Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Danchojn написа:
    кроко61 написа:
    Това 30 000км без смяна ли значи?
    Не! Спазван е сервизният интервал - 10 000км. Както винаги!
    А защо na 10000,нали му дават от смяна до смяна 25 000 на 10W40 и 50 000 на 5W40 ?
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      Ами собственика така си реши тогава. Сега вече го сменя на около 20 000. Всеки ден го виждам мога да попитам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        На всички коли досега съм слагал всеки път различно масло и значи винаги съм бил доволен.Имам въпрос относно пробега - сервизният интервал или пробега на дадено масло не се ли определя от завода производител на автомобила,а не от производителя на маслото?
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          Пробега се определя от производителя на автомобила, за конкретното масло с което излиза. Когато производителя е напълно коректен, той уточнява при какви преходи и какви режими как варира пробега. МТС в маслото, облекчава задачата му в пъти и това е факт. Всичко може да се покаже и докаже. Маслото се амортизира по различни начини и различно в различните двг-та. Не случайно от Политрон казват - спазвай сервизният интервал на автомобила. Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини. Това е така, защото никой не знае, какво е състоянието на един двг, колко е мръсен, какви са му болежките и т.н. Всичко това съм го писал и преди. Километрите цитирани на маслата Политрон, гарантират здравето на двг. Реално могат повече, но това силно зависи от горивото в случая, тъй като останалите фактори влиящи на амортизацията са сведени до минимум. В Бг. горивото е зле. Имам приятел прехвърлил вече 200 000км с 5W40. Сменям му маслото аз. Той често пътува да Австрия и има периоди в които там навърта над 20 000км. Еми коренна разлика има в замърсеността на маслото от наща нафта и Австрийската. Затова не може да се отговори еднозначно, колко да се кара едно масло, особенно в България. Адски много зависи от горивото и състоянието на двг. А качествата на маслата се определят по много начини, не е просто и трябва време и старание. Аз се постарах доста през тези 5 години опит с Политрон и знам за какво иде реч. Препоръчвам го на всички с чиста съвест, защото е истина, всичко изписано за него от мен.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            Danchojn написа:
            Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини.
            Би ли пояснил? Колко струва такава проверка?
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              wwalker написа:
              Danchojn написа:
              Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини.
              Би ли пояснил? Колко струва такава проверка?
              За съжаление не мога, защото си я правя сам. От Политрон България щяха да внасят ако си спомняте Тестове на масла измислени и сертифицирани в Германия. Тая работа не е умряла но се бави, защото г-н Борисов се бори за цена. Немците искат майка си и баща си. Но работата ще стане - въпрос на време. Скоро ще ги посетя и ще запитам.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Danchojn написа:
                wwalker написа:
                Danchojn написа:
                Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини.
                Би ли пояснил? Колко струва такава проверка?
                За съжаление не мога, защото си я правя сам. От Политрон България щяха да внасят ако си спомняте Тестове на масла измислени и сертифицирани в Германия. Тая работа не е умряла но се бави, защото г-н Борисов се бори за цена. Немците искат майка си и баща си. Но работата ще стане - въпрос на време. Скоро ще ги посетя и ще запитам.
                Срещу някакъв хонорар би ли могъл да тестваш и друго масло освен твоето?Примерно моето, неговото и т.н.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  Не. Не и срещу хонорар. Приятелски може!В момента нямам материали за проверка на киселинността. За останалото няма проблем. Само, че резултата е става не става. Не мога да се ангажирам с проценти годност.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Би ли пояснил как определяш вискозитетния индекс и имаш ли такава апаратура?

                    Коментар


                      ВИ не мога да определя.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        По-горе си написал, че си проверявал вискозитет! В момента сам си противоречиш.

                        Коментар


                          PALICHEV написа:
                          По-горе си написал, че си проверявал вискозитет! В момента сам си противоречиш.
                          Прочети малко повече що е то вискозитет и вискозитетен индекс.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            Вискозитетен индекс и вискозитет са две различни неща. ВИ е отношение на два вискозитета при различни температури, най-общо казано. Но всъщност ВИ се определя по-сложно.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Много добре знам какво е, но апратурата е една и съща. И в двата случая се ползват вискозиметри във водна баня и както Ти каза за вискозитетния индекс ти трябват вискозитетте при две температури. Обикновенно са при 40 и 100 градуса целзиий. Имаш ли ги от там нататък е въпрос само на изчисление. Един калибриран вискозиметър струва в порядъка на 700 лв, а за остналата част от апаратуратра да не говорим. Трябва да се направят 3-4 измервания при всяка една от температурите да се вземат средните стойности и от там да се преизчесли вискозитетнмия индекс. Няма смисъл да давам формула. Съмнявам се колко достоверни рзултати получаваш като си ги правиш тези неща сам.

                              Коментар


                                PALICHEV написа:
                                Съмнявам се колко достоверни рзултати получаваш като си ги правиш тези неща сам.
                                Меренето на вискозитета при 100гр не е толкова сложна задача. Но и не е супер точно това, което аз правя. Да, аматьорско е, но е достатъчно. Все пак аз нямам нито лаборатория, нито произвеждам масла. Разчитам главно на сравнителни методи, които ти дават добра представа за нещата.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X