Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз ще чакам някоя кола да постави резултат от порядъка на 6-9 милиона километра.Познаваме доста бакшишки коли на по 1 милион километра каращи със стандартно масло от пазара.Та предвид рекламата ще чакам някой да каже - ето аз карах 6 милиона и двигателя още работи.Или поне да каже, че е карал 1 милион километра с Политрон.п.п. Един въпрос за добавката за гориво. И тя ли се налива веднъж да обработи или се налива с всяко зареждане на резервоара?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      BO написа:
      п.п. Един въпрос за добавката за гориво. И тя ли се налива веднъж да обработи или се налива с всяко зареждане на резервоара?
      По принцип и тя съдържа МТС. Тъй като всеки път сипваш гориво, а тя е подобрител за гориво освен всичко друго, се сипва всеки път. Но тава е ако не искаш компромиси. Иначе можеш да я ползваш само ако имаш проблем. Въброс на избор е. Аз не пропускам, зареждане без нея.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Е как да нямаме проблеми с горивната система, като караме масово на газ Особенно 1.6 16V с тези чепати дюзи... То при тази цена си губи смисъла за всяко зареждане, че и без това бензина е само за първоначално подгряване и като турбо бутон при заигравка с гоуфовете Както и да е, бензиновите дюзи са болна тема при каране на газ, особенно на дълга растояния само на газ. Аз примерно съм най-доволен от ATF в горивото. Веднъж годишно източвам казанчето(около 300мл) и старото го наливам в резервоара Хем хидравличното масло се обновява, хем... тарикътлък, нищо не се хвърля... не бях го споделял, да не навлизам в спор
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          wwalker написа:
          Е как да нямаме проблеми с горивната система, като караме масово на газ Особенно 1.6 16V с тези чепати дюзи... То при тази цена си губи смисъла за всяко зареждане, че и без това бензина е само за първоначално подгряване и като турбо бутон при заигравка с гоуфовете Както и да е, бензиновите дюзи са болна тема при каране на газ, особенно на дълга растояния само на газ. Аз примерно съм най-доволен от ATF в горивото. Веднъж годишно източвам казанчето(около 300мл) и старото го наливам в резервоара Хем хидравличното масло се обновява, хем... тарикътлък, нищо не се хвърля... не бях го споделял, да не навлизам в спор
          С каква цел го слагаш?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            Същата като добаката на Политрон за гориво, газ за горене и други добавки. Отклоняваме се от темата. Споменах го само защото стана на въпрос за тази добавка. На мен лично ми е любопитно как се представя и по-точно на 1.6 16V конкретно, който е ноторно известен с проблемите с инжекторите.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              wwalker написа:
              Е как да нямаме проблеми с горивната система, като караме масово на газ
              Сега ще кажете - Тоя пак се изхвърля. Но всички газифицирани, които сипват GDFC в бензина нямат проблем - е тези които аз знам разбира се.А и не излиза скъпо. Една опаковка е за 355л. гориво, тъй като се сипва по 1мл/литър при редовна употреба. Т.е. на всеки литър гориво, GDFC ви струва драги колеги 0,078лева.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Ей така се получава и при мен. Ако вие го направите безразлични ли ще останете?http://www.youtube.com/watch?v=gc-h3...eature=related
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  Приятел, тази твоя тема още малко и 30-та юбилейна страница ще заформи, да не забравиш да почерпиш :D Сори, ама нещо полезно за SELENIA ws POLYTRON ? От независима лаборатория, за да си направя изводи за себе си ? Съвсем сериозно питам .
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    Аз нямам такива. Имам само лични наблюдения, но не върху всички масла на Селения.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      Dido_Lyubenov написа:
                      Приятел, тази твоя тема още малко и 30-та юбилейна страница ще заформи, да не забравиш да почерпиш :D Сори, ама нещо полезно за SELENIA ws POLYTRON ? От независима лаборатория, за да си направя изводи за себе си ? Съвсем сериозно питам .
                      Това което мога да направя за теб е, ако ми пратиш от твоето масло 50грама, да го тествам и да ти върна клипче и да пусна снимки тук във форума. Разбери, основното е триенето - то вреди на всичко в едно оборудване. Пребориш ли се с него, решаваш много въпроси. Най-малкото това, че сваляш температурата при триещите се детайли. Но точно това съсипва маслото - температура, триене, металните частици в маслото. С МТС това отсъства и за това можеш спокойно да удвоиш поне пробега на маслото.Всеки един ден без Политрон е загуба!Пресен случай с колежка - автомобила е опел астра. Подробности не са необходими. Онзи ден при -18гр запалила ама светела лампата за маслото. Решила, че не е толкова важно и тръгнала. На 5-я км. мотора блокира. Теч няма. Маслото вътре на 6800км. Няма да казвам марка да не е антиреклама. Според мен не е изпомпано - 10W40 което при -18гр не е било изпомпано от помпата. Ето ви пример, как незащитен мотор умира без масло доста бързо. Да, до 5-я км сигурно се е поразмекнало, но не е било достатъчно, той вече е бил задрал. А Политрон караха 200км без масло и без щети за мотора.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Тази кола направила опит за самоубийство, като прочела темата за Политрон:
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          Danchojn написа:
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Приятел, тази твоя тема още малко и 30-та юбилейна страница ще заформи, да не забравиш да почерпиш :D Сори, ама нещо полезно за SELENIA ws POLYTRON ? От независима лаборатория, за да си направя изводи за себе си ? Съвсем сериозно питам .
                          Това което мога да направя за теб е, ако ми пратиш от твоето масло 50грама, да го тествам и да ти върна клипче и да пусна снимки тук във форума. Разбери, основното е триенето - то вреди на всичко в едно оборудване. Пребориш ли се с него, решаваш много въпроси. Най-малкото това, че сваляш температурата при триещите се детайли. Но точно това съсипва маслото - температура, триене, металните частици в маслото. С МТС това отсъства и за това можеш спокойно да удвоиш поне пробега на маслото.Всеки един ден без Политрон е загуба!Пресен случай с колежка - автомобила е опел астра. Подробности не са необходими. Онзи ден при -18гр запалила ама светела лампата за маслото. Решила, че не е толкова важно и тръгнала. На 5-я км. мотора блокира. Теч няма. Маслото вътре на 6800км. Няма да казвам марка да не е антиреклама. Според мен не е изпомпано - 10W40 което при -18гр не е било изпомпано от помпата. Ето ви пример, как незащитен мотор умира без масло доста бързо. Да, до 5-я км сигурно се е поразмекнало, но не е било достатъчно, той вече е бил задрал. А Политрон караха 200км без масло и без щети за мотора.
                          Както казах мен ме интересуват и други свойства освен мазането, които считам за много важни. Това със Опел-а наистина не го вярвам, защото Москвич-а съм гокарал при почти -40* с Диона Супер, предполагам си на ясно за какво ти говоря, и не ми се е случвало подобно нещо. Селения-та която ползвам, при -27* не ми е правила проблеми. На тая кака да не са и наляли мазут вместо масло ?
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            Да ли ми вярваш или не си е твое право. Но тогава защо искаш резултати някакви от мен? За москвича какво да ти кажа, това лято ми се хвалеше един юнак, как перфекто му вярвала колата с едно друго българско масло, как било 6лв/л и като отворихме капака, гърбиците на разпределителният вал бяха със средно 1мм изядени и надрани до безобразие.Като нямаш проблем със Селенията не я сменяй. Карай си така, важното е ти да си щастлив Ако наистина си стартирал на -27 с тази селения, то тя там приключва. Бъди сигурен че първите 10 сек си без мазане. Така един месец ако караш и проблемите почват.Не искам да споменавам какво е маслото, че някой пак ще ми се нахвърли.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Danchojn написа:
                              Да ли ми вярваш или не си е твое право. Но тогава защо искаш резултати някакви от мен? За москвича какво да ти кажа, това лято ми се хвалеше един юнак, как перфекто му вярвала колата с едно друго българско масло, как било 6лв/л и като отворихме капака, гърбиците на разпределителният вал бяха със средно 1мм изядени и надрани до безобразие.Като нямаш проблем със Селенията не я сменяй. Карай си така, важното е ти да си щастлив Ако наистина си стартирал на -27 с тази селения, то тя там приключва. Бъди сигурен че първите 10 сек си без мазане. Така един месец ако караш и проблемите почват.Не искам да споменавам какво е маслото, че някой пак ще ми се нахвърли.
                              Прекаляваш с обидите към другите масла :D Аз лампите по таблото си ги ггледам Тя оная мацка сигурно не проверявала маслото, откато си е купила колата, ама нали времето не може да се оправдае ... Москвича не съм го спирал, и като му проверих клапаните на 80 + хил км , нямаха нужда от регулиране Ай кажи ми, като се износят гърбиците на разпределителния вал с цял милиметър, какво става ? На онова масло гадното му беше, че отлага много клей, и се сменя на 3000 км.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                Dido_Lyubenov написа:
                                Прекаляваш с обидите към другите масла
                                Обида Я виж какво пише тука. http://flcf.onion.it/commonfile/eng/...stec_ENG.pdfА ако видиш на практика, ще се уплашиш.Клапаните драги колега, се регулират защото се износват леглата им - в горивната камера. Повече страдат изпускателните защото работят по-топли. Затова и обикновено хлабините изчезват, ако си с пулове например. При кобилици зависи. Като стигнеш до износен вал - пиши мотора бегал, ако не го ремонтираш. Поредният случай - Опел Вектра втора фаза. Симптомите - тресе на празен ход, доста често гасне и не върви добре особенно във високите, повишен разход. От седмица се кара с GDFC, проблемите отсъстват. Всеки който има желание, мога да го запозная със собственика.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X