Аз от любопитсво прегледах видеото за НYMIN, обаче освен него, се оказа че има още много такива, на различни марки масла и добавки. Шах с пешката Ще взема да си намеря една такава машинка и ще направя клип за SELENIA Всъщност, на какво да вярвам ? На някакви клипове с рекламна цел, или на това което видях, като свалих капака на клапаните на моя ДВГ ? Кара се само със SELENIA TD 10W40 и не видях нито клей, нито мизерия нито износване по гърбиците на разпределителния вал. На кое да вярвам, колеги ? Виждал съм и ДВГ карани с калпави масла ... е там наистина си е трагедия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз не се конкурирам с никого. При всички положения, Политрон налагат съвсем ново виждане и технология в смазването. Написаното и показаното от тях,е тествано лично от мен и всичко се покрива на 100%. За пореден път ще го кажа - Най хубавото на този продукт, е че е истина. Може да изравяте какви ли не клипчета от нета, но докато не си изцапате ръцете и заровите в тестове, истински тестове, ще си останете със суетата си. Тук има хора дето изписаха много неверни неща. Но истината, е че след като аз мога да направя тестове, то всеки при желание може. Някои хора пък мислят че един ДВГ е адски сложна машина и маслото може да е само едно единствено за него. И т.н и т.н. Пореден тест и доказателство за способностите на МТС Автомобила е Рено Канго - Турбо дизел. Тракащ и тресящ се двг. Разпределителният вал със сериозни драскотини. След добавянето на МТС в ДВГ и GDFC в горивото и навъртяни общо 560км след обработка, мотора се държи стабилно. Няма ги неприятните вибрации, които бяха почти сигурно от разпръсквачите. Драскотините по гърбиците на разпределителният вал отсъстват и са полирани идеално. Сега се засича какво ще се случи с разхода. Скоро ще има още резултати.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Пореден резултат от Политрон. Автомобила на Наско - Atanas71 бе третиран преди време с МТС. От днес е зареден с Политрон 10W40. Имаше шум от гърбиците на изпускателния вал в областта на четвърти цилиндър. Човека е специалист в областта. Проверил е с необходимите пособия шума при различни обороти. При оборотите на които най-силно се е проявявал. Категорично глухото хлопане отсъства. Това е поредното доказателство за способностите на продукта. Фактите са неоспорими.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Пореден резултат от Политрон. Автомобила на Наско - Atanas71 бе третиран преди време с МТС. От днес е зареден с Политрон 10W40. Имаше шум от гърбиците на изпускателния вал в областта на четвърти цилиндър. Човека е специалист в областта. Проверил е с необходимите пособия шума при различни обороти. При оборотите на които най-силно се е проявявал. Категорично глухото хлопане отсъства. Това е поредното доказателство за способностите на продукта. Фактите са неоспорими.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Един въпрос , при положение че в скоростната кутия количеството масло е 2л. при третиране с МТС трябва ли да спаза наливане на 10%-200гр. МТС или да изсипа цяла опаковка? Проблем ли е да източа 400гр. и да налея цяла опаковка МТС ?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колкото и МТС да налееш, то толкова количество масло трябва да извадиш. Лесно става със голяма спринцовка, шлаух и през пробката. Що се отнася до количеството то и Пандата в момента ми е с над 10% МТС в скоростната кутия. Производителя на продукта казва, че не е необходимо повече от 10%. Така че въпрос на твоя лична преценка. Все пак не прекалявай. Количество МТС между 10-20% по никакъв начин не може да навреди, само ползи ще има. Не забравяй, че МТС не е заместител на масло. Затова не трябва да се прекалява. Вчера сменях семеринг за скоростна кутия, за втори път на един и същ автомобил. Еми лагера на дифа се вижда прекрасно като се махне семеринга. 60 000км има с МТС в кутията. Разликата спрямо преди, когато кутията не беше третирана с Политрон е от земята до небето. Същия този автомобил от среден разход 10/100 е 7-8/100. Автомобила е като моя, комплексно обработен с продукта - навсякъде и GDFC в горивото. Наско, кой каквото иска да си приказва, много хора мразят Политрон защото наистина работи, а те не печелят от това. Аз и моите приятели одавна сме усетили по джоба какво значи да ползваш Политрон. Хората все още не осъзнават какво пропускат.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Колкото и МТС да налееш, то толкова количество масло трябва да извадиш. Лесно става със голяма спринцовка, шлаух и през пробката. Що се отнася до количеството то и Пандата в момента ми е с над 10% МТС в скоростната кутия. Производителя на продукта казва, че не е необходимо повече от 10%. Така че въпрос на твоя лична преценка. Все пак не прекалявай. Количество МТС между 10-20% по никакъв начин не може да навреди, само ползи ще има. Не забравяй, че МТС не е заместител на масло. Затова не трябва да се прекалява. Вчера сменях семеринг за скоростна кутия, за втори път на един и същ автомобил. Еми лагера на дифа се вижда прекрасно като се махне семеринга. 60 000км има с МТС в кутията. Разликата спрямо преди, когато кутията не беше третирана с Политрон е от земята до небето. Същия този автомобил от среден разход 10/100 е 7-8/100. Автомобила е като моя, комплексно обработен с продукта - навсякъде и GDFC в горивото. Наско, кой каквото иска да си приказва, много хора мразят Политрон защото наистина работи, а те не печелят от това. Аз и моите приятели одавна сме усетили по джоба какво значи да ползваш Политрон. Хората все още не осъзнават какво пропускат.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Danchojn написа:Колкото и МТС да налееш, то толкова количество масло трябва да извадиш. Лесно става със голяма спринцовка, шлаух и през пробката. Що се отнася до количеството то и Пандата в момента ми е с над 10% МТС в скоростната кутия. Производителя на продукта казва, че не е необходимо повече от 10%. Така че въпрос на твоя лична преценка. Все пак не прекалявай. Количество МТС между 10-20% по никакъв начин не може да навреди, само ползи ще има. Не забравяй, че МТС не е заместител на масло. Затова не трябва да се прекалява. Вчера сменях семеринг за скоростна кутия, за втори път на един и същ автомобил. Еми лагера на дифа се вижда прекрасно като се махне семеринга. 60 000км има с МТС в кутията. Разликата спрямо преди, когато кутията не беше третирана с Политрон е от земята до небето. Същия този автомобил от среден разход 10/100 е 7-8/100. Автомобила е като моя, комплексно обработен с продукта - навсякъде и GDFC в горивото. Наско, кой каквото иска да си приказва, много хора мразят Политрон защото наистина работи, а те не печелят от това. Аз и моите приятели одавна сме усетили по джоба какво значи да ползваш Политрон. Хората все още не осъзнават какво пропускат.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
dudulia написа:Danchojn написа:Колкото и МТС да налееш, то толкова количество масло трябва да извадиш. Лесно става със голяма спринцовка, шлаух и през пробката. Що се отнася до количеството то и Пандата в момента ми е с над 10% МТС в скоростната кутия. Производителя на продукта казва, че не е необходимо повече от 10%. Така че въпрос на твоя лична преценка. Все пак не прекалявай. Количество МТС между 10-20% по никакъв начин не може да навреди, само ползи ще има. Не забравяй, че МТС не е заместител на масло. Затова не трябва да се прекалява. Вчера сменях семеринг за скоростна кутия, за втори път на един и същ автомобил. Еми лагера на дифа се вижда прекрасно като се махне семеринга. 60 000км има с МТС в кутията. Разликата спрямо преди, когато кутията не беше третирана с Политрон е от земята до небето. Същия този автомобил от среден разход 10/100 е 7-8/100. Автомобила е като моя, комплексно обработен с продукта - навсякъде и GDFC в горивото. Наско, кой каквото иска да си приказва, много хора мразят Политрон защото наистина работи, а те не печелят от това. Аз и моите приятели одавна сме усетили по джоба какво значи да ползваш Политрон. Хората все още не осъзнават какво пропускат.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
dudulia написа:Данчо,защо не предложат този продукт на автомобилните производители? Те се чудят как да смъкнат разхода на автомобила с какви ли не подобрения. Според теб разхода намаля с 20-30% Същия този автомобил от среден разход 10/100 е 7-8/100.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn ,подхода ти е много коварен . Имаше конкретни предизвикателства ,които ти просто избягваш и си продължаваш в тона -"едно си баба знае ,едно си баба бае" . Човека от БАН в началото на дискусията искаше да направи пълен анализ на структурата,защо не виждам резултати ,всичко се забрави .. Нека да се направи един структурен анализ най-после,нека да видим снимките от този анализ ,по добра реклама от това няма да има ...
Коментар
-
plamen33 написа:Danchojn ,подхода ти е много коварен . Имаше конкретни предизвикателства ,които ти просто избягваш и си продължаваш в тона -"едно си баба знае ,едно си баба бае" . Човека от БАН в началото на дискусията искаше да направи пълен анализ на структурата,защо не виждам резултати ,всичко се забрави .. Нека да се направи един структурен анализ най-после,нека да видим снимките от този анализ ,по добра реклама от това няма да има ...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ти си чел уж темата но нищо не си проумял. Политрон работи винаги при температура и налягане. Не прави защитен механичен слой а вид студено легиране на метала. Става част от метала. Никакви слоеве няма. Метала на ниво една-две кристални решетки се променя. Колко дълбоко ще проникне в кристалната структура на метала зависи от температурата и налягането. Дейтвието му не само че е мигновено ами и адски издръжливо. И това продължава непрекъснато. И не забравяй, че никой не ти го е сипал на сила. Но за да се настървиш така, явно и ти разбираш, че МТС работи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар