Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Dido_Lyubenov написа:
    Какви 20 - 30 хиляди бе, хората какво масло са направили, ще ми хвалите тук някакво измислено, дето на 30 000 трябва да го сменям ! Я вижте за какво иде реч :
    BiZoNa написа:
    Колеги аз съм с Мареа ТД100 и съм сложил масло 10w40 за 80 000 км.Оригинално на ДАФ за нови камиони.
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      Вие вместо да се смеете, му обяснете на човека. Много е лесно да се присмеете. За колегата Бизона: Ако си налял масло, което отговаря на тежкотоварни спецификации, задължително обърни внимание дали има и пасажерски такива. Този пробег от 80 000км е напълно реален но за голям агрегат, като за камион. В лек автомобил не може толкова. Основният проблем при тежкотоварните масла е сулфатната пепел и EP добавките. Затова, ако няма пасажерски одобрения часлото, задължително провери ТТ данните на маслото, защото някои имат доста високи нива на сулфатна пепел, а това не е добре за лек автомобил и ще трябва да подмениш маслото. Ако обаче то си има пасажерски одобрения и е подходящо по вискозитет, го карай и не се притеснявай. Все пак всичко трябва да е съобразено с това, какво е най-ниското нива на масло за твоя автомобил.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Данчо, споко, обясниха му на човека за к’во иде реч :D Надявам се да е разбрал.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          аз съм ЗА теста на маслата, мога да се включа с 10в/40 валволин, държа си го 500 грама в едно шишенце от минерална вода и го наблюдавах сутрин как е, доста си се сгъстява, ама пак що годе го бива, ама искам да видя как се държи 5/40 и 0/40 и да си преценя от тук нататък какво масло ще слагам 5 или 0, мен повече от -30 максимум не ме интересува, защото няма къде да ме хване повече от -30, даже и -30 е много ама да кажем -30 като екстермно ниска темепература за сравнение

          Коментар


            nedialk00 написа:
            аз съм ЗА теста на маслата, мога да се включа с 10в/40 валволин, държа си го 500 грама в едно шишенце от минерална вода и го наблюдавах сутрин как е, доста си се сгъстява, ама пак що годе го бива, ама искам да видя как се държи 5/40 и 0/40 и да си преценя от тук нататък какво масло ще слагам 5 или 0, мен повече от -30 максимум не ме интересува, защото няма къде да ме хване повече от -30, даже и -30 е много ама да кажем -30 като екстермно ниска темепература за сравнение
            Зимен индекс 5W трябва да гарантира изпомпваемост до -35гр. 0W е за -40гр. 10W е за -25гр.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              Данчо ... не четеш ! Стига си лъгал хората ! SELENIA ABARTH 10W50 е до -40* !!! Постнал съм ти един линк - тоя от който си ми смъкнал оня пдф за Селения ТД, там има и за други видове Селениа. Прочети специдикациите на всички видове, открий разликите и после ми кажи, този Политрон, покрива ли всички критерии - на всички масла Селениа взети заедно ! Във всеки вид масло на СЕЛЕНИА, са заложени различни качества на маслото за да изпълни изискванията за съотвения ДВГ. Абсолютно съм сигурен, че Политрон 10W40 ще има сходни характеристики само с едно маслата на СЕЛЕНИА. Съответно - три вида политрон - всеки един вид покрива евентуално един вид на Селениа. Нещо май не са ти много ясни тези индекси ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                като се замисля доста от хората които познавам каращи итал. коли,неслагат селеня.дори и аз спрях,сложих кастрол и бях по-доволен от работата.сега ще сложа политрон, и мисля че ще съм още по-доволен
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  Dido_Lyubenov написа:
                  Данчо ... не четеш ! Стига си лъгал хората ! SELENIA ABARTH 10W50 е до -40* !!!
                  Който не е чел цялата тема е така, изказва такива твърдения. По-горе показах на какви температури отговарят стандартните масла. А по-напред някъде в темата бях писал, че на пазара има все повече вече масла при които зимният индекс не е пряко свързан с температурата. Това, че тази Селения Абарт има течливост до -40гр е добре, но какво се опитваш да кажеш не знам. Луташ се нагоре надолу, ама нещо не откриваш топлата вода. Има масла и до -50гр. Какво от това? Донеси някое което при -25гр ще даде по-висока защита от МТС и ще те призная за откривател Не съм тук за да си ги мерим, ако имаш резултати от Политрон ги сподели, ако не ........................... ПП. Ако поне малко ме познаваше, щеше да знаеш какво ми е мнението за хора дето лъжат.Другата ги грешка, е че сравняваш полусинтетика с пълна синтетика.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    не лъже данчо. аз съм с 10в/40 в момента и на -25 е като мармалад гъсто, ще помоля някой колега ако може да му услужи с по 50-100 грама 0-40 или 5-40 пък било то и изгоряло, поне визуална представа да придобия в разликата, аз на тия числа не вярвам. аз си сложих МТС и един шум, който имах в мотора утихна та изчезна, иначе друга промяна като промяна в разхода или шума на мотора не намирам.

                    Коментар


                      Няма да навлизам в глупави спорове, показвам факти. И моето 10W40 гарантира течливост до -27*, но както виждам това 5 , 10 , 15 не е показателно за това до колко ниска температура е течливо едно масло. Има малко по-различно значение в това число. И както казах вече сто пъти - всяко масло си има различен състав и предназначено определена гама ДВГ. Няма универсално масло ! Не знам колко е добро това чудо МТС, но ако беше толкова велико откритие, до сега всички нови автомобили щяха да се движат само с Политрон. Ама нещо не се случва.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        Числата 0, 5, 10, 15 и 25 пред буквата "W", (W - winter - зима) показват вискозитета на маслото при студен старт и ниска температура.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          Поредният резултат от използването на Политрон - грес и спрей.Преди 4 години, от пак едно пежо 306 извадих моторчето за чистачките, защото беше блокирало. Като го разглобих, беше червено от ръжда и едвам извадих осите на ротора от втулките. Това вообще стана възможно след обработка със спрея и престой 24 часа - иначе щях просто да го шчупя. Беше почистено изрядно - до блясък, смазано с грес на Политрон и сглобено обратно. В събота го извадих наново, защото пак беше спряло. Като го отворих от него изтече една чаша вода - това е голям недостатък на 306-те, запушва се отвора за изтичане на водата на калника и постепенно моторчето се явява в басейн. За да го извадя троших лед. Беше отказало да работи поради факта, че са му изгнили проводниците на четките - никакъв механичен проблем. Вътре моторчето изглежда ужасно зле, довечера ще пусна и снимки, но като го захраних тръгна. Пак е цялото в ръжда, до безобразие, но работи. Сами си направете изводи, за каква защита става въпрос. Работило е докато му изгният проводниците!
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Обещаните снимки.
                            Прикачени файлове
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Dido_Lyubenov написа:
                              Какви 20 - 30 хиляди бе, хората какво масло са направили, ще ми хвалите тук някакво измислено, дето на 30 000 трябва да го сменям ! Я вижте за какво иде реч :
                              BiZoNa написа:
                              Колеги аз съм с Мареа ТД100 и съм сложил масло 10w40 за 80 000 км.Оригинално на ДАФ за нови камиони.
                              Колеги кажете ми - този не си вярва,а само се шегува,нали
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                valentino321 написа:
                                Колеги кажете ми - този не си вярва,а само се шегува,нали [/quote]Сигурно не се шегува човека и няма нищо срамно. Доста често масла които удовлетворяват едновременно пасажерските и тежкотоварните изисквания, са по-добри от аналогичните по вискозитет пасажерски. Километрите също не са нещо уникално.Примери:1. Политрон 10W40 - пълна синтетика до 100 000 мили, според състоянието на оборудването. Прави се проверка на маслото през определени интервали.2. AMSOIL Synthetic 5W-40 Premium Diesel Oil - до 50 000 мили, като при използване за първи път да не се превишават 15 000 мили.и др.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X