Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Ще се грижи по най-добрия възможен начин. Що не ползваш фунииииийчица Аз преди малко приключих с ремонта на една лагер-главина. Свалихме я защото лагера "хрупаше". Въртейки главината на ръка тя задържаше. Като махнах семерингите вътре имаше не лубрикант а кал. Обилно със спрея и изтече чернилката. После малко МТС. После грес Политрон. Въртене малко хваната по подходящ начин, не на автомобила. След минута въртене главината се движеше вече без грам шум. Струва доста, но малко от тези "чудеса" ще и позволят да се движи още доста, да не кажа завинаги. Всеки един лагер, минал през ръцете ми получава Грес Политрон - до момента нямам такъв повреден. Слагал съм Политрон грес дори на най-калпавите БРЕДА, дето ги плюем всички - е имам такива на над 60 000км и са добре. Същите такива но с тяхната си грес извиха на около 15 000.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Ще се грижи по най-добрия възможен начин. Що не ползваш фунииииийчица Аз преди малко приключих с ремонта на една лагер-главина. Свалихме я защото лагера "хрупаше". Въртейки главината на ръка тя задържаше. Като махнах семелингите вътре имаши не лубрикант а кал. Обилно със спрея и изтече чернилката. После малко МТС. После грес Политрон. Въртене малко хваната по подходящ начин, не на автомобила. След минута въртене главината се движеше вече без грам шум. Струва доста, но малко от тези "чудеса" ще и позволят да се движи още доста, да не кажа завинаги. Всеки един лагер, минал през ръцете ми получава Грес Политрон - до момента нямам такъв повреден. Слагал съм Политрон грес дори на най-калпавите БРЕДА, дето ги плюем всички - е имам такива на над 60 000км и са добре. Същите такива но с тяхната си грес извиха на около 15 000.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Е, вечен беше малко изхвърляне. Просто исках да наблегна какво се случва. В случая главината не беше здала богу дух тотално. Но имай в предвид, че политрон МТС не предпазва чисто механично като другите лубриканти. Той регенерира повърхността в напълно нова. В ръководството за използване на МТС пише, че не е панацея за механични проблеми и че не винаги резултата е гарантиран, когато повърхностите вече са задрали. Но извършва обработка на повърхността, уникална и към момента само МТС може това. Студеното легиране и полиране, което прави, увеличава общата работна площ на лагера, което също удължава живота му. Някъде напред споменах, че имам ангренажни ролки изкарали 4 ремъка и са в цветущо здраве.Производителя пише така: Продукта не е предназначен за лагери, които са издълбани или блокирали. Независимо от това, в някои случаи, добавянето на нашия продукт може да ги накара да продължат работата си, докатобъдат подменени.Т.е. напълно съм съгласен с твоето мнение. Аз самият ако видя един лагер, че няма надежда, няма и да се занимавам. В конкретния случай, колкото и да издържи ще е кяр, защото е скъпа. Лагерите вътре са съчмени и вероятността да блокира е нищожна за разлика от ролковите дето редовно намирам ролка напряко . tipo33 - радвам се, че мненията ми те интересуват. Още повече ще се радвам и на приятел. Имаш познания в областта, ако се поинтересуваш и задълбаеш в сферата на Политрон МТС, надали ще си помислиш повече за други лубриканти. Не се притеснявай, че мнението ти е различно от моето. Няма да е достойно да ако го прикриеш. Истинските хора постъпват като теб, без да се заяждат.Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Виж тази снимка правена от мен. Надраната повърхност е от еди си какво масло и като прекараш пръст по нея е адски грапава. В същото това масло сипвам МТС и на фрикшън тестера продължавам да го тормозя. Звука се промена коренно, ампермера се връща на виртуалната нула, а след това същата тази повърхност, като дълбочина на износване остава, няма как. Но е идеално гладка. С пръст не се усеща нищо и става огледално полирана. Това се случва и в лагерите, стига хлабините вече да не са прекалено големи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ако е така наистина,а аз вярвам в твърдението ти,впечатляващо !.А колко е стабилен този запълващ микрограпавините филм?Имам предвид налягане,температура,срок на действие.П.П.Аз ненавиждам заядливите и тежкар-тарикатите.Не се държа така,защото в такова поведение няма нищо конструктивно и с положителен резултат.Чест ти прави Данчо,начина на държание във форума.Даже и да си обвързан по някакъв начин с вносителя-професионално или лично,страстта с която защитаваш идейте си говори че казваш истината.А това е най-важното,не само във форума,но и в живота.Все още може да съм малко скептик към чудесиите на Политрон,но към мнението ти не съм приятелю .Ако имаш път към Русе-обади се!Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=J0K7rx-Q8Y8Тук можеш да видиш, как работи Политрон МТС. Истина е на 100%. Т.е той не запълва механично. Става част от метала. 100 пъти по-износоустойчив и това се вижда също на фрикшън тестера. След като добавя към каквото и да е масло МТС, натискам над 150Nm - до толкова е моя ключ, аз излизам извън скалата. Държал съм така около 15мин и то при махната ваничка с масло - нищо не се случва. Никога не съм го виждал с друг лубрикант а повярвай ми съм направил 10-ки тестове, ако вече не съм минал и 100. Всяко едно масло до 25Nm задира безобразно. В двг си вършат работата защото работят на площ при не такива усилия точка в точка. Пак да кажа - НЕ КАЗВАМ ЧЕ ОСТАНАЛИТЕ МАСЛА СА ПЪЛЕН БОКЛУК, НО ПОЛИТРОН ГИ ПРЕВЪЗХОЖДА, И ТО МНОГО. Аз не искам никой да ми се доверява сляпо, аз самият не бих го направил. Най-вече съм против това, да отричаш нещо без дори да си го държал в ръцете. Да отричаш нещо щото тубата била нещо кофти. Да отричаш нещо щото сайта бил детски. (Не ти разбира се - общо казано)Бургас Бус движат автобусите одавна с Политрон - има официална референция, скоро ще я видим. Това са автобуси за градски транспорт, със свален разход 6-7л. Някъде напред в темата бях цитирал човека, който е главен механик там. Още един пример - Форд Фиеста 1.1. Знаем че те си имат недостатъци. Долен разпределителен вал с кофти мазане. Бе обработена преди години с Универсален Модификатор. Така стана, че стоя около 4 години в гараж. Колегата тръгна да я продава. Казах му ако запали да гаси веднага и сменя маслото. - Да бе нали е с УМ те гарантират 50км без масло дори. Четири(4)км. и мотора задра. Ето от такива продукти, хората са се наплашили и се страхуват дали това не е поредния боклук. Защото подобни неща съм виждал и с Форсан, виждал съм и с добавки от по 100лв. Но с МТС Нисана в София мина 200км без масло, без да вдигне над нормална температура, без да посинеят гърбици, без драскотина. При това беше 5-ти пореден тест. С отворен ДВГ. Бях там 6часа и половина - пандата се вижда на клипа. http://www.youtube.com/watch?v=ztSTZSTgHo4Поздрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Следващ резултат от Политрон - СПРЕЙ. Нали всички се чудехте, защо пръскат една крушка с фасонката и и я оставят да свети във вода. Ми вчера един голф3 на тъста на приятел не могъл да запали. Действието се развива рано, рано в тъмното. Вдигат капака и що да видят кабелите и делкото светят като завърти Колегата се сетил за този тест, извадил спрея и му казал върти сега. Тъста му върти а той със спрея "стреля" по искрите. След малко искрите изчезват и голфа пали и работи равномерно. Днес не е имало проблеми. Само ви напомням, че на спрея дават 33кV изолационна способност. Факт, е че е помогнал, не че тези кабели няма се сменят, но човека вероятно ще изкара зимата така. Приятелчето ми кара Сузуки Балено, щеше да го пише във техният форум - не съм ровил, ако ви се търси проверете.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Разбрахме че Политрон е супер а колко е един литър масло в момента 10/40, и от каде мога да си го купя, че нещо не го знаят мн. и да ти кажа не бях виждал толкова упорит човек като теб Danchojn да хвалиш продуктите на политрон, ако бях създателя на тези масла бих спрял да ги хваля и казал АКО ИСКАТЕ!!!! Евала.
Коментар
-
natureboy написа:Разбрахме че Политрон е супер а колко е един литър масло в момента 10/40, и от каде мога да си го купя, че нещо не го знаят мн. и да ти кажа не бях виждал толкова упорит човек като теб Danchojn да хвалиш продуктите на политрон, ако бях създателя на тези масла бих спрял да ги хваля и казал АКО ИСКАТЕ!!!! Евала.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn, имаш конкуренция:http://www.youtube.com/watch?v=MXVP5df-xugЧудя се сега кое е по-добро. Взех, че се обърках вечеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Danchojn, имаш конкуренция:http://www.youtube.com/watch?v=MXVP5df-xugЧудя се сега кое е по-добро. Взех, че се обърках вечеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар