Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СЕВ, Политрон не покрива последните изисквания на европейските производители - НАДХВЪРЛЯ ГИ.Когато кажеш те водя при едното БМВ от там при специалиста ремонтирал го и после ако съм прав получавам награда. Става ли. CJ-4 камионджийски стандарт ли е! Сертификата бил в неправилен формат - според кой - според теб. Живеете във виртуален свят момчета. Не е казано, че трябва да намериш всичко в нета. Не всеки иска да си пусне там информацията, разбирате ли. Не случайно политрон се продава под различни имена, но скоро и това няма да е така. То нее като ширпотребските масла. От цитираното от теб масло на Кастрол Камион МАН,( човека живее в съседния вход на моя блок, мога и с него да те запозная,) му протекоха и двете турбини. Да ти дам регистрационен номер и рама? С Политрон 10W40 без предварителна обработка с МТС, спряха да текат - ще продължам да вярвам на очите си, ушите си и главата си, и няма да живея виртуално. А вие се чудете какво да си измучете от пръстите.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Sev написа:
      че щом само ти знаеш за 3 "родили" чисто нови мотора на BMW...представям си колко има по света...защото тук се подават по 600-700 на година, а в света по над 1 500 000
      Продават, продават, но и сервизите са им пълни. Казах ти вече какво е официалното становище ама. Ако не е маслото що смениха биелните лагери? Щото влезнал антифриза - дрън дрън. Маслото не е издържало.Раб вискозитет 30 тук в БГ аз лично никога няма да сипя. Все едно да си убия двигателя лятото. Имат масла с вискозитет 30. Имат и трансмисионни. Имат и Хидравлични. Защо са избрали такава политика на работа аз не знам. В Бг. се внася на Варели Политрон АТФ 320 и заминава директно за предприятия. Мъчил съм се си аз да купя, ама няма как да ми отворят цял варел за 2 л. масло. Но ако търсиш в нета, нищо няма да намериш и за него. Аз обаче имам пълната информация Не тряя много, една разходка до Политрон България.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        не не, темата за мен и сигурно доста други хора приключи с изказването ти за 3-те BMW-та...това за камиона го затвърдиа това от тях, което гори 3 литра надолу направо беше капака (защо не вземете да се свържете с BMW и да ги открехнете че само с масло ще им мине номера, че на горките efficient dynamics изданията им успяват да свалят разхода с точно половин литър на 100 км)
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          Приателю, дай да не се караме и остроумничим. На въпросният Камион бе зареден въпросният кастрол, с който уж поне 30 000 трябваше да кара. Да ама на 21 000 му протекоха турбините. Е от кво е. От антифриза Маслото беше тотално заминало. Нямаше пари човека и зареди някакво ефтино, поне да е ново , кара с него 15 000 - текат. Накрая Квото вече споменах и в рамките на 20 000км турбините са сухи. Маслото е вече на 35 000км. Може и да е повече ако е имал курсове тия дни. 10W40 15W40 си имат тежкотоварни и пасажерски одобрения. 5W40 не става за тежкотоварни.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            Една от най-дългите теми във форума, влизаща в топ 5 е за масло. Не масла, а масло. Ще кажете не я чети, ами как като ти се набива във главата всеки ден. Според мен всеки да си купува и слага ако иска веро, ако иска масло. Ама тая тема продължи маи повече отколкото трябва. Лично мнение

            Коментар


              Danchojn написа:
              Малко подкрепа за думите ми по-горе. То не е моя измислица Обаче в чист вид тези естери не удовлетворяват съвременните изисквания (полегата крива на зависимостта вискозитет - температура в интервала - 6÷200°С, относително мальк вискозитет при ниски температури, относително ниска температура на заставане, висока термоокислителна стабилност.
              Ето ти едно материалче колега, относно естерите, което не е лошо да прочетеш, обещавам, че ще ти е мнооо интересно : http://www.bobistheoilguy.com/esters...Особено внимание мое да обърнеш на последния абзац примерно :D и най-вече на тва удебеленото и после пак ако смяташ, че трябва, може да ми обясниш за съвременните изисквания към маслата, липсата на полегати криви на вискозитета при естерните масла, температури на заставане и т.н. тъпни Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и как не мое се ползват без любимите ти петролни добавки. Само да ти кажа, че естерите не само, че са най-добрата база за синтетично масло, ами се ползват като добавка за повишаване на качествата на маслата от по-ниските групи Esters are a broad and diverse family of synthetic lubricant basestocks which can be custom designed to meet specific physical and performance properties. The inherent polarity of esters improves their performance in lubrication by reducing volatility, increasing lubricity, providing cleaner operation, and making the products biodegradable. A wide range of available raw materials allow an ester designer the ability to optimize a product over a wide range of variables in order to maximize the performance and value to the client. They may be used alone in very high temperature applications for optimum performance or blended with PAOs or other synthetic basestocks where their complementary properties improve the balance of the finished lubricant. Esters have been used in synthetic lubricants for more than 60 years and continue to grow as the drive for efficiency make operating environments more severe. Because of the complexity involved in the designing, selecting, and blending of an ester basestock, the choice of the optimum ester should be left to a qualified ester engineer who can better balance the desired properties.Това материалче, както забелязваш е важна тема от един американски форум за масла (за който аз ти споменах преди 1-2 страници, а и колегата Sev ти посочи също) и много интересно е, че в тоз пак казвам американски форум, има тестове и информация на квит се сетиш марки масла, мма и дума няма за маняшкия Политрон и извънземната му технология Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , ти си прави изводите както намериш за добре

              Коментар


                Mupo написа:
                Една от най-дългите теми във форума, влизаща в топ 5 е за масло. Не масла, а масло. Ще кажете не я чети, ами как като ти се набива във главата всеки ден. Според мен всеки да си купува и слага ако иска веро, ако иска масло. Ама тая тема продължи маи повече отколкото трябва. Лично мнение
                И ТОВА Е ЛИЧНО МНЕНИЕЕ да ама сега съм си капарирал един боинг 767, и ако я нямаше тая тема сигурно щях да сложа Приста, а сега ще сложа Политрон.От четвъртък до неделя вечерта 10 страници хвалебствия. То това би и рекордите на универсалния модификатор произведен за руски бойни машини.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  С други думи, колкото повече естери, толкова по-добре, защото молекулите са по-здрави, с по-малка изпаряемост и т.н. Но никога не и чист естер. Нищо, че има силен полож. заряд за да стои по метала. Мисля, че сме на едно мнение
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Danchojn написа:
                    Мисля, че сме на едно мнение
                    Сори, че пак ще разочаровам, ммма.......не, не сме на едно мнение, поне засега Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                    Danchojn написа:
                    Но никога не и чист естер.
                    Не знам кое точно прочете и разбра от статията дет ти дадох, мма само ти виждаш такова твърдение Описани са добре 2-та негатива, които могат да имат естерите, както и начина за преодоляване на тия възможни проблеми, само дет там нищо не пише за петролни добавки и още по-малко за ползване на МТС примерно или няква друга извънземна и секретна добавка Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Единствено е написано, че естери много често се ползват в комбинация с ПАО, които са основа на група 4 базите за синтетични масла и също нямат нищо общо с петрола Тия комбинации се ползват основно за намаляване на крайната цена на продукта, поради ниската цена на ПАО спрямо естерите.
                    Danchojn написа:
                    Политрон не покрива последните изисквания на европейските производители - НАДХВЪРЛЯ ГИ
                    Хехех тва го видях ей ся и мноо ме разсмя, да знаиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Позволи ми, тва ти твърдение аз лично да го приема за вярно само, когато ги видя тия последни стандарти на различни европейски производители написани на тубата на Политрон или в спецификациите му, не за друго мма на въпросния кастрол тия стандарти ги има изписани на видно място, а не в разни секретни доклади на НАСА примерно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Демек, докато аз лично не видя изписани примерно ей тия нещица (VW 502 00, 505 00, 505 01, MB-Approval 229.51, BMW Longlife-04 / LL-04, Ford WSS-M2C917-A, RENAULT RN0710 / RN0700, Fiat 9.55535-S2), не виждам с кво точно мое се убедя, че политрон ги надхвърля Разбери ме правилно, но личните ти съждения, че политрон надхвърля тия всички стандарти няма как да ги приемам на сериозно, както и "сериозните изпитания и тестове" от клипчето, което пусна преди 1-2 страници Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                    Коментар


                      Еми хубаво! Да сте живи и здрави всички! Всеки си има глава, да си преценява, не съм накарал никого на сила да сипе Политрон. Явно Аз с моят опит и практика, не съм на вашето равнище, в небесата при стандартите и одобренията. Все пак, друго си е да го напише мерцедес, но защо от 4 години се крият и не отговарят на подадените там документи от Eptech Corporation? Шикалкавят ли шикалкавят, но пък одобрения имат иначе бол. Както и да е!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Слушай, не го приемай лично просто звучи като реклама на крем за бръчки за стари баби. Решил си, пробвал си, доволен си, и си споделил, това е хубаво ако с темата си помогнал на някого също е хубаво, но просто не мога да изчета всички мнения по въпроса за това масло.А виждам че си от Младост може да се организираме за презентация и за по бира или нещо по сгряващо.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          Абе може, нямам нищо против, ма нали не ми вярвате. Къв е смисъла? Ако искаш ще се разберем на лични.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Виж сега аз карам със СОНОКО истинско масло от белгииска рафинерия Всеки се и намерил мазното и си кара с него, а за бирата ще се разберем нещо даже ще видя да организирам повече колеги да се мярнат.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              Това е един прекрасен завършек на темата мисля

                              Коментар


                                Аз не виждам края,мисля да се доверя на колегите.След около 3и месеца ще ми предстои смяна на маслото,мисля да добавя МТС,преди да го сменя.НО първо съм решил да купя спрея,който потапят крушката под вода.НО всичко ще бъде записано от началото до края,както е направено в клипа.Нека игрите продължат............
                                Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
                                Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

                                Коментар

                                Working...
                                X