Danchojn, дай ми 50мл от твоето масло да го сравня с моето като го извадя от фризера (около -22 спо спомен) и да видим разликата реално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Нямам в момента, тря да изтегля от пандата. Всъщност, имам едно източено на 18 000км. Ако искаш заповядай, цял литър ще ти дам.До -22 няма особен смисъл. Аз ги замразявах до -35 ако не се лъжа. Абе под -30 беше със сигурност.http://www.polytron.bg/pdf/maslo_5W40_technic.pdf Очевидно не вярвате на нито една дума на Политрон.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Нямам в момента, тря да изтегля от пандата. Всъщност, имам едно източено на 18 000км. Ако искаш заповядай, цял литър ще ти дам.До -22 няма особен смисъл. Аз ги замразявах до -35 ако не се лъжа. Абе под -30 беше със сигурност.http://www.polytron.bg/pdf/maslo_5W40_technic.pdf Очевидно не вярвате на нито една дума на Политрон.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Като не стана с досегашните методи, подкарахте течливоста на маслата при ниски температури. http://www.pli-petronas.eu/products_...NIA&idLingua=2 - на този сайт са дадени основните характеристики на всички масла SELENIA. Ако разгледате различните видове, ще видите, че тази температура варира от -27*С до -40*С. Основното нещо, кето ми направи впечатление, е че всички масла на СЕЛЕНИА при 100* С запазват по-висок вискозитет в сравнение с ПОЛИТРОН. Всеки вид масло, както не веднъж в тази тема казах, е предназначен за определен тип ДВГ. Не се налива какво да е масло в ДВГ ! Има си една камара изисквания към двигателното масло, и това че едното мажело повече от другото в никакъв случай не означава че повече пази ДВГ. ПОЛИТРОН има 3 вида двигателно масло и никъде не е отбелязано кой вид за какъв ДВГ е предназначен. Чиста проба ширпотреб. Преди 25 и повече години се налиаше Диона Супер на всички ДВГ, Политрон предлага същата политика :D :D :D Е как да стане ? Няма такова универсално масло !!!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо, нищо лично, но пак не си прав. 40 вискозитет си има граници 12.5cSt до 16.3cSt. Това е изискването за вискозитета при 100гр. Влизаш ли вътре си Ок. От тук нататък, е важно ако стигне маслото 140гр. какво се случва с него. Не са ти верни критериите за маслата. А ако някой ти подзказва, просто не го слушай - приятелски съвет.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Дидо, нищо лично, но пак не си прав. 40 вискозитет си има граници 12.5cSt до 16.3cSt. Това е изискването за вискозитета при 100гр. Влизаш ли вътре си Ок. От тук нататък, е важно ако стигне маслото 140гр. какво се случва с него. Не са ти верни критериите за маслата. А ако някой ти подзказва, просто не го слушай - приятелски съвет.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:Dido_Lyubenov написа:А на ПОЛИТРОН е 10.5 Никой не ми подсказва, чета характеристики !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Майсторът ми, при който съм си оставил колата за боядисване, звънеше по телефон да му купи някой масло Политрон. Не искаше и да чуе за друго. Каза, че с него колата му работи тихо и равномерно и добре. На около 20 000 е и в големия студ е било като грес, затова искал да го смени (пак със същото!). За 10/40 говореше. Не съм чел напоследък какво сте си писали, но мисля че -21 -22 градуса е доста ниска температура за масло 10/40. Преди пробвах със Селения 10/40 срещу Яко 5/40 във фризера. Нови. Айде като грес не, но поне като мед беше Селенията. Не помня при каква температура. Дайте да съберем много видове масло и да направим сравнение? Аз имам Селения ТД 10/40 и Кастрол Едж 5/40, както и Яко 5/40, което е карано около 200-300 км.
Коментар
-
ogi28b написа:Майсторът ми, при който съм си оставил колата за боядисване, звънеше по телефон да му купи някой масло Политрон. Не искаше и да чуе за друго. Каза, че с него колата му работи тихо и равномерно и добре. На около 20 000 е и в големия студ е било като грес, затова искал да го смени (пак със същото!). За 10/40 говореше. Не съм чел напоследък какво сте си писали, но мисля че -21 -22 градуса е доста ниска температура за масло 10/40. Преди пробвах със Селения 10/40 срещу Яко 5/40 във фризера. Нови. Айде като грес не, но поне като мед беше Селенията. Не помня при каква температура. Дайте да съберем много видове масло и да направим сравнение? Аз имам Селения ТД 10/40 и Кастрол Едж 5/40, както и Яко 5/40, което е карано около 200-300 км.
Коментар
-
И аз съм навит, само че освен отработени на Политрон в момента не мога нищо друго да дам.Политрон 5/40 на 18 000км от бензинов двгПолинтрон 10/10 на 20 000км от дизелИмам камера, което всъщност е един малко преработен фризер - в него успяваме да свалим до -35-37гр. Мога и да ги замразя. Аз преди го правих, като ги сипвах в прозрачни бурканчета от бебешка храна, за да ги виждам и ги бях надписал. Не ми е проблем замразяването им, но ако искате и друг да го направи. Всички 10/40 без изключение ще са доста гъсти на -20гр. Въпросът е кое ще иска все пак да изтече.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Приятел в този бизнес ми е Петър Борисов - не крия. С него се запознах след като 2г и нещо купувах само техните продукти. Каквото знам за маслата, е благодарение на собствен труд, четене тук таме и разговори със специалисти в областта и с хора с много много повече опит от мен, на които съм много благодарен. Понаучил съм достатъчно, защото съм имал желание, но и доста време трябва, особенно за заигравки и експерименти. Това е, повечето тук хора вече ме познават, нямам никакъв интерес да ви баламосвам.Нямам сервиз и тем подобни глупости, просто с приятелите ми се борим с проблемите сами. Това е.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами то с всяко масло може да се кара по 20-30 хиляди километра - италианците са го доказали на колите,които ние карамеFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Какви 20 - 30 хиляди бе, хората какво масло са направили, ще ми хвалите тук някакво измислено, дето на 30 000 трябва да го сменям ! Я вижте за какво иде реч :BiZoNa написа:Колеги аз съм с Мареа ТД100 и съм сложил масло 10w40 за 80 000 км.Оригинално на ДАФ за нови камиони.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар