Ако тръгна повече да обяснявам, ще има все повече въпроси. Тук не говорим за вода срещу масло. Сравняваме масла по ВИ и съответно масла от група 1,2,3,4. За съжаление нямам толкова време да пиша.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
selenia менте или издухан двигател???
Collapse
X
-
Danchojn написа:Ако тръгна повече да обяснявам, ще има все повече въпроси. Тук не говорим за вода срещу масло. Сравняваме масла по ВИ и съответно масла от група 1,2,3,4. За съжаление нямам толкова време да пиша.
Коментар
-
Не бива да се обижда Селенията. Но има и по-хубаво от нея. Не се сещам как по-накратко да обясна, но ВИ зависи от доста неща. Масло с Много висок ВИ означава че е стабилно при високи температури, най-общо казано. Но точно тези масла, може изобщо да не "слепват" с металните части при -10гр например. Затова горе писах, че този параметър не дава никаква представа за маслото при ниски температури, когато е най-голяма износването. Тогава работят антизадирни присадки, на които се разчита най вече при разпределителният вал, за двг-та с горен такъв.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Не бива да се обижда Селенията. Но има и по-хубаво от нея. Не се сещам как по-накратко да обясна, но ВИ зависи от доста неща. Масло с Много висок ВИ означава че е стабилно при високи температури, най-общо казано. Но точно тези масла, може изобщо да не "слепват" с металните части при -10гр например. Затова горе писах, че този параметър не дава никаква представа за маслото при ниски температури, когато е най-голяма износването. Тогава работят антизадирни присадки, на които се разчита най вече при разпределителният вал, за двг-та с горен такъв.
Коментар
-
Danchojn написа:Тия теории не ги измислям аз! Хората знаят и пишат книги и стандарти, аз споделям прочетеното.
Коментар
-
Май не сте ме разбрали от начало. Не казвам, че маслата от група 1 които имат ВИ около 120 са по-добри от маслата в група 3 например. То лонглайф маслата са от група 3 и нагоре. Но в зависимост от това какво има в конкретното масло и за какво е предназначено може да се окаже, че пална синтетика с ВИ 170, е по-добра от пълна синтетика с ВИ 180 например. Сравняваме близки масла и едва ли мотора ще разбере разликата в болшинството от случайте.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Май не сте ме разбрали от начало. Не казвам, че маслата от група 1 които имат ВИ около 120 са по-добри от маслата в група 3 например. То лонглайф маслата са от група 3 и нагоре. Но в зависимост от това какво има в конкретното масло и за какво е предназначено може да се окаже, че пална синтетика с ВИ 170, е по-добра от пълна синтетика с ВИ 180 например. Сравняваме близки масла и едва ли мотора ще разбере разликата в болшинството от случайте.
Коментар
-
Danchojn написа:10W40 - 170neonglow написа:Ами добре, колегата каза, че по вискозитетен индекс се сравнявали и има логика в това.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Danchojn написа:5W40 - 172 10W40 - 170
Коментар
-
Airfan написа:Започнахте да ми говорите на китайски, за това аз искам да попитам като лаик - има ли някъде спецификация, по която се класифицират маслата по критерий кое колко дълго си запазва качествата, защото май това е основният проблем - колко дълго въпросните масла отговарят на спецификацията.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар