Данчооооооооооо .... Ехооооооооо ..... Има ли някойиииииииииииии .............. Какви са тези 100 000 мили бе човек ??? На какъв мотор е това ??? На какви обороти работи ??? Ако не превишава 1500 об/мин, може, ама ти лек автомобил, да работи до 1500 об/мин да си виждал ??? Пък и то за 100 000 мили ще изгори 10 пъти повече масло отколкото събира, така че пак ще е равносилно на няколко смени на маслото за този пробег. Айде стига вече, моля те !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Дори са факт вече по света, но да не изпадам в подробности. Както вече споненах, зависи от състоянието на двг и се правят анализи на маслото на определени интервали. Специално това масло надали ще го видим в Бг. 1500об/мин вообще не са особен критерии за пълните синтетики. Други фактори играят Искаше ми се и на мен да съм го докоснал това масло, ама не съм, няма как. През този интервал се сменят филтри и т.н.Я виж тук http://www.amsoil.com/testimonials/409000.aspx как ти се струва? Приказки от 1001 нощ? Политрон обаче си е ПолитронPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Камионджийските(ТИР-а джийски,бусови масла)се сменяват на 40-50 000км. и повече,защото двигателите не работят с по-високи обороти от 2000об./мин-това е!!! Не виждам някоя кола да работи до 2000 оборота,което ще рече,че е безмислено да се слагат такива масла в автомобил.Политрона на 10 000 км,на 25 000 км или на 100 000 МИЛИ !!!!!!! се сменя?! Той и за камиони и за автомобили ли става?Има ли вече нови коли на които да им дават по 100 000 от завода до първа смяна?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
ACEA E7-на нея могат да отговарят много heavy-duty масла.Съчетана с Е6,или с някоя от пасажерските категории по ACEA( A3;B3;B4)-може да се използва и в лек автомобил(стига да няма някое сложно каталитично устройство,изискващо масла с ACEA Cx).Но и да няма ,,пасажерскоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
А обратното дали няма да доведе до още по-добри резултати.Имам предвид на се налее автомобилно масло в тираджийски двигател.Тогава би трябвало да може да се кара от смяна до смяна по 100 000 мили?Аз съм чул,че също много добро масло е това(с много добри показатели и нямало ментета на пазара) - KUTTENKEULER http://www.unoils.com/index.php?menu=1Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:А обратното дали няма да доведе до още по-добри резултати.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Познати са много доволни от KUTTENKEULER ,но държа да кажа,че аз лично не съм го ползвал.Много хора,които карат с него са изключително доволни,а на самият сайт пише,че е масло с традиция.Голям плюс е ниската му цена - 7 лв.литър,за която получаваш доста високо качество.Даже големите му дистрибутори в страната предлагали и безплатен маслен филтър включен в цената при смяна в сервизите им.А някой знае ли kакви са параметрите му спрямо горепосочения Polаtron.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Познати са много доволни от KUTTENKEULER ,но държа да кажа,че аз лично не съм го ползвал.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Успях да изчета почти цялата тема , имАх толкоз нерви . Но не се убедих изобщо , че има ефект или каквото и да е там . Реклама , реклама и само реклама залива вижте колко е добър продукта , а аз все по рядко го срещам тук там в интернет . Преди година някъде беше по настоятелно . Прилича ми на рекламата за хубавото кисело мляко ...кисело мляко без мляко само е кисело .За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.
13.12.1881 проф. Константин Иречек
Коментар
-
Нека напишат нещо колеги,който са ползвали това масло до момента.Ще интересно да се споделят непосредствени потребителски наплюдения,базирани на преки впечатления от употребата му,а не само да четем кое колко е добро и колко били добри параметрите на даден продукт.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Какво разбираш под "непосредствени наблюдения"? Много ми е смешно, като прочета "карам с еди-какво си масло, много съм доволен". От какво си доволен, мотора ли ти каза, че му е добре? Иначе, ето моите "непосредствени потребителски наблюдения,базирани на преки впечатления от употребата" на Политрон - сега ще го сменям за трети път, правя го на 15 000 км. В зависимост от това, дали карам предимно градско или извънградско, доливам около литър, литър и половина на смяна, мотора не се е счупил, не е почнал и да лети, в разхода ако има промяна, тя не е съществена, не съм карал 200 км. с източено масло, не смятам и да го правя (поне не нарочно). Поддържал съм 180-190 км/час за около половин час, всичко беше наред, ако маслото беше някакъв ментак, предполагам, мотора щеше да изтропа. Няма как да разбера, дали е по-добре или по-зле от Селения, например. По-зле, според мен, не е, за по-добре - надявам се
Коментар
-
"Tomny" - за да усетиш съществена разлика в разхода е нужно още нещо. GDFC в горивото и МТС в скоростната. При това по двг всичко трябва да е "6". Не казвам, че мотора ти има проблеми, напротив, има коли при които промяната в разхода е минимална и за това си има обясними причини, но да не се отклонявам. Радвам се че си използвал Политрон. Не се притеснявай за скоростта при, която си карал 180-190. Това е златната среда за МТС. Там където другите продукти се предават, МТС прониква най-добре в метала. То отива директно на горещите точки. Колкото е по-горещо, толкова по-добре работи МТС. След като проникне, температурата пада драстично в тези точки. Това се вижда и на фрикшън тестера. Като задере някакво масло цялата стойка, която държи лагера, така се нагрява, че не се държи. След добавяне на МТС темп. пада. Озадачава ме малко разхода на масло! С кое караш ти? Сложи ли преди това чисто МТС в двг? Ето какъв случай имах аз. За мен той единствен, но аз говоря от моя опит. Обработихме дизелов двг с МТС. Автомобила не си знае км. Правен му е и ремонт, според мен некачествен. След това сипахме 5W40. Забелязахме, че го харчи. По тази причина, го сменихме на 10 000 - 11 000км и заредихме пак същото. Пак го харчеше но вече по-малко. По-малко с около 10-15%. Това ни накара, втори път да добавим МТС, въпреки, че маслото има и оттогава няма никакъв разход на масло. В момента маслото му е над 22 000км без никакво доливане. Човека ми е съсед, затова знам. Извода за мен, е че двг е бил прекалено мръсен. Може да се случва това и при теб, но може и да не е така. Просто информация. Разхода му в момента е 5.5л/100 нафта чисто в София градско - беше 7. Той също е обработил автомобила навсякъде. Дори лагерите по главините, които също дават своята дан в разхода.Докато ползваш Политрон мотор няма да правиш, освен ако не те предаде някоя гарнитура.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Сега като попита, наистина, преди първото наливане момчето май ме убеди да сипя МТС в старото масло, и карах известно време. Според мен, разхода на масло не е притеснителен, двигателя, според километража, е на 250 000, но съм почти сигурен, че е "пипан", вероятно е над 300 000. Харчи масло във високи обороти, ако изкарам една смяна градско, почти не го пипа. Има тук-таме и течове. Добавка в горивото няма как да сложа, защото карам на газ, а маслото на скоростите съм замислил да го сменя, като се постопли малко, че е на пет години и над 100 000. ПСИзползвам 10W40, каквото е предписано за този двигател.
Коментар
-
Аз също карам на газ и сипвам вече двойна доза GDFC защото така годността на бензина в резервоара се увеличава. Дори и малко да караш на бензин е от полза за горната част на двг. МТС като обработи, не може да падне. Трябва да свалиш и метала за да отстраниш МТС - той става част от метала. Просто съвет, не казвам задължително да го използваш, казвам защо аз го използвам.Да, по принцип разхода не е притеснителен. Като сменяш маслото в скоростите си сипи 10% МТС, за да забравиш и за тях. Утре ще замразявам Политрон 10W40 на 10 000км от дизел на мерцедес и 5W40 на около 18 000км от бензинов двг. Ще ги снимам.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар