Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консумативи за "Grande Punto".

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консумативи за "Grande Punto".

    Пускам тема тук, за да е по-лесно достъпна и да не се налага четенето на сто други теми за модела.... а и за да изказвате конкретни мнения и препоръки?!......след 40’000км. пробег, изминат за 2 години и 9 месеца, дойде времето в което ще трябва да обслужвам колата извън оторизиран сервиз и се изправих пред дилемата за консумативите..... както често се случва тук.Разликата е, че реших, вместо да купувам оригинални консумативи и то на космически цени, да си купя по-хубави.Започвам по ред на номерата:1. Масло.До сега в Гърция ми сипваха масло "Shell Helix HX7" 10W-40.Аз възнамерявам да сменя маслото с "Agip Sint Evolution" 5W-40, след като подочух няколко хвалебствия за продукта.Освен това характеристиките му се приближават много до маслото използвано до сега.Цената е 23,50лв. за 1 литър, като на мен са ми нужни 2,9л. или казано по друг начин - 70,50лв.2. Маслен филтър."Прежалих" 10,00лв. повече от оригиналния, чиято цена варира 9-12лв., и си купих K&N маслен филтър 3. Въздушен филтър.Също както и с масления, реших, че няма смисъл да давам 39лв. за оригинален, при цена на K&N 80,00лв., който обаче е практически вечен и е нужно само да се почиства с почистващ комплект.След което размислих и реших да си поръчам цял комплект K&N с филтър и въздоховод за 159,00лв.Инвестиция, която след три обслужвания ще се изплати 4. Филтър на купето.Тук нямам голям избор и взех филтър "Mahle", който ще купя за 30,00лв., от същото място, където ще купя маслото.5. Спирачки.При цена от 140лв. за брой оригинален преден диск и 80,00лв. за оригинални предни накладки, просто е грехота да не си купя Brembo или EBC Brembo струват 290лв. пълен комплект предни дискове с накладки.При EBC същия пълен комплект струва 200,00лв.Задните челюсти на барабана струват 130-150лв. оригинални Изобщо не съм търсил алтернативи, защото тези на колата сигурно ще искарат още 40’000км. :D Спрях се на ЕВС.6. Ремъци и ролки.Момчето което ми продава маслото и филтъра за климатика ми предложи ангренажен ремък Gates, който съм чувал, че има задоволително качество, а цената му е 24,00лв.Обтяжната ролка към този ремък е на SKF, пак от същия човек, срещу скромните 72,00лв.Алтернаторния ремък - Gates за 21,00лв.Обтяжна ролка за него - SKF за 84,00лв.

    #2
    къде има маслени филтри KN?нещо евтинко си го взел, някаква промоция си хванал :D
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Не можеш да познаеш от къде е?!Струва 9 лири За съжаление имат само един модел HP-1010 за 1.4 на Гранде Пунто, 500, Панда и......... Стило 2.4 Не ми се вярва 1.4-16v да има особена разлика при Браво, та може и за него да стане - като пристигне можем да го пробваме, ако желаеш

      Коментар


        #4
        няма какво да го меримабсолютно същия еако стане на твоята ще стане и на моята :Dако не си ги поръчал, вземи 2да имам за следващата смяна
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Още има време да ти поръча и на теб, ако желаеш?!По принцип търговеца доставя и директно до България, но струва още 3 лири.Аз поръчвам през човек в Англия и комбинираната доставка тръгва в сряда - цената на доставката до тук зависи само и единствено от теглото на стоката Редакция: Не бях прочел мнението ти - поръчал съм още два маслени филтъра K&N, общо стават три броя.Към края на следващата седмица трябва да пристигнат

          Коментар


            #6
            Такова масло продава един колега в алфа форума. Дава и отстъпка от цената.Кой го хвали това масло? До сега рядко съм срещал хора, които да карат с такова. Пиши отзиви после
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #7
              За същото момче (Венци) става въпрос, но не исках да правя реклама

              Коментар


                #8
                За 1 не знам, но за 5 избора ти е много добър.За 3 - гледай да е на място, откъдето да взима студен въздух, иначе - едно голямо нищо.4. все тая, да е с активен въглен и да го сменяш често, там е ключа.Бравото го карах с ремъци Гейтс и ролки SKF И нямаше щурци, оркестри и прочие
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Надявам се, че малко по-скъпите консумативи ще ми се отблагодарят с безпроблема работа Но виж за активния въглен не се бях сетил.... ще трябва да попитам!

                  Коментар


                    #10
                    О разликата с обикновения е голяма, аз не знаех и купих обикновен и миришеше като карам зад някой с АГУ.А аз мразя миризмата на сурова ГАЗ. Не вярвах, но след като сложих такъв, при затворена циркулация на въздуха, в купето няма никакви миризми.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      екстрамерсикато пристигнат дай знак :D
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Kuku написа:
                        Надявам се, че малко по-скъпите консумативи ще ми се отблагодарят с безпроблема работа Но виж за активния въглен не се бях сетил.... ще трябва да попитам!
                        За номер 3 въобще не се мятай в приключението.Както спомена за "отблагодаряване" това нещо няма да се случи с този филтър, определено.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Ако искаш да си начешеш "крастата" - вземи пак K&N, но да е панелен.Аз го изтраях една седмица точно и в кофата за боклук - само стана шумен двигателя. Нямаше да го казвам това ама ВО ме подтикна
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Аз знам, че ще стане по-шумен двигателя, то даже го пише и в спесификациите, но не вярвам да е нетърпимо, а и все пак съм карал "Bravo HGT" с конусен филтър хванат директно за дебитомера Ще видим, вече всичко е платено и няма връщане назад - поне ще знаят колегите занапред да не се прецакват с такива филтърни комплекти А реално мога да го продам на някой рацер за 100лв., тъй като тук това нещо струва около 300 кинта П.П.Само да допълня че обикновен спортен/панелен филтър K&N струва 90лв. с доставката до България.

                            Коментар


                              #15
                              Тогава му осигури свж въздух, на срещата в Карандила, показахме на един колега с данни, как го спъва горещия въздух
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X