Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Danchojn написа:
    PALICHEV написа:
    Здравейте! Казвам се Антон Паличев и работя в университет "Проф. д-р Асен Златаров"- Бургас. В университета имаме лицензирана лаборатория за изследване на горива и нефтопрдукти. Искам да отправя предизвикателство към рекламодателите. Дайте проба за анализ при нас.
    Браво за инициативата. Приветствам. Само че, изледването на маслото само по себе си нищо няма да промени. Най-много да видите, че политрон е много различен, с различна формула, а това вече е правено в други лаборатории, но никой не знае как се "саздава". По-добре ще е ако може да изследвате метал обработен с Политрон. Тогава като видите Политрон в метала, ще бъде предостатъчно. Освен това, е добре да се свържете с вносителя, да се срешнете и т.н. Лично на мен няма какво да доказвате, и каквито и резултати да покажете, ако не са направени "публично", за да няма измама, ще е все тая. Така че, се ангажирате с нещо много сериозно и ако искате то да има резултат, подходете наистина сериозно. Поздрави!
    Защо ако имаш интерес, не направиш това, което си предложил сам? Имаш повече условия от мен явно. В Бургас има офис на Политрон. Ако ти стиска действай. Понеже все ме обвинявате в реклама, по-добра от тази реклама няма накъде - ще се убедите за какво иде реч. От тук нататък ако имате някакви резултати ги напишете тук. Темата е с достатъчно ясно заглавие.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Добре, разбрахме се!

      Коментар


        смених маслото :P много е неудобна тази туба от 4 литра Сипах 4,600-4,700Още от добавката звукът ми утихна.Сега ще видим как политрон ще се грижи за синята лавина
        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

        Коментар


          Ще се грижи по най-добрия възможен начин. Що не ползваш фунииииийчица Аз преди малко приключих с ремонта на една лагер-главина. Свалихме я защото лагера "хрупаше". Въртейки главината на ръка тя задържаше. Като махнах семерингите вътре имаше не лубрикант а кал. Обилно със спрея и изтече чернилката. После малко МТС. После грес Политрон. Въртене малко хваната по подходящ начин, не на автомобила. След минута въртене главината се движеше вече без грам шум. Струва доста, но малко от тези "чудеса" ще и позволят да се движи още доста, да не кажа завинаги. Всеки един лагер, минал през ръцете ми получава Грес Политрон - до момента нямам такъв повреден. Слагал съм Политрон грес дори на най-калпавите БРЕДА, дето ги плюем всички - е имам такива на над 60 000км и са добре. Същите такива но с тяхната си грес извиха на около 15 000.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            Danchojn написа:
            Ще се грижи по най-добрия възможен начин. Що не ползваш фунииииийчица Аз преди малко приключих с ремонта на една лагер-главина. Свалихме я защото лагера "хрупаше". Въртейки главината на ръка тя задържаше. Като махнах семелингите вътре имаши не лубрикант а кал. Обилно със спрея и изтече чернилката. После малко МТС. После грес Политрон. Въртене малко хваната по подходящ начин, не на автомобила. След минута въртене главината се движеше вече без грам шум. Струва доста, но малко от тези "чудеса" ще и позволят да се движи още доста, да не кажа завинаги. Всеки един лагер, минал през ръцете ми получава Грес Политрон - до момента нямам такъв повреден. Слагал съм Политрон грес дори на най-калпавите БРЕДА, дето ги плюем всички - е имам такива на над 60 000км и са добре. Същите такива но с тяхната си грес извиха на около 15 000.
            Прав си че от греста зависи страшно много живота на лагерите.Например високотемпературни лагери примерно до 200 градуса струват 4-5 пъти по-скъпо именно заради греста в тях.Има такива нанотехнологични чудеса и сигурен съм че политрон е едно от тях.НО каквото и да правиш,ако ще и с вълшебен прах да го посипваш един износен лагер не можеш го възкреси!Питингът е необратимо явление,а той е основната причина за износването при лагерите.И нещо друго-вечни лагери няма.Ако политрон или която и да е нанотехнология ги прави такива,то очаквам в скоро време половината машиностроителна индустрия да фалира-производители на лагери,греси и масла.Съжалявам че трябваше да ти противореча,още повече че ти си един от хората чиито мнения и присъствие във форума ценя и ако има тема с мнение на Danchojn,винаги я чета,но нещата които пише по-горе влязоха в противоречие с познанията ми.
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              Е, вечен беше малко изхвърляне. Просто исках да наблегна какво се случва. В случая главината не беше здала богу дух тотално. Но имай в предвид, че политрон МТС не предпазва чисто механично като другите лубриканти. Той регенерира повърхността в напълно нова. В ръководството за използване на МТС пише, че не е панацея за механични проблеми и че не винаги резултата е гарантиран, когато повърхностите вече са задрали. Но извършва обработка на повърхността, уникална и към момента само МТС може това. Студеното легиране и полиране, което прави, увеличава общата работна площ на лагера, което също удължава живота му. Някъде напред споменах, че имам ангренажни ролки изкарали 4 ремъка и са в цветущо здраве.Производителя пише така: Продукта не е предназначен за лагери, които са издълбани или блокирали. Независимо от това, в някои случаи, добавянето на нашия продукт може да ги накара да продължат работата си, докатобъдат подменени.Т.е. напълно съм съгласен с твоето мнение. Аз самият ако видя един лагер, че няма надежда, няма и да се занимавам. В конкретния случай, колкото и да издържи ще е кяр, защото е скъпа. Лагерите вътре са съчмени и вероятността да блокира е нищожна за разлика от ролковите дето редовно намирам ролка напряко . tipo33 - радвам се, че мненията ми те интересуват. Още повече ще се радвам и на приятел. Имаш познания в областта, ако се поинтересуваш и задълбаеш в сферата на Политрон МТС, надали ще си помислиш повече за други лубриканти. Не се притеснявай, че мнението ти е различно от моето. Няма да е достойно да ако го прикриеш. Истинските хора постъпват като теб, без да се заяждат.Поздрави!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Виж тази снимка правена от мен. Надраната повърхност е от еди си какво масло и като прекараш пръст по нея е адски грапава. В същото това масло сипвам МТС и на фрикшън тестера продължавам да го тормозя. Звука се промена коренно, ампермера се връща на виртуалната нула, а след това същата тази повърхност, като дълбочина на износване остава, няма как. Но е идеално гладка. С пръст не се усеща нищо и става огледално полирана. Това се случва и в лагерите, стига хлабините вече да не са прекалено големи.
                Прикачени файлове
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  Ако е така наистина,а аз вярвам в твърдението ти,впечатляващо !.А колко е стабилен този запълващ микрограпавините филм?Имам предвид налягане,температура,срок на действие.П.П.Аз ненавиждам заядливите и тежкар-тарикатите.Не се държа така,защото в такова поведение няма нищо конструктивно и с положителен резултат.Чест ти прави Данчо,начина на държание във форума.Даже и да си обвързан по някакъв начин с вносителя-професионално или лично,страстта с която защитаваш идейте си говори че казваш истината.А това е най-важното,не само във форума,но и в живота.Все още може да съм малко скептик към чудесиите на Политрон,но към мнението ти не съм приятелю .Ако имаш път към Русе-обади се!
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    http://www.youtube.com/watch?v=J0K7rx-Q8Y8Тук можеш да видиш, как работи Политрон МТС. Истина е на 100%. Т.е той не запълва механично. Става част от метала. 100 пъти по-износоустойчив и това се вижда също на фрикшън тестера. След като добавя към каквото и да е масло МТС, натискам над 150Nm - до толкова е моя ключ, аз излизам извън скалата. Държал съм така около 15мин и то при махната ваничка с масло - нищо не се случва. Никога не съм го виждал с друг лубрикант а повярвай ми съм направил 10-ки тестове, ако вече не съм минал и 100. Всяко едно масло до 25Nm задира безобразно. В двг си вършат работата защото работят на площ при не такива усилия точка в точка. Пак да кажа - НЕ КАЗВАМ ЧЕ ОСТАНАЛИТЕ МАСЛА СА ПЪЛЕН БОКЛУК, НО ПОЛИТРОН ГИ ПРЕВЪЗХОЖДА, И ТО МНОГО. Аз не искам никой да ми се доверява сляпо, аз самият не бих го направил. Най-вече съм против това, да отричаш нещо без дори да си го държал в ръцете. Да отричаш нещо щото тубата била нещо кофти. Да отричаш нещо щото сайта бил детски. (Не ти разбира се - общо казано)Бургас Бус движат автобусите одавна с Политрон - има официална референция, скоро ще я видим. Това са автобуси за градски транспорт, със свален разход 6-7л. Някъде напред в темата бях цитирал човека, който е главен механик там. Още един пример - Форд Фиеста 1.1. Знаем че те си имат недостатъци. Долен разпределителен вал с кофти мазане. Бе обработена преди години с Универсален Модификатор. Така стана, че стоя около 4 години в гараж. Колегата тръгна да я продава. Казах му ако запали да гаси веднага и сменя маслото. - Да бе нали е с УМ те гарантират 50км без масло дори. Четири(4)км. и мотора задра. Ето от такива продукти, хората са се наплашили и се страхуват дали това не е поредния боклук. Защото подобни неща съм виждал и с Форсан, виждал съм и с добавки от по 100лв. Но с МТС Нисана в София мина 200км без масло, без да вдигне над нормална температура, без да посинеят гърбици, без драскотина. При това беше 5-ти пореден тест. С отворен ДВГ. Бях там 6часа и половина - пандата се вижда на клипа. http://www.youtube.com/watch?v=ztSTZSTgHo4Поздрави.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      tipo33 написа:
                      ........... приятелю .Ако имаш път към Русе-обади се!
                      Каквото и да си говорим, това за мен е най-ценно! Благодаря!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Danchojn написа:
                        Следващ резултат от Политрон - СПРЕЙ. Нали всички се чудехте, защо пръскат една крушка с фасонката и и я оставят да свети във вода. Ми вчера един голф3 на тъста на приятел не могъл да запали. Действието се развива рано, рано в тъмното. Вдигат капака и що да видят кабелите и делкото светят като завърти Колегата се сетил за този тест, извадил спрея и му казал върти сега. Тъста му върти а той със спрея "стреля" по искрите. След малко искрите изчезват и голфа пали и работи равномерно. Днес не е имало проблеми. Само ви напомням, че на спрея дават 33кV изолационна способност. Факт, е че е помогнал, не че тези кабели няма се сменят, но човека вероятно ще изкара зимата така. Приятелчето ми кара Сузуки Балено, щеше да го пише във техният форум - не съм ровил, ако ви се търси проверете.
                        Здравейте. Въпросният голф все още кара с напръсканите кабели. На работеща кола, колегата ги е опипал всички старателно за да се убеди, че няма да го тресне тока . Никакъв проблем. От кабели искрящи безобразно, вече ще стане месец без проблем. Аз лично съм сигурен, че ще изкара така до другата зима поне.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          Разбрахме че Политрон е супер а колко е един литър масло в момента 10/40, и от каде мога да си го купя, че нещо не го знаят мн. и да ти кажа не бях виждал толкова упорит човек като теб Danchojn да хвалиш продуктите на политрон, ако бях създателя на тези масла бих спрял да ги хваля и казал АКО ИСКАТЕ!!!! Евала.

                          Коментар


                            natureboy написа:
                            Разбрахме че Политрон е супер а колко е един литър масло в момента 10/40, и от каде мога да си го купя, че нещо не го знаят мн. и да ти кажа не бях виждал толкова упорит човек като теб Danchojn да хвалиш продуктите на политрон, ако бях създателя на тези масла бих спрял да ги хваля и казал АКО ИСКАТЕ!!!! Евала.
                            Ще ти пусна лично съобщение. Днес правих още тестове. Включително маслото на Пандата - на 25 000км. Като направя 50 000 пак ще го тествам. Смених си масления филтър и зад него видях една идеално чиста маслена магистрала. Никакъв проблем при над 150Nm натиск. Докато виждам такива неща с очите си ще го защитавам. Нито едно масло до сега освен Политрон не ми е позволило да натисна над 30Nm. Това е. Ако искате пробвайте.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Danchojn, имаш конкуренция:http://www.youtube.com/watch?v=MXVP5df-xugЧудя се сега кое е по-добро. Взех, че се обърках вече
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                BO написа:
                                Danchojn, имаш конкуренция:http://www.youtube.com/watch?v=MXVP5df-xugЧудя се сега кое е по-добро. Взех, че се обърках вече
                                Защо Данчо да има конкуренция? Човека е така добър да показва и доказва резултатите от ползване на Политрон. Аз също ползвам продуктите на Политрон и мога да изразя своито впечатление от продуктите им като много добро.Никои не е накаран на сила да ги ползва , а темата е за резултати от използването на Политрон. Така че драги ми колега не ти прави чест като почитен член на Фиат Форум да си пускаш линкчета които не са свързани пряко с идеата на темата а да го правиш ей така за спора, просто да си в "чата". Доста колеги ползваме Политрон , но точно заради такъв вид коментари никой няма да пише тук Няма смисъл постоянно да обяснявам добрите качества на продуктите за хора от типа "Тома неверни".Темата е доста дълга , в нея всичко е описано много добре и потребител който найстина желае да научи нещо или да опита от продуктите на Политрон предварително му е отговорено на евентуални въпроси Линкове в нета за разни масла има хиляди , нормално е да се объркаш , но тук говорим специално за Политрон и качествата му на теория и практика. Поздрави и със здраве.
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X