Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Данчооооооооооо .... Ехооооооооо ..... Има ли някойиииииииииииии .............. Какви са тези 100 000 мили бе човек ??? На какъв мотор е това ??? На какви обороти работи ??? Ако не превишава 1500 об/мин, може, ама ти лек автомобил, да работи до 1500 об/мин да си виждал ??? Пък и то за 100 000 мили ще изгори 10 пъти повече масло отколкото събира, така че пак ще е равносилно на няколко смени на маслото за този пробег. Айде стига вече, моля те !
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      Дори са факт вече по света, но да не изпадам в подробности. Както вече споненах, зависи от състоянието на двг и се правят анализи на маслото на определени интервали. Специално това масло надали ще го видим в Бг. 1500об/мин вообще не са особен критерии за пълните синтетики. Други фактори играят Искаше ми се и на мен да съм го докоснал това масло, ама не съм, няма как. През този интервал се сменят филтри и т.н.Я виж тук http://www.amsoil.com/testimonials/409000.aspx как ти се струва? Приказки от 1001 нощ? Политрон обаче си е Политрон
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Камионджийските(ТИР-а джийски,бусови масла)се сменяват на 40-50 000км. и повече,защото двигателите не работят с по-високи обороти от 2000об./мин-това е!!! Не виждам някоя кола да работи до 2000 оборота,което ще рече,че е безмислено да се слагат такива масла в автомобил.Политрона на 10 000 км,на 25 000 км или на 100 000 МИЛИ !!!!!!! се сменя?! Той и за камиони и за автомобили ли става?Има ли вече нови коли на които да им дават по 100 000 от завода до първа смяна?
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          ACEA E7-на нея могат да отговарят много heavy-duty масла.Съчетана с Е6,или с някоя от пасажерските категории по ACEA( A3;B3;B4)-може да се използва и в лек автомобил(стига да няма някое сложно каталитично устройство,изискващо масла с ACEA Cx).Но и да няма ,,пасажерско
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            А обратното дали няма да доведе до още по-добри резултати.Имам предвид на се налее автомобилно масло в тираджийски двигател.Тогава би трябвало да може да се кара от смяна до смяна по 100 000 мили?Аз съм чул,че също много добро масло е това(с много добри показатели и нямало ментета на пазара) - KUTTENKEULER http://www.unoils.com/index.php?menu=1
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              valentino321 написа:
              А обратното дали няма да доведе до още по-добри резултати.
              Твърдо не. Както вече казах, маслата преминали E5 - E9 спокойно ще удовлетворят A3/B3/B4. Но не и обратното. По-точно не е сигурно. Така, че твърдо, чисто пасажерско не се сипва в тежкотоварен.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Познати са много доволни от KUTTENKEULER ,но държа да кажа,че аз лично не съм го ползвал.Много хора,които карат с него са изключително доволни,а на самият сайт пише,че е масло с традиция.Голям плюс е ниската му цена - 7 лв.литър,за която получаваш доста високо качество.Даже големите му дистрибутори в страната предлагали и безплатен маслен филтър включен в цената при смяна в сервизите им.А някой знае ли kакви са параметрите му спрямо горепосочения Polаtron.
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  valentino321 написа:
                  Познати са много доволни от KUTTENKEULER ,но държа да кажа,че аз лично не съм го ползвал.
                  С Политрон категорично не можеш да го сравняваш, що се отнася до защита на двг. Пред МТС се предават далеч по-добри и доказани масла от тези. Аз също имам скромен опит с тези масла и те не са добри. Единият беше на Голф 3 с полусинтетика 10W40. По спецификации не лошо масло но на практика с много нисък вискозитет. Първите 20 сек. голфа тропаше безобразно. Един друг колега сипваше на една бензинова фиеста пак масло на тази фирма, мотора се потроши. Видимо си вървеше, но взе да харчи масло и т.н. Сега щом има и доволни хора, те си знаят. Но за да докараш цената до 6-7лв/л и то тук в бг. дето цените на маслата са преувеличени.......Ако те интересува конкретно масло, дай да го видим, но е важен и автомобила.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Успях да изчета почти цялата тема , имАх толкоз нерви . Но не се убедих изобщо , че има ефект или каквото и да е там . Реклама , реклама и само реклама залива вижте колко е добър продукта , а аз все по рядко го срещам тук там в интернет . Преди година някъде беше по настоятелно . Прилича ми на рекламата за хубавото кисело мляко ...кисело мляко без мляко само е кисело .
                    За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.
                    13.12.1881 проф. Константин Иречек

                    Коментар


                      Ами темата се казва - "Резултати от използването на Политрон" , а не Убедете се че............................през интернет.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Нека напишат нещо колеги,който са ползвали това масло до момента.Ще интересно да се споделят непосредствени потребителски наплюдения,базирани на преки впечатления от употребата му,а не само да четем кое колко е добро и колко били добри параметрите на даден продукт.
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          Какво разбираш под "непосредствени наблюдения"? Много ми е смешно, като прочета "карам с еди-какво си масло, много съм доволен". От какво си доволен, мотора ли ти каза, че му е добре? Иначе, ето моите "непосредствени потребителски наблюдения,базирани на преки впечатления от употребата" на Политрон - сега ще го сменям за трети път, правя го на 15 000 км. В зависимост от това, дали карам предимно градско или извънградско, доливам около литър, литър и половина на смяна, мотора не се е счупил, не е почнал и да лети, в разхода ако има промяна, тя не е съществена, не съм карал 200 км. с източено масло, не смятам и да го правя (поне не нарочно). Поддържал съм 180-190 км/час за около половин час, всичко беше наред, ако маслото беше някакъв ментак, предполагам, мотора щеше да изтропа. Няма как да разбера, дали е по-добре или по-зле от Селения, например. По-зле, според мен, не е, за по-добре - надявам се

                          Коментар


                            "Tomny" - за да усетиш съществена разлика в разхода е нужно още нещо. GDFC в горивото и МТС в скоростната. При това по двг всичко трябва да е "6". Не казвам, че мотора ти има проблеми, напротив, има коли при които промяната в разхода е минимална и за това си има обясними причини, но да не се отклонявам. Радвам се че си използвал Политрон. Не се притеснявай за скоростта при, която си карал 180-190. Това е златната среда за МТС. Там където другите продукти се предават, МТС прониква най-добре в метала. То отива директно на горещите точки. Колкото е по-горещо, толкова по-добре работи МТС. След като проникне, температурата пада драстично в тези точки. Това се вижда и на фрикшън тестера. Като задере някакво масло цялата стойка, която държи лагера, така се нагрява, че не се държи. След добавяне на МТС темп. пада. Озадачава ме малко разхода на масло! С кое караш ти? Сложи ли преди това чисто МТС в двг? Ето какъв случай имах аз. За мен той единствен, но аз говоря от моя опит. Обработихме дизелов двг с МТС. Автомобила не си знае км. Правен му е и ремонт, според мен некачествен. След това сипахме 5W40. Забелязахме, че го харчи. По тази причина, го сменихме на 10 000 - 11 000км и заредихме пак същото. Пак го харчеше но вече по-малко. По-малко с около 10-15%. Това ни накара, втори път да добавим МТС, въпреки, че маслото има и оттогава няма никакъв разход на масло. В момента маслото му е над 22 000км без никакво доливане. Човека ми е съсед, затова знам. Извода за мен, е че двг е бил прекалено мръсен. Може да се случва това и при теб, но може и да не е така. Просто информация. Разхода му в момента е 5.5л/100 нафта чисто в София градско - беше 7. Той също е обработил автомобила навсякъде. Дори лагерите по главините, които също дават своята дан в разхода.Докато ползваш Политрон мотор няма да правиш, освен ако не те предаде някоя гарнитура.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Сега като попита, наистина, преди първото наливане момчето май ме убеди да сипя МТС в старото масло, и карах известно време. Според мен, разхода на масло не е притеснителен, двигателя, според километража, е на 250 000, но съм почти сигурен, че е "пипан", вероятно е над 300 000. Харчи масло във високи обороти, ако изкарам една смяна градско, почти не го пипа. Има тук-таме и течове. Добавка в горивото няма как да сложа, защото карам на газ, а маслото на скоростите съм замислил да го сменя, като се постопли малко, че е на пет години и над 100 000. ПСИзползвам 10W40, каквото е предписано за този двигател.

                              Коментар


                                Аз също карам на газ и сипвам вече двойна доза GDFC защото така годността на бензина в резервоара се увеличава. Дори и малко да караш на бензин е от полза за горната част на двг. МТС като обработи, не може да падне. Трябва да свалиш и метала за да отстраниш МТС - той става част от метала. Просто съвет, не казвам задължително да го използваш, казвам защо аз го използвам.Да, по принцип разхода не е притеснителен. Като сменяш маслото в скоростите си сипи 10% МТС, за да забравиш и за тях. Утре ще замразявам Политрон 10W40 на 10 000км от дизел на мерцедес и 5W40 на около 18 000км от бензинов двг. Ще ги снимам.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X