Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
На всички коли досега съм слагал всеки път различно масло и значи винаги съм бил доволен.Имам въпрос относно пробега - сервизният интервал или пробега на дадено масло не се ли определя от завода производител на автомобила,а не от производителя на маслото?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Пробега се определя от производителя на автомобила, за конкретното масло с което излиза. Когато производителя е напълно коректен, той уточнява при какви преходи и какви режими как варира пробега. МТС в маслото, облекчава задачата му в пъти и това е факт. Всичко може да се покаже и докаже. Маслото се амортизира по различни начини и различно в различните двг-та. Не случайно от Политрон казват - спазвай сервизният интервал на автомобила. Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини. Това е така, защото никой не знае, какво е състоянието на един двг, колко е мръсен, какви са му болежките и т.н. Всичко това съм го писал и преди. Километрите цитирани на маслата Политрон, гарантират здравето на двг. Реално могат повече, но това силно зависи от горивото в случая, тъй като останалите фактори влиящи на амортизацията са сведени до минимум. В Бг. горивото е зле. Имам приятел прехвърлил вече 200 000км с 5W40. Сменям му маслото аз. Той често пътува да Австрия и има периоди в които там навърта над 20 000км. Еми коренна разлика има в замърсеността на маслото от наща нафта и Австрийската. Затова не може да се отговори еднозначно, колко да се кара едно масло, особенно в България. Адски много зависи от горивото и състоянието на двг. А качествата на маслата се определят по много начини, не е просто и трябва време и старание. Аз се постарах доста през тези 5 години опит с Политрон и знам за какво иде реч. Препоръчвам го на всички с чиста съвест, защото е истина, всичко изписано за него от мен.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини.
Коментар
-
wwalker написа:Danchojn написа:Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:wwalker написа:Danchojn написа:Ако ще караш на удължения пробег, то е необходимо през определен интервал да се тестува маслото. А това не е толкова трудно. Вискозитет се проверява лесно. Антизадирните качества също. Киселинността със специални хартийки. Има начини.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Много добре знам какво е, но апратурата е една и съща. И в двата случая се ползват вискозиметри във водна баня и както Ти каза за вискозитетния индекс ти трябват вискозитетте при две температури. Обикновенно са при 40 и 100 градуса целзиий. Имаш ли ги от там нататък е въпрос само на изчисление. Един калибриран вискозиметър струва в порядъка на 700 лв, а за остналата част от апаратуратра да не говорим. Трябва да се направят 3-4 измервания при всяка една от температурите да се вземат средните стойности и от там да се преизчесли вискозитетнмия индекс. Няма смисъл да давам формула. Съмнявам се колко достоверни рзултати получаваш като си ги правиш тези неща сам.
Коментар
-
PALICHEV написа:Съмнявам се колко достоверни рзултати получаваш като си ги правиш тези неща сам.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар