по-гъсто при раб. температура. И аз се изкушавам за пълна синтетика ама....
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      biser_as написа:
      Мми за теб и мен мое да нема особен или никакъв смисъл, мма честно ти кажа според мен тия дето са произвели и измислили кутиите знаят доста по-добре с какво масло точно требе да работят, колкото и лаици като нас да не са съгласни с това :D Аз лично не бих оспорвал какъв да е лубриканта в ръчна кутия произведена примерно от фирма Getrag и на която пише да се кара с АТФ
      Еее, не оспорвам препоръката на производителя.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        Danchojn написа:
        Въпреки, че маслото е синтетично, то е по-гъсто при раб. температура. И аз се изкушавам за пълна синтетика ама....
        Не го мисли толкоз, че е по-гъсто и т.н. Синтетичното масло е в пъти по-добро и по-устойчиво спрямо минералното и нема вариант да ти прецака кутията, ако тва те притеснява :D Единствения му гаден недостатък е цената :D Между другото ти хубаво ползваш тоз израз "работна температура", мма според мен едва ли си имаш няква идея ква е температурата на маслото в твоята скоростна кутия (съмнявам се да си монтирал датчик в кутията и да следиш температурата на маслото), пък и таз така наречена от теб работна температура зависи от доста неща и в една и съща кутия зимата при нормално градско каране може да е една, а лятото при магистрално каране с 160+км/ч може да е доооооста по-различна Дет се вика-отдай се на изкушението и определено нема съжаляваш :D (особено зимата, когато с минералното масло на 2 години скоростите требе ги превключва културист, докато се поразбърка греста в кутията, наречена масло :D )

        Коментар


          #34
          Маслото с което съм сега е със синтетична формула, но не е пълна синтетика. Става въпрос за Тутелата - кар техникс. Минерално не бих използвал вообще, въпреки, че заводското в задния диф. е такова и скоро ще бъде сменено.Под работна температура се разбира вискозитета при 100гр. Поне на пандата съм го мерил, колкото и да е чудно и скоростната си загрява. Всъщност мерил съм и корпуса и маслото. Маслото винаги е по-топло и там където ходя с пандата си стига почти гр. на двг. Но сигурно и самият мотор топли.Ето това масло ме интересува но още незнам цена. Иначе го има в Балкан Пр.http://www.agip.eni.it/agip/SchedaProdotto.do?channelId=-1073757705&da_dove_arrivo=da_menu&RID=@2BlWY|0?xoi dcmWopk&ref_cont=@29sPh|0?xoidcmWopk&catId=-1073757649&cntTypeId=1008&portalId=0&lang=en&sessi onId=22505890&codProd=001271
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #35
            Danchojn написа:
            Може и 10% прясно мляко :D Сега сериозно. Ако натрупаш опита с продуктите, който имам аз, те уверявам, че ще спреш да се бъзикаш. А ако въпроса е сериозен: Комбинацията е изпробвана многократно, не само на италиански автомобили, винаги е съобразявано експлоатационното равнище. Винаги е водила до положителни резултати. Никога не е отваряна такава скоростна кутия от мен, но не мисля, че един по-лесно превключващ се механизъм и по-малко шумящ, а в някои случаи и по-нисък разход, се е почуствал прецакан.
            Изобщо не се бъзикам. Препоръчваш нещо, сподели до какво води? Малко несериозно ми звучи "Имам опит с тази комбинация и тя води до положителни резултати". Явно ще трябва подробно да чета и другата тема за добавките политрон, за да ми стане по-ясно, но ако може накратко поне да кажеш защо е добре да се използва тази комбинация?

            Коментар


              #36
              ogi28b написа:
              Danchojn написа:
              Може и 10% прясно мляко :D Сега сериозно. Ако натрупаш опита с продуктите, който имам аз, те уверявам, че ще спреш да се бъзикаш. А ако въпроса е сериозен: Комбинацията е изпробвана многократно, не само на италиански автомобили, винаги е съобразявано експлоатационното равнище. Винаги е водила до положителни резултати. Никога не е отваряна такава скоростна кутия от мен, но не мисля, че един по-лесно превключващ се механизъм и по-малко шумящ, а в някои случаи и по-нисък разход, се е почуствал прецакан.
              Изобщо не се бъзикам. Препоръчваш нещо, сподели до какво води? Малко несериозно ми звучи "Имам опит с тази комбинация и тя води до положителни резултати". Явно ще трябва подробно да чета и другата тема за добавките политрон, за да ми стане по-ясно, но ако може накратко поне да кажеш защо е добре да се използва тази комбинация?
              И аз не мога да разбера какви са тия положителни резултати. Каквото и средна хубост масло да сложиш, все ще си работи кутията. Имам едно рено 87 година дето не го знам с кво масло е. Веднъж е сменяно преди 6 години и слава богу си включва. Моята кутия тече от някъде, почна да хърка задната сипах си това тутела 75 алабала и си работи. Много ги мислите тия работи ми се струва

              Коментар


                #37
                Ами ето един пример с автомобил рено 1.7 бензин пълен инжекцион. Обслужвана е навреме и е при сегашният си собственик е от близо 8 години. Имаше проблеми с превключването, особенно като загрее едвам се мърда лоста. И аз я карах, все едно отдолу някой противодейства. И какво правихме.1. Сипахме предписано от производителя масло - полусинтетика на елф 75/80 - нищо2. Смяна със синтетично 75/90 - леко по-добре. Така 3 месеца.3. Тутела кар техникс - 75/85 - синтетично. Дават го и за 4х4 трансмисии. Може да се каже, че беше доста добре. И понеже разходите така и така станаха големи и нещата отиваха в добра посока -->4. Добавихме 10% Политрон МТС. Не си спомням след колко км. но ск.к. вече няма забележки.Втори пример.Джип с виещ диференциал но все още не толкова страшно. Маслото бе сменено - нищо. Добавихме Политрон - звукът не изчезна напълно но намаля в такава степен, че се чува само ако го знаеш че съществува. Не дава поводи, че ще се влоши.Има още и още. Та тази тутела я препоръчвам, защото като експлоатационно ниво, никак не е зле. А добавянето на Политрон винаги е било в плюс. Е някой ще каже, че това е субективно, но това са фактите за мен.Поздрави!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  Сега да не си помисли някой, че имам сервиз. Всичко е любителско. Просто аз и приятелите ми не стъпваме в сервиз а се борим сами.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #39
                    Не очаквах, че ще стане такава дискусия. Мислех, че има един отговор, както е Селения Голд при маслата за двигателя.
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #40
                      Danchojn написа:
                      Ето това масло ме интересува но още незнам цена. Иначе го има в Балкан Пр.http://www.agip.eni.it/agip/SchedaProdotto.do?channelId=-1073757705&da_dove_arrivo=da_menu&RID=@2BlWY|0?xoi dcmWopk&ref_cont=@29sPh|0?xoidcmWopk&catId=-1073757649&cntTypeId=1008&portalId=0&lang=en&sessi onId=22505890&codProd=001271
                      Аз лично немоем ти помогнем отностно туи масло-не харесвам италянски и американски масла :D От много години във всичките ми коли, без значение италянски или не, всичко що е флуид или масло е с марка Мотул и несъм имал никога абсолютно никакви грижи

                      Коментар


                        #41
                        Danchojn написа:
                        Ами ето един пример с автомобил рено 1.7 бензин пълен инжекцион. Обслужвана е навреме и е при сегашният си собственик е от близо 8 години. Имаше проблеми с превключването, особенно като загрее едвам се мърда лоста. И аз я карах, все едно отдолу някой противодейства. И какво правихме.1. Сипахме предписано от производителя масло - полусинтетика на елф 75/80 - нищо2. Смяна със синтетично 75/90 - леко по-добре. Така 3 месеца.3. Тутела кар техникс - 75/85 - синтетично. Дават го и за 4х4 трансмисии. Може да се каже, че беше доста добре. И понеже разходите така и така станаха големи и нещата отиваха в добра посока -->4. Добавихме 10% Политрон МТС. Не си спомням след колко км. но ск.к. вече няма забележки.Втори пример.Джип с виещ диференциал но все още не толкова страшно. Маслото бе сменено - нищо. Добавихме Политрон - звукът не изчезна напълно но намаля в такава степен, че се чува само ако го знаеш че съществува. Не дава поводи, че ще се влоши.Има още и още. Та тази тутела я препоръчвам, защото като експлоатационно ниво, никак не е зле. А добавянето на Политрон винаги е било в плюс. Е някой ще каже, че това е субективно, но това са фактите за мен.Поздрави!
                        Ами не знам, споделям наблюдения. А между другото имах предвид същото рено 21, 1.7 но моно. А маслото го сменихме, защото майстора го беше източил като сменяше маншон ли, какво ли и забрави да сипе друго идиота. И така карах и започна някакъв шум върнах се и няма масло. Сложихме и си върви колата от тогава, трета включва с леко побутване напред. Друг пример: опел зафира на има няма 20к км, е утрепах и не можах един път да включа първа да тръгна. Същото важеше и за ръчната, веднъж я вдигнах и не можах да я спусна после. Какво и да, примерни разни ама дали ще си сложа тутела или политрон, разлика никаква няма да намеря, не си ли съгласен, нито кутията ми ще изкара повече време с политрона. Това ми е мисълта.

                        Коментар


                          #42
                          Сега видях,че съм слагал на моята Tutela Zc 75 Synth.Останало ми е около 250мл.След като съм го сменил не ми е давало ядове.Бил съм много доволен :D
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #43
                            Днес смених моето с АТФ.Според мен след смяната лоста за скоростите е станал при превключване малко по плътен.Много съм доволен :D
                            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                            Коментар


                              #44
                              Не знам какво е по-плътен лост, но ако не пише изрично да се кара с АТФ няма повод да се радваш. Особенно ако синхронизаторите са от цветен метал.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X