Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Вие вместо да се смеете, му обяснете на човека. Много е лесно да се присмеете. За колегата Бизона: Ако си налял масло, което отговаря на тежкотоварни спецификации, задължително обърни внимание дали има и пасажерски такива. Този пробег от 80 000км е напълно реален но за голям агрегат, като за камион. В лек автомобил не може толкова. Основният проблем при тежкотоварните масла е сулфатната пепел и EP добавките. Затова, ако няма пасажерски одобрения часлото, задължително провери ТТ данните на маслото, защото някои имат доста високи нива на сулфатна пепел, а това не е добре за лек автомобил и ще трябва да подмениш маслото. Ако обаче то си има пасажерски одобрения и е подходящо по вискозитет, го карай и не се притеснявай. Все пак всичко трябва да е съобразено с това, какво е най-ниското нива на масло за твоя автомобил.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
nedialk00
аз съм ЗА теста на маслата, мога да се включа с 10в/40 валволин, държа си го 500 грама в едно шишенце от минерална вода и го наблюдавах сутрин как е, доста си се сгъстява, ама пак що годе го бива, ама искам да видя как се държи 5/40 и 0/40 и да си преценя от тук нататък какво масло ще слагам 5 или 0, мен повече от -30 максимум не ме интересува, защото няма къде да ме хване повече от -30, даже и -30 е много ама да кажем -30 като екстермно ниска темепература за сравнение
Коментар
-
nedialk00 написа:аз съм ЗА теста на маслата, мога да се включа с 10в/40 валволин, държа си го 500 грама в едно шишенце от минерална вода и го наблюдавах сутрин как е, доста си се сгъстява, ама пак що годе го бива, ама искам да видя как се държи 5/40 и 0/40 и да си преценя от тук нататък какво масло ще слагам 5 или 0, мен повече от -30 максимум не ме интересува, защото няма къде да ме хване повече от -30, даже и -30 е много ама да кажем -30 като екстермно ниска темепература за сравнениеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Данчо ... не четеш ! Стига си лъгал хората ! SELENIA ABARTH 10W50 е до -40* !!! Постнал съм ти един линк - тоя от който си ми смъкнал оня пдф за Селения ТД, там има и за други видове Селениа. Прочети специдикациите на всички видове, открий разликите и после ми кажи, този Политрон, покрива ли всички критерии - на всички масла Селениа взети заедно ! Във всеки вид масло на СЕЛЕНИА, са заложени различни качества на маслото за да изпълни изискванията за съотвения ДВГ. Абсолютно съм сигурен, че Политрон 10W40 ще има сходни характеристики само с едно маслата на СЕЛЕНИА. Съответно - три вида политрон - всеки един вид покрива евентуално един вид на Селениа. Нещо май не са ти много ясни тези индекси ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Данчо ... не четеш ! Стига си лъгал хората ! SELENIA ABARTH 10W50 е до -40* !!!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
nedialk00
не лъже данчо. аз съм с 10в/40 в момента и на -25 е като мармалад гъсто, ще помоля някой колега ако може да му услужи с по 50-100 грама 0-40 или 5-40 пък било то и изгоряло, поне визуална представа да придобия в разликата, аз на тия числа не вярвам. аз си сложих МТС и един шум, който имах в мотора утихна та изчезна, иначе друга промяна като промяна в разхода или шума на мотора не намирам.
Коментар
-
Няма да навлизам в глупави спорове, показвам факти. И моето 10W40 гарантира течливост до -27*, но както виждам това 5 , 10 , 15 не е показателно за това до колко ниска температура е течливо едно масло. Има малко по-различно значение в това число. И както казах вече сто пъти - всяко масло си има различен състав и предназначено определена гама ДВГ. Няма универсално масло ! Не знам колко е добро това чудо МТС, но ако беше толкова велико откритие, до сега всички нови автомобили щяха да се движат само с Политрон. Ама нещо не се случва.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Поредният резултат от използването на Политрон - грес и спрей.Преди 4 години, от пак едно пежо 306 извадих моторчето за чистачките, защото беше блокирало. Като го разглобих, беше червено от ръжда и едвам извадих осите на ротора от втулките. Това вообще стана възможно след обработка със спрея и престой 24 часа - иначе щях просто да го шчупя. Беше почистено изрядно - до блясък, смазано с грес на Политрон и сглобено обратно. В събота го извадих наново, защото пак беше спряло. Като го отворих от него изтече една чаша вода - това е голям недостатък на 306-те, запушва се отвора за изтичане на водата на калника и постепенно моторчето се явява в басейн. За да го извадя троших лед. Беше отказало да работи поради факта, че са му изгнили проводниците на четките - никакъв механичен проблем. Вътре моторчето изглежда ужасно зле, довечера ще пусна и снимки, но като го захраних тръгна. Пак е цялото в ръжда, до безобразие, но работи. Сами си направете изводи, за каква защита става въпрос. Работило е докато му изгният проводниците!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Какви 20 - 30 хиляди бе, хората какво масло са направили, ще ми хвалите тук някакво измислено, дето на 30 000 трябва да го сменям ! Я вижте за какво иде реч :BiZoNa написа:Колеги аз съм с Мареа ТД100 и съм сложил масло 10w40 за 80 000 км.Оригинално на ДАФ за нови камиони.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар